Jokereihin kai viitattiin.Putosin kärryiltä Lukon ja TuTon kanssa. Itse potkisin Peltosen kyllä ulos mutta harmittaa ettei homma toiminut.
Jokereihin kai viitattiin.Putosin kärryiltä Lukon ja TuTon kanssa. Itse potkisin Peltosen kyllä ulos mutta harmittaa ettei homma toiminut.
Tämä ei suinkaan ole edes ensimmäinen kerta, kyllähän sinne suuntaan katseltiin haaveillen jo Ahokkaan aikaan..Onhan tämä mennyt aikamoiseksi, kun tässä on jo kateellinen KooKoon tulevasta valmentajasta. Ei oikein tiedä, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. Nauru kuulemma pidentää ikää, joten valitaan se.
Lehtitietojen mukaan Grönborg tienaa kaudessa noin 350 000€. Olen 99% varma, että Tapparalla liigan kallein valmentaja, voi myös olla että Marjamäki-Pennanen kaksikko tienaa enemmän kuin PeltonenOnkohan liigan kallein valmentaja. Ainakin top-3 palkkansa perusteella. Hauskaa, että on kuitenkin tasoltaan yksi heikoimmista, jos ei heikoin valmentaja liigassa.
Lehtitietojen mukaan Grönborg tienaa kaudessa noin 350 000€. Olen 99% varma, että Tapparalla liigan kallein valmentaja, voi myös olla että Marjamäki-Pennanen kaksikko tienaa enemmän kuin Peltonen
Tappara pysynyt pelillisesti ylivertaisena, vaikka pelitapa muuttunut täysin. Lisäksi saanut mediatilaa lisää, on kiinnostava persoona. Jokaisen euron arvoinen toistaiseksi! Kateeksi käy..Lehtitietojen mukaan Grönborg tienaa kaudessa noin 350 000€. Olen 99% varma, että Tapparalla liigan kallein valmentaja, voi myös olla että Marjamäki-Pennanen kaksikko tienaa enemmän kuin Peltonen
Tästä olisi kiva kuulla lisää näin niin kuin Tapparaakin aktiivisesti seuraavana...Tappara pysynyt pelillisesti ylivertaisena, vaikka pelitapa muuttunut täysin. Lisäksi saanut mediatilaa lisää, on kiinnostava persoona. Jokaisen euron arvoinen toistaiseksi! Kateeksi käy..
En mä enää haikaile K Jalosen perään. Aika tuntuu ajaneen ohi herrasta. J Jalonen tai Myrrä sisään, niin sillä voisi koettaa.Mulle kelpaisi Myrräkin nyt 1+1 vuotisella sopimuksella. Myrrä toisi varmasti positiivista fiilistä pukukoppiin ja sitä kautta myös rentoutta kentälle. Taitoa tuosta joukkueesta kyllä löytyy! Virta siinä ja tässä, hän on tuntunut vaativan aina hiton pitkän ajanjakson alleen onnistuakseen.
Jukka Jalonen ja Kari Jalonen ovat sitten sitä unelmointiosastoa.
Södestä en oikein tiedä. Toistuisiko tämä Peltosen tilanne?
Kivi, Marjamäki, Rautakorpi/Nieminen ei kiitos.
Eikä löydy tämän päivän virheistä ratkaisua tähän päivään, eikä ehkä moneen seuraavaankaan. Kun ei lämiskä kestä, ja menestys niin paljoa paina, niin tällä mennään sitten. Jos tulee mahalasku ( ei finaaleissa), niin onneksi sitten voi vaikka pitää parin vuoden tauon HIFKsta, kun vasta sitten luvassa (mahdollisesti) valmentajan vaihto. Näillä puhein olisi kyllä sitten jo aika vaihtaa se UTJkin, sillä eipä mainittavaa edistymistä ole tapahtunut tässä suurseura projektissa.Tobiashan sen selvästi sanoi haastattelussa sanoi, että Ville Peltosella mennään ja piste. Perusteluthan olivat surkeat, eli HIFK:ssa on ollut niin ja niin monta valmentajaa viimeisen 16 vuoden aikana. Mikäli meillä on väärä mies puikoissa, niin menneisyyden virheistä ei löydy vastauksia tähän päivään.
No ensi kaudella ei taida olla enää huolta nipusta, sillä luulen, että voi olla melko vaikeaa menestystä hakevien pelaaajien houkuttelu tänne, vaikka Ville suostuisikin imaisemaan niitä.Pakko huudella vieraisiin pöytiin, mutta torstaina TPS:ää vastaan pelannut joukkue ei ollut HIFK. Joka kerta, kun HIFKiä vastaan ollut peli, pelottaa ja jännittää niin helvetisti. Taklaava, korkealta karvaava ja alati vaarallisen oloinen. 2022 palyoffseissa HIFK tuli neljännessä pelissä viiden maalin takaa maalin päähän ja vain onni pelasti tasoitukselta. Game 7 0-1 tilanteessa oli jännitys/pelko niin korkealla, että ensimmäistä kertaa koskaan joutui menemään hallilla baarin puolelle hetkeksi seuraamaan ja vasta Jasun tasoituksen jälkeen takaisin katsomon puolelle. Tuosta ei ollut tietoakaan torstain matsissa. TPS pelasi tylsän ja huonon pelin, HIFK oli tylsempi ja huonompi. Tuolla budjetilla pitäisi pelin olla jotain ihan muuta, ei pelokasta ja virheitä välttelevää. HIFK pelit ovat itselleni niitä, jotka eniten sytyttävät vuodesta toiseen. Nyt ei ollut, yksi kauden tylsimmistä matseista, vaikka se Tepsin voittoon päättyikin. Ihme, jos tuota nippua tuolla tavalla valmentava saa jatkaa vielä kaksi vuotta tämän kauden jälkeen.
