Ville Peltoselle kenkää!

  • 429 979
  • 3 485

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Kuten joskus aiemmin kirjoitin, VP on viimeinen ihminen jonka toivoisin saavan potkut Rödasta. Nyt kuitenkin ei ole väliä, onko budjettia käytetty 1,2 vai 3 miltsiä. Kun ollaan noilla nimillä tehty vähiten byyrejä Liigassa, on jotain tehty valmennuksessa niin fundamentaalisti päin vittua, että nyt ei auta enää mikään.

Tämä ei todennäköisesti tule kääntymään tällä johdolla ja tuota peliä ei todellakaan halua katsella, koska se on vaan niin huonoa, halutonta ja munatonta.

Joten vaikka sattuu, nyt on ratkaisun aika. Sorry. Paskaa se on. Mutta tehtävä.
Kyllähän se vähän näin on, että vaikka joukkue on kasattu kuin Pisan kalteva torni, olisi tämä tulos tuolla materiaalilla saatu aikaan vaikka penkin takana olisi Maisa Torppa, Kola-Olli tai Ransu Karvakuono.

Noh, kuusi peliä vielä ennenkuin utj suostuu avaamaan omaa analyysiaan alkukaudesta. Ei siis hätäillä.

Edelleen tekisin tukiliikkeen, jossa otettaisiin Ika Lehkonen Villen tiimiin mukaan. Jotta ei tarvisi kenkiä Villeä ja kuunnella, miten Salmelaisen toteaa valmentajamarkkinoiden olevan kuivia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
J

Just-Ice-Hockey

Nyt pitäisi IFK:n päättää, kenet haluavat seuraavaksi päävalmentajaksi. Ei mitään vitun shortlisteja, väliaikaisratkaisuja tai välimallinjätkiä. Yksi huippuvalmentaja kiikariin ja sen jälkeen vaikka väsytystaktiikkaa käyttäen homma maaliin ja pitkää lappua nenän eteen. Aivan sama vaikka ensi kausikin menisi samaan suoleen tämän kauden kanssa. Seuraavan päävalmentajavalinnan olisi syytä olla tasoa sarjan paras valmentaja. Tällä kaudella tota hommaa ei enää käännä edes itse ukko ylijumala.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt pitäisi IFK:n päättää, kenet haluavat seuraavaksi päävalmentajaksi. Ei mitään vitun shortlisteja, väliaikaisratkaisuja tai välimallinjätkiä. Yksi huippuvalmentaja kiikariin ja sen jälkeen vaikka väsytystaktiikkaa käyttäen homma maaliin ja pitkää lappua nenän eteen. Aivan sama vaikka ensi kausikin menisi samaan suoleen tämän kauden kanssa. Seuraavan päävalmentajavalinnan olisi syytä olla tasoa sarjan paras valmentaja. Tällä kaudella tota hommaa ei enää käännä edes itse ukko ylijumala.
Grönborg.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund

Miks mua kuumottaa palkata kallis valmentaja, joka ei tiedä Liigasta mitään? saa siis mielellään perustella, jos Grönborgin paremmin tietää, että mitä hän toisi.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitä helvettiä tuo Peltonen on vetänyt? Aivan uskomatonta paskaa tuo lehdistötilaisuus. Kauden paras peli ja fantastinen matsi. Tästä se ketsuppipullo aukeaa! Ei hyvää päivää…

Eniten ihmettelen, että miten on IFK:n koutsina katastrofaalisen vieraskiertueen jälkeen pokeria laukoa tuollaista settiä mitä nyt tuli ulos?

Suojelee pelaajia, vai yrittää pitkittää omaa duunipaikkaansa?
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Eniten ihmettelen, että miten on IFK:n koutsina katastrofaalisen vieraskiertueen jälkeen pokeria laukoa tuollaista settiä mitä nyt tuli ulos?

Suojelee pelaajia, vai yrittää pitkittää omaa duunipaikkaansa?
Tämä oli kaikilta osiltaan aivan järkyttävän huono jääkiekkopeli. En halua kannattaa joukkuetta, jonka valmentaja haluaa pelata tällaista köyhää läähätän ja läkähdyn- lätkää, jossa maaleja tulee lähes viikottain.

Jos Ville sanoi oikeasti noin, niin on syytä kaivaa pää ylös perseestä ja hävetä!
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Jussi Ahokas ja Mikko Manner on sellaisia nimiä että ottaisin tänne koska vain. Oikeastaan myös Tapolan, Marjamäen, ja tottakai molemmat Jaloset.

Mulle on aivan sama vaikka Tapola on ärsyttävä, Ahokas itkee ja Marjamäen kiekko on tylsää.

Ainoa mitä haluan on menestys. Kuka ikinä sitä tänne voisi jopa jokseenkin realistisesti ajateltuna tuoda, on tervetullut mun puolestani.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä Jussi Ahokas ja Mikko Manner on sellaisia nimiä että ottaisin tänne koska vain. Oikeastaan myös Tapolan, Marjamäen, ja tottakai molemmat Jaloset.

Mulle on aivan sama vaikka Tapola on ärsyttävä, Ahokas itkee ja Marjamäen kiekko on tylsää.

Ainoa mitä haluan on menestys. Kuka ikinä sitä tänne voisi jopa jokseenkin realistisesti ajateltuna tuoda, on tervetullut mun puolestani.
Juuri näin! Otetaan pari kolme mestaruutta ja sen jälkeen voidaan palata etsimään IFKn identiteettiä ja ”En Gång Alltid”-meininkiä niin että kaikilla on kivaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Eniten ihmettelen, että miten on IFK:n koutsina katastrofaalisen vieraskiertueen jälkeen pokeria laukoa tuollaista settiä mitä nyt tuli ulos?

Suojelee pelaajia, vai yrittää pitkittää omaa duunipaikkaansa?
Piti katsoa itsekin, mutta lopetin "voidaan olla pää pystyssä"-kohtaan. Siis tämä on surullista, mutta tuohan syyntakeettoman miehen puhetta, oikeasti. Tästä se ketsuppipullo aukeaa?
Tämä on kuin Brezhnev Kremlin muureilla, sillä erotuksella että Ville on elossa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Peurana ajovaloissa ja erittäin huolissaan työpaikastaan Ville, ei varmaan sen ihmeellisempää.

IFK:n päävalmentajan pitäisi olla pahoillaan ja vittuuntunut tämmöisen viikonlopun pelillisestä annista sekä pistesaldosta, ei haihatella noin paskan pelin jälkeen jostain ketsuppipullosta. Hohhoijaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sanokaa mitä sanotte, mä luotan edelleen Villeen. Puolustuspeli on kunnossa, maalivahti on jo timanttinen, on vain ajan kysymys, milloin hyökkäys loksahtaa kohdalleen. Sen jälkeen meitä ei pysäytä mikään.
No niin, hienoa. Turha tässä sitten on olla huolissaan, kiitos tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös