Niin mä ajattelinkin.Taitaa palstan perusteella olla.
Niin mä ajattelinkin.Taitaa palstan perusteella olla.
Tietenkin unelmatilanteessa kaikki ajattelisi, kuin itse. Urheilun tuöoksellisuus on niin monesta asiasta kiinni, ettei siinä ole oikeita tai vääriä vastauksia.Jos ei halua, onko väärä mielipide?
Olen aivan samaa mieltä. Iski vaan silmään tuo ”valitettavasti” -sana tuossa edellisessä lainauksessa ja jäin pohtimaan.Tietenkin unelmatilanteessa kaikki ajattelisi, kuin itse. Urheilun tuöoksellisuus on niin monesta asiasta kiinni, ettei siinä ole oikeita tai vääriä vastauksia.
Mistä saadaan tarpeeksi klapeja kipinävahdille?Ehtiikö vielä avata oman Joulupata-keräyksen Peltosen potkuille? Kipinävahtia kaivataan ainakin.
Fyrk finnsMistä saadaan tarpeeksi klapeja kipinävahdille?
Kannattajilta ei kysytä. Rahat kyllä kelpaa.Veikkaan valitettavasti, ettei Peltosen potkuja edes puolet kannattajista haluaisi.
Villen pitäisi itse ymmärtää ehdottaa sopimuksen purkua.Tee Peltonen palvelus ja painu helvettiin
Ja jäi vähän vajaaksi, vaikka oli kova ja tasainen kamppailupeli.Eilen oli pressin mukaan edellisestä pelistä liian kauan aikaa, tänään tuli sitten varmaan liian nopeasti.
Villelle on annettu joku 150 matsia aikaa antaa näyttöjä eli sen 2,5 kautta. Katellaan sitten uudestaan.Ja jäi vähän vajaaksi, vaikka oli kova ja tasainen kova kamppailupeli.
Antaisin viisi matsia aikaa ja niistä tulee ottaa vähintään 11 pinnaa. Jos ei onnistu, niin tack och adjö.
Projekti kesken. Tampereella on tultu valmiisiin pöytiin. Voisiko millään olla mahdollista, että Peltonen ei vain ole huippuvalmentaja?Villelle on annettu joku 150 matsia aikaa antaa näyttöjä eli sen 2,5 kautta. Katellaan sitten uudestaan.
Jep, näin on. Mutta nyt pitäisi löytyä Tobiakselta johtajuutta ja iskeä nyrkki pöytään. Rosteri on kilpailukykyinen. Olisipa Grönborg tai Pennanen meillä. Mut ei täällä merkkaa meriitit, vaan sopivan sisäsiittoinen tausta painaa enemmän.Villelle on annettu joku 150 matsia aikaa antaa näyttöjä eli sen 2,5 kautta. Katellaan sitten uudestaan.
Tobbari ei voi myöntää olleensa väärässä Peltosen kanssa. Lähtee oma työpaikkakin samalla.Jep, näin on. Mutta nyt pitäisi löytyä Tobiakselta johtajuutta ja iskeä nyrkki pöytään. Rosteri on kilpailukykyinen. Olisipa Grönborg tai Pennanen meillä. Mut ei täällä merkkaa meriitit, vaan sopivan sisäsiittoinen tausta painaa enemmän.
Eiköhän viidennellä kaudella ole jo "hyviä aihioita" ja vähän jäätiin puolivälieräsarjassa ennakkosuosikkia (Tappara) vastaan jalkoihin.Peltosen IFK huippuiskussa on liigan paras joukkue.
Sääli, että perustaso joka toistuu on aivan liigan keskitasoa ja hyvän rosterin hukkaamista. Ymmärtäisin jos olisi menossa ensimmäinen kausi, mutta kolmannella meinaa jo aivot haljeta.
Tee Peltonen palvelus ja painu helvettiin
Eikös se Pennanen jo kerran ollut teillä, mutta pistitte luiskaan.Jep, näin on. Mutta nyt pitäisi löytyä Tobiakselta johtajuutta ja iskeä nyrkki pöytään. Rosteri on kilpailukykyinen. Olisipa Grönborg tai Pennanen meillä. Mut ei täällä merkkaa meriitit, vaan sopivan sisäsiittoinen tausta painaa enemmän.