Mainos

Ville Peltonen päävalmentajana

• 104 906
  • 754

Miten Ville Peltosen HIFK on suorittautunut Liigassa?

• Äänestäjiä
    365

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Joka tapauksessa Raipe on näyttänyt osaavan valmennuksen merkityksen. Nimettömällä ja ennakkoon pohjasakaksi tuomitulla joukkueella heti kärkikahinoihin ilman projektiverukkeita.
Täällä pitää laittaa rakenteita ensin monta vuotta kuntoon. Kauden aikana tippuu sitten selityksiä, että pelaajat ovat huonossa kunnossa, tulos ottaa aikansa, tuloksen taakse pitää katsoa, jatketaan töiden tekoa yms jne.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä ole ensimmäinen kerta. Ei se TPS myöskään mikään kummoinen jengi lähtökohtaisesti ollut sillä Rsipen kaudella.
Itse suhtauduin ennen Tepsiä valmentajana aika negatiivisesti. Hiukan positiivisemmin ajattelin pestiin jälkeen. Ajattelin ettei SaiPa mihinkään Raipen kans nouse. On ukko yllättänyt. Meillä varmaan epäonnistuisi:)

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Täällä pitää laittaa rakenteita ensin monta vuotta kuntoon. Kauden aikana tippuu sitten selityksiä, että pelaajat ovat huonossa kunnossa, tulos ottaa aikansa, tuloksen taakse pitää katsoa, jatketaan töiden tekoa yms jne.
Unohdit kivet vai ovatko ne osa rakenteita?

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Sanoisin, että jos minä istusin IFK:ssa kirstun päällä tai olisin UTJ, niin tällä hetkellä yrittäisin ensin saalistaa Raipen tai Karjalaisen. Yhtä hyvä vaihtoehto olisi IFK:laisten inhokki Tapola, mutta saattaa olla että Bern haluaa jatkaa vielä hänen kanssaan... Tosin haluaa SaiPakin että Raipe jatkaisi, mutta... Onhan tuo Peltonen jo nähty. Nyt jos ei mestaruutta tule, niin ei enää MISSÄÄN tapauksessa jatkoa.

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse suhtauduin ennen Tepsiä valmentajana aika negatiivisesti. Hiukan positiivisemmin ajattelin pestiin jälkeen. Ajattelin ettei SaiPa mihinkään Raipen kans nouse. On ukko yllättänyt. Meillä varmaan epäonnistuisi:)
Sama. Tavallaan oon todella yllättynyt, enkä oikein tajua miten se sen tekee ja joku sanoo mulle edelleen että tässä on joku helvetin sädekehä joka odottaa romahdusta. En tiiä mutta siltä tuntuu vaan...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy