Ai.Kyllähän toi touhu on maalinteosta kiinni tai sen puutteesta. HIFK päästää aika vähän maaleja kuitenkin ja sen osalta joka ilta on mahdollisuus voittoon. Itseluottamus lienee vaan kovalla koetuksella ja ei tuo rosteri niin laaja ole, mitä HIFKn osalta on tottunut. Kyllä itse antaisin Peltoselle vielä aikaa ja toivoisin vahvistuksia rosteriin.
Ei taida kääntyä. Kyllä tämä on Peltosen johdolla taputeltu. Sen verran paha umpisolmu, että homma tarvitsee uuden startin.Itseluottamus lienee vaan kovalla koetuksella ja ei tuo rosteri niin laaja ole, mitä HIFKn osalta on tottunut. Kyllä itse antaisin Peltoselle vielä aikaa ja toivoisin vahvistuksia rosteriin.
Kai maailmasta löytyy joku muukin Ville Peltonen kuin tuo yksi? Sen verran yleinen nimi. Jos seurajohdolle on niin tärkeää että Ville Peltonen valmentaa koko kauden, niin ei kai sen silti tarvitse olla juuri se tietty Ville Peltonen.Miten olisi Ville Peltonen?
Ai niin tämä arpa katsottiin eikä tullut voittoa.
Ja ensimmäinen legendaarinen kamera välähti Kupittaan kohdalla ;)Murahtiko jaguaari?
Kuten SaiPalla, tätä solmua ja kipsiä tuskin avaa muu kuin valmentajan vaihto. Jos peli lähtee sen jälkeen lentoon on tolla rosterilla mahis vaikka mihin
Ajattele jos Peltosen tilalla olis vaikka Selin vielä tässä, Selinin rillit olisi jo Porissa ennen kuin hän astuu Nordikselta ulos. Tässä nähdään hyväveli verkoston varjopuoli. Kun pitäisi tehdä kovia ratkaisuita - ei siihen helposti pystytä. Sama pätee työelämään, liian läheisistä ystävistä kasattu verkosto on vitun paha. Se toimii siihen asti kun tulee ongelmia.Murahtiko jaguaari?
Kuten SaiPalla, tätä solmua ja kipsiä tuskin avaa muu kuin valmentajan vaihto. Jos peli lähtee sen jälkeen lentoon on tolla rosterilla mahis vaikka mihin
Kyllähän toi touhu on maalinteosta kiinni tai sen puutteesta. HIFK päästää aika vähän maaleja kuitenkin ja sen osalta joka ilta on mahdollisuus voittoon. Itseluottamus lienee vaan kovalla koetuksella ja ei tuo rosteri niin laaja ole, mitä HIFKn osalta on tottunut. Kyllä itse antaisin Peltoselle vielä aikaa ja toivoisin vahvistuksia rosteriin.
Tänään pihalle - maksoi mitä maksoiMinun puolesta potkitaan Peltonen heti ulos. Tilalle joku valmentaja joka osaa kehittää nuoria. Ensi kausi voitaisiin vetää vaikka junnupainotteisesti ja myöntää että olisi kasvatuskausi. Onko Pekka Virta hyvä tekemään tälläistä? Toisi ainakin jotain eloa tähän seuraan
Olet kyllä vielä enemmän kassalla kuin olen ajatellut. Vai onko tosiaan niin, että markkinoilla on vaan Tapola ja IFK-taustaisia valmentajia?Jep, mielummin joku, jolla on IFK taustaa
Aistin miinaan astumista.Olet kyllä vielä enemmän kassalla kuin olen ajatellut. Vai onko tosiaan niin, että markkinoilla on vaan Tapola ja IFK-taustaisia valmentajia?
Ei mitään Tilkasta bussin alleJos Peltosta ei voida kenkiä, niin sen fläppitaulutilkasen täytyy häipyä! Tänään! Nyt riittää tämä jäähiihto. Palkatkaa Villelle apuja sinne. Toinen, jonka tulee häipyä vielä tämän illan aikana on Salmelainen. Potkikaa se ulos Nordikselta niin, että on kankut mustelmilla eikä tule enää edes hallin lähistölle!
Jos Peltosta ei voida kenkiä, niin sen fläppitaulutilkasen täytyy häipyä! Tänään! Nyt riittää tämä jäähiihto. Palkatkaa Villelle apuja sinne. Toinen, jonka tulee häipyä vielä tämän illan aikana on Salmelainen. Potkikaa se ulos Nordikselta niin, että on kankut mustelmilla eikä tule enää edes hallin lähistölle!
Toivottavasti Kibe ymmärtää, että nyt ei ehkö ole se otollisin aika. Kaikki kunnia #9 - mutta nyt tarvitaan osaamista.Eiköhän se olisi jo Kiben vuoro
Jatkan kokeeksi offtopicia moderointia uhmaten: onko se hukkunut, mihin vesistöön ja mitä hyötyä siitä on meille hukkuneena?HIFKin kannattaisi naarata Palmu.
Sinä sen sijaan olet tyypillinen ”Voittoa tärkeämpää on hyvä breno, En Gång Alltid”-fanipoika. Sen toki kaikki tiesivät jo, kun sinun antiasi täällä lukee. Tässä kohtaa pitäisi hakea parasta valmentajaa, eikä miettiä sitä, jos Tapolan naama ja vinkumiset on vituttanut Tapparan penkin takana. Nyt ei ole enää varaa mihinkään kivoihin vaihtoehtoihin vaan on löydettävä Liigan TOP3-valmentaja, jollainen Tapola on kaikilla mittareilla.Olet kyllä vielä enemmän kassalla kuin olen ajatellut. Vai onko tosiaan niin, että markkinoilla on vaan Tapola ja IFK-taustaisia valmentajia?