Ei vois vähempää kiinnostaa... mutt vähän kuitenkin.
Kuhta lienee teidän Der Kapitain.
Varakaput Guolla ja Murray ? Kö ?
Pikkarainen saattaa saada A:n. Guolla tuskin.
Siinäpä olisikin esimerkillinen kapteeni, jos I. Pikkarainen hommaan valittaisiin. Siellä se kapteeni nyt istuu kymppiänsä ja on muuten poissa seuraavasta pelistä sekä kiukuttelee koko ajan muutenkin, mutta sehän on toisaalta Jumala.
Omasta mielestani Rem Murray olisi ainoa oikea valinta.
Omasta mielestani Rem Murray olisi ainoa oikea valinta.
Onko IFK:ssa ollut aiemmin ei-suomalaista kapteenia? Riku-Petteri Lehtonen ei kelpaa vastaukseksi :). Muistini mukaan ei ainakaan minun katsoja"uran" aikana, eli siis viimeiseen kahteenkymmeneen viiteen vuoteen.
Onko IFK:ssa ollut aiemmin ei-suomalaista kapteenia? Riku-Petteri Lehtonen ei kelpaa vastaukseksi :). Muistini mukaan ei ainakaan minun katsoja"uran" aikana, eli siis viimeiseen kahteenkymmeneen viiteen vuoteen.
Kuhdan pelit ne vasta sekaisin kapteenin nauhoista meneekin, joten jättäisin hänet kokonaan pois kapteenistosta.H.Pikkaraiselle ei sovi rintaan C eikä A-kirjainta. Menisi peli entistäkin sekaisemmaksi. Mun ehdotukseni kapteenistoksi : Kuhta "C", Petrell "A" ja Turunen "A".
Kuhdan pelit ne vasta sekaisin kapteenin nauhoista meneekin, joten jättäisin hänet kokonaan pois kapteenistosta.
Ihanko vakavissasi uskot, että se kankainen C-merkki siinä rinnassa vaikuttaa hänen peliinsä. Kimmo Kuhta on niin johtavassa asemassa joukkueen sisällä, että on aivan yhdentekevää onko sitä kirjainta rinnassa vai ei. QUOTE]
Onhan se uskomatonta, mutta totta. Se kankainen C oikeasti tuntuu tosiaan vaikuttavan Kiben peliin.
Ja eihän kysymyksessä ole pelkästä kainkaisesta C:stä? vaan Joukkueen Kapteenina olosta ja siihen kuuluu paljon muutakin kuin et tsemppiä jätkät huutoja.....
Rauhoitu hyvä mies :)Mua alkaa jo vituttamaan tämä laulu. Ihanko vakavissasi uskot, että se kankainen C-merkki siinä rinnassa vaikuttaa hänen peliinsä...
Tuskin se nyt pelkästään mistään kapteeniudesta johtuu, tiedän sen, mutta kuitenkin. Mutta mistäs sen tietää, vaikka joillekin se nauha toisi turhia lisäpaineita. Käytännössä täysin mahdollista, että sillä on psykologista vaikutusta...
- - -
HIFK:ssa kapteenin valitsee pelaajat.
- - -
Ei välttämättä nykyisin, vaan se riippuu paljon myös valmentajasta.
Ihanko vakavissasi uskot, että se kankainen C-merkki siinä rinnassa vaikuttaa hänen peliinsä. Kimmo Kuhta on niin johtavassa asemassa joukkueen sisällä, että on aivan yhdentekevää onko sitä kirjainta rinnassa vai ei...
Keränen on varmasti lahjakas oma junnu ja miehessä on paljon potentiaalia, mutta hieman ehkä vieroksun sitä ajatusmaailmaa, että Keräsessä meillä olisi mitat täyttävä kolmossentteri ensi kaudelle. Tottakai näyttöpaikka miehelle on selviö ja jos putki kulkee, niin siitä vaan ylempiinkin ketjuihin näytille. Kolmossentterin tontti ei ole kuitenkaan mestaruutta tavoittelevassa joukkueessa mikään ihan köykäinen homma, johon voidaan istuttaa vaan "joku junnu" tai sitten jermuporthen. Keräsellä on nyt takanaan miesten tasolla puolikas runkosarja (4+2) plus lyhyeksi jääneet play-offit (1+0), joissa hän esittikin ajoittain lupaavia otteita. Tätä taustaa vasten on pitkän runkosarjan ja mahdollisten play-offien 2007-08 klaaraaminen vaaditulla tasolla melkoisen paljon pyydetty 20 -vuotiaalta jannulta. Voi olla että mies siihen pystyy ja toki sitä myös toivon, mutta lähtökohtaisesti ajattelen 3. ensimmäiseksi sentteriksi Guolla - Murray - WC. Keränen sitten nelosen keskelle ja valmennusjohdolle ajatusmallin säätäminen moodiin "nykylätkä á la HPK" >> peliaikaa tasaisesti kaikille neljälle ketjulle.Noihin ketjusommitelmiin ei minulla paljoakaan ole lisättävää, paitsi etten mieluusti näkisi Kerästä nelosen laidassa. Mielummin hän voisi sitten olla vaikka kolmosen sena, vaikkei sentteri ole hänen ominaisin paikka. Kunnon mahdollisuudet kaverille vaan vähintään kolmosen ellei kakkosen laidassa.
Onko Keränen pakko laittaa keskelle pelaamaan? Mieluummin näen Keräsen kolmosen-, kuin nelosen laidassa.
...
Itse uskon Baxterin haluavan (itse ainakin haluaisin) kokeilla muutamaa tutkaparia ja pitää muutama tutkapari yhdessä:
Kibe - Guolla, Rem - WC, Laku - Rem, Keränen - Nielikäinen ja jopa mahdollisesti Guolla - Rem. Nuo olivat heittoja, jotka tulivat mieleen, kun muistelee viime kautta ja miettiessä kunkin pelaajan vahvuuksia ja näiden yhteensopivuuksia.
Mutta loppuosa viestistäsi ihmetytti. Keränen ja Nielikäinen tutkaparina?