Osasin odottaa täällä kommentointia kuinka Kärpät uskalsi.
Miten täällä ei nyt huudeta Mäntymaata vaihdossa tänne, kun kerran huippukoutsuksi viime kauden perusteella laskettiin niin ja joidenkin toimesta todella tänne haluttiin. Kaikkihan tietää, että Kärppien viime kauden tulos tuli siitä takavasemmalta. Kakkonen oli ykkönen.Mä taisin täälläkin sanoa, jos en täällä niin yv.nä muutamalle, ettei Kärpille tule tulosta, kun Manner ei jatka.
Tässä sarjassa ei ihan hirveen montaa sateentekijää löydy, joita mä kelpuuttaisin tänne. Hölö tottakai( en muuten usko Ilveksen mestaruuteen),mutta siinäpä Ne. Menneitä ja tulevaa pohdiskellessa tulee mieleen.
Ekalla Villen kaudella meillä oli poffien alla muistaakseni 22 jätkää sairastanu korona eikä mitenkään kevyellä tapaa( silloin se ei ollut mikään perus lentsu), että se kausi meni lopulta siihen. Tokalla kaudella oltiin pronssissa kiinni… kiinnostiko en tiedä. Faneja ehkä enemmän, mutta pelaajat jättäisivät väliin. Tosin, kun pelataan niin onhan se keskimäärin ihan kiva voittaa. Kolmas kausi oli floppi se nyt on sanomattakin selvää. Sillä oli seuraamuksia.
Tällä kaudella ei ole suurta odotusarvoa ennakoissa ei asiantuntioissa tai täällä ”välilausi” arvioiden perusteella ollut. Rosterinkin ollessa ”keräilyerä”.
Itse olen ajatellut ja ennakoinut tämän olevan ”Villen näkönen jengi”. Joudutaan tekemään duunia.
Katotaan mihin sitkeys ja taistelu riittää.
Sitten taas, kun mietitään eteenpäin mihin mahdollinen viimeinen kausi johtaa. Mennäänkö mentorin tavoin viimeisellä kaudella mestaruuteen.
Lisään vielä, että mulle on turha heittää mitään ”pyhälehmä” kommentteja. Mun elämä ei järky mikäli Ville joskus vaihtuu, kuten valmentajilla on tapana. Mä silti aidosti edelleen uskon, että jos joku niin Ville on se joka kääntää kurssin. Palasten vaan pitää loksahtaa paikalleen. Ei ole eikä tule toista, joka seuralleen antaisi enemmän kuin Ville eikä myöskään tule toista, joka enemmän haluaisi antaa seuralleen.
Johonkin pitää uskoa.Jotain pitää tehdä toisin, kuin männävuosina jolloin myös menestys on kiertänyt kaukaa. Yleensä koutseja katellaan 1-2-3 vuotta.