Aina sieltä kilpailullinen nippu saadaan rahalla tuotua. Pienemmässä seurassa voi olla hankalaa, jos Peltonen näillä näytöillä sinne eksyy saada esim nuoria eteenpäin meneviä kiekkoilijoita. Kun tapa toimia on mikromanagerointia ja pelillisen luovuuden tappamista. Mikäli Jokinen olisi jatkanut Liigassa olisi imu varsinkin nuoremmilla pelaajilla ollut varmasti erittäin suuri.No ensi kaudella ei taida olla enää huolta nipusta, sillä luulen, että voi olla melko vaikeaa menestystä hakevien pelaaajien houkuttelu tänne, vaikka Ville suostuisikin imaisemaan niitä.
Tämä sitten ei kuulostaisi yhtään hyvältä. Kallispalkkaisia kokeneita jyriä lisää, kun meno näyttää jo nyt tältä. Kehittyvät nuoret ovat mulle ainakin olennainen osa jengiä ja varmasti heidän houkuttelemisensa tänne vaikeutuu, kun sana kiertää ja Suomessakin piirit ovat pienet. Eipä sillä, ei niistä junnulahjakkuuksista mitään iloa ole tähänkään asti ollut, kun ei heitä osata kehittää ja siirtyvät sitten yksi toisensa jälkeen muualle. Peltonen on jo nyt tullut kalliiksi ja vielä kallimmksi hän tulee jatkossa, jos ja kun täällä jatkaa. Tällä tulee olemaan kauaskantoisia seurauksia, joita ei sitten ihan hetkessä korjata, vaikka jossain vaiheessa meillä olisikin nykyaikainen ja osaava valmennus.Aina sieltä kilpailullinen nippu saadaan rahalla tuotua. Pienemmässä seurassa voi olla hankalaa, jos Peltonen näillä näytöillä sinne eksyy saada esim nuoria eteenpäin meneviä kiekkoilijoita. Kun tapa toimia on mikromanagerointia ja pelillisen luovuuden tappamista. Mikäli Jokinen olisi jatkanut Liigassa olisi imu varsinkin nuoremmilla pelaajilla ollut varmasti erittäin suuri.
En pidä koko skenaariosta montaakaan osaa uskottavana, mutta varsinkaan tätä. En usko, että OJ ottaa askelta taaksepäin enää. Pari vuotta Ruotsissa ja sitten P-Amerikkaan.Kausi 2026-27 on sitten eka kausi OJn kanssa (2+2v sopimus),. Mutta ilman omia hyviä junnutalentteja IFKn kausi menee vähän huti, vaikka OJ yllättää positiivisesti ja väkisin nostetut junnut breikkaavat. Se ei vaan riitä mutta suunta on hyvä ja kaikki odottavat jo seuraavaa ”the kautta”.
Ja Selinillä oli materiaaliltaan huonommat joukkuueet ja peli selkeämpää."Vastaavilla tuloksilla Ari-Pekka Seliniä katseltiin HIFK:n penkin takana vain puolitoista kautta, mutta toisen polven IFK-tähtenä Peltosen kenkimiskynnys on irrationaalisen korkea."
Aika hyvin sanottu. Selin oli Selin, Pwltonen on ikoni. Näillä mennään kun halutaan jatkumoa.
Kyllähän jo pelkästään tällä kaudella on nähty niin yllättäviä käänteitä, ja viime kaudelta muistuu ekana mieleen Myrrän potkut.En pidä koko skenaariosta montaakaan osaa uskottavana, mutta varsinkaan tätä. En usko, että OJ ottaa askelta taaksepäin enää. Pari vuotta Ruotsissa ja sitten P-Amerikkaan.
Edit: en ihan osta tuota dramaattisuutta, että jos nyt juuri heti ei vaihdeta valmentajaa, on kausi 2028-2029 tyyliin ensimmäinen, kun IFK:lla on realistinen mahdollisuus menestyä.
Alkaa mun skenaarion uskottavuus nousemaan koko ajan ainakin seuraavan reilun kahden kauden osalta. Kaikki junnut ulos ja SM-liiga ikä- ja hitausenkka uusiksi.En pidä koko skenaariosta montaakaan osaa uskottavana, mutta varsinkaan tätä. En usko, että OJ ottaa askelta taaksepäin enää. Pari vuotta Ruotsissa ja sitten P-Amerikkaan.
Edit: en ihan osta tuota dramaattisuutta, että jos nyt juuri heti ei vaihdeta valmentajaa, on kausi 2028-2029 tyyliin ensimmäinen, kun IFK:lla on realistinen mahdollisuus menestyä.
Pihlström on yksi nopeimmista 40-vuotiaista jääkiekkoilijoista maailmassa!Alkaa mun skenaarion uskottavuus nousemaan koko ajan ainakin seuraavan reilun kahden kauden osalta. Kaikki junnut ulos ja SM-liiga ikä- ja hitausenkka uusiksi.
Onko ihan jopa Liigan nopein nelikymppinen?Pihlström on yksi nopeimmista 40-vuotiaista jääkiekkoilijoista maailmassa!