Ei mitän 10 peliä. Onhan se jo liki 200 peliä näyttänyt missä mennään....Ei helvetissä. Miksi pitäisi pilata ensi kausikin antamalla joku 10 pelin etsikkoaika ensi kaudelle. Toki tässä seurassa aivan kaikki on mahdollista ei siinä.
Ei mitän 10 peliä. Onhan se jo liki 200 peliä näyttänyt missä mennään....Ei helvetissä. Miksi pitäisi pilata ensi kausikin antamalla joku 10 pelin etsikkoaika ensi kaudelle. Toki tässä seurassa aivan kaikki on mahdollista ei siinä.
Kirjoitinkin tästä kaudesta. Ens kaudella lähellä noin mitä sanot.Väittäisin että jos tänään hävitään ja tiputaan 4-0, niin se starttaa Villen lähtölaskennan siltä osalta että syksyllä max 10 peliä aikaa antaa näyttöjä.
Olisi kunnioituksen osoittamista omaa seuraa (ja sen faneja) kohtaan, jos tajuaisi nostaa kytkintä. Sama koskaa Tobiasta.En usko että VP saa kenkää käy miten tahansa. Voihan olla että VP herrasmiehenä päättää itse lähteä.
Miksi Tobiaksen pitäisi lähteä. Ennakkoon paras joukkeehan tuo oli. Ville se on peluutuksellaan pilannut homman.Olisi kunnioituksen osoittamista omaa seuraa (ja sen faneja) kohtaan, jos tajuaisi nostaa kytkintä. Sama koskaa Tobiasta.
Sen vuoksi myös Tobias, että ei ole osoittanut kykyä rekrytoida asiansa osaavaa valmennusta.Miksi Tobiaksen pitäisi lähteä. Ennakkoon paras joukkeehan tuo oli. Ville se on peluutuksellaan pilannut homman.
Taisi olla pieni typo sulla. Tarkoitit varmaan kakin hihastaOn se Ville velho! Aikamoisen taktiikan keksinyt. Vetänyt suorastaan kanin hihasta.
Jos näin, että olet tullut mukaan nyt, niin kyllä klassisella tavalla alkoi sunkin kärsimysten tie. Niin se on ollut muillakin, pl. pari palstan vanhinta. Ja voin sanoa - ei se siitä paremmaksi muutu.Mä haluun tässä kiittää sua Ville näistä 3 vuodesta, ja sen verran mä oon about IFK:ta seurannut joista 2 hyvin intohimoisesti. Sen aikana voin sanoa nähneeni monta peliä ja voin hyvällä omatunnolla sanoa, että tää on eka kerta koskaan kun kamppailen senkaa, että haluanko meidän jengin voittavan vai ei ja tästä kuuluu kiitos sulle. Mä en onneksi töiden takia pysty katsoa peliä mutta tilastot ja tää palsta taitaa kertoa kaiken enemmän tai vähemmän oleellisen. Mä pyydän, että tekisit kaikille palveluksen ja eroat suoraan tän pelin jälkeen, koska mua ainakin hävettää aivan helvetisti se, että IFK on nää 3 vuotta ollut helverin alistunut, pelokas, ahdistunut ja vaisu. Vaikka sun haluamassa pelissä ei ole mitään vitun järkeä kaiken sen kukkuraksi taklaaminen tuntuu olevan kiellettyä ja vastustajat vievät lähes olettaen fyysisen pelin. Kiitos ja poistu.
Kiitos näistä kauniista sanoista, piristää iltaa.Jos näin, että olet tullut mukaan nyt, niin kyllä klassisella tavalla alkoi sunkin kärsimysten tie. Niin se on ollut muillakin, pl. pari palstan vanhinta. Ja voin sanoa - ei se siitä paremmaksi muutu.
Ois pitänyt tehdä jo aiemminKäy tässä pelissä mitä tahansa, ei muuta kuin monoa perseeseen.
Mut sit voi jo kyllä hyvällä omatunnolla sanoa pressissä, että oltiin sitkeitä..Jengi pelaa maksimaalista raivostumista Peltoselle, jos tässä.ä nyt tänään hävitään.
Tietty vois ajatella että g7 ja 3. je olis snadisti sitkeämpääMut sit voi jo kyllä hyvällä omatunnolla sanoa pressissä, että oltiin sitkeitä..