Mua on jotenkin ruvennut ärsyttämään Lehterä. Ne wingssijutut tulee jo korvista ja se nimen tsekkaaminen pelsujen Möttösen selästä on äärimmäisen ylimielinen ja epäkunnioittava teko. Kaiken lisäksi ollut ihan tyhjä arpa playoffeissa.
Tilaa MTV Katsomo+ Urheilu ja näe kenet Lehterä ottaa seuraavaksi silmätikuksi pudotuspeleissä
www.facebook.com
Tsekattu nimi oli Schnarr, joka on ollut paljon parempi kuin Lehterä. Samaa mieltä muuten, mun puolesta kaverin voisi lähettää narreihin. Yliarvostettu ja ylimielinen pelaaja.
Kaikki narrit voi mun puolesta palauttaa. Niitä on itseasiassa aika monta; Peltonen, Lehterä, Salmelainen, Lindbohm, Pihlström, Pakarinen, Hovinen, Rask ja Manninen tulevat nyt ekana mieleen.
En tiedä menenkö nyt miinaan vai vaikuttiko myöhäinen viestien lähetysaika näihin juttuihin mutta aika paksua puhetta alkaa olla, äärimmäisestä harmituksesta huolimatta.
Rehellisesti kysyen: Ilman Lehterää, monensia me sitten oltaisiin oltu? Kylmä fakta on se, että Jorsti on yksi (Martinin ohella) tämän kauden harvoja valopilkkuja ja pelaajia joka on suorittanut tasollaan (ok, poffeissa ei. Ainakaan vielä). Kaveri kuitenkin painoi 2. eniten syöttöjä per kausi koko HIFK:n historiassa ja jakeli sellaisia namupasseja, että paremmalla viimeistelyllä (varsinkin Ikonen) olisi ollut heittämällä all time nro 1.
Mitä tuohon nimen tsekkaukseen tulee, niin sehän oli huikea! Toki nyt on kolahtamassa omaan nilkkaan mutta tapahtumahetkellä sitä täälläkin melkeinpä varauksetta ylistettiin ja sille naurettiin vedet silmissä. Itselleni ainakin iskee Jorstin huumori ja tuo kaivattua väriä koko Liigaan. Ei mua ainakaan kiinnosta kuunnella harmaata ”yritetään parhaamme..” mantraa jokaikiseltä pelaajalta. Ja Jorstilla on 56 runkosarjapisteen edestä varaa ylimielisyyteen vaikka poffeissa ei olekaan sama tahti jatkunut. Toistan vielä, että ilman Lehterää olisimme olleet todennäköisesti sääleissä jos sielläkään.
Ja tuo ”kaikkien narrien” palauttaminenkin on aika epäkunnioittavasti kirjoitettu (kun kerran Lehterän käytöstä sanoit epäkunnioittavaksi). Pakarisesta en saa narria tekemälläkään ja esim. Pappi on pelannut huikean kauden. Pihlström ollut myös hyvä. Raskinkin sydän taitaa olla enemmän punainen kuin lila-vihreä-mikälie..
Ymmärrän, että vituttaa ja niin minuakin. On vitutuksen ja epäuskon sekä äärimmäisen pettymyksen sekoittama fiilis mutta silti jotain rotia nyt tällaisiin juttuihin!