Re: Ei voi olla totta...
Meikäläinen ajatteli kantaa kortensa kekoon tässä asiassa.
Mielestäni termi vaikutuspiirissä on sopiva tässä tapauksessa. Paikanpäällä katsottuna näytti siltä, että kiekko oli Peltosen luistimissa ja Peltonen itse myös havaitsi tämän ts. käänsi katseensa kiekkoon. (Eri asia olisi ollut, jos Peltonen ei olisi havainnut kiekkoa lainkaan.) Näinollen häntä voi pitää kiekollisena miehenä. Tällaisia tilanteita SM-liigassa on lähes joka pelissä, harvemmn vain avojäällä.
Itse en nähnyt mistä/kuka kiekon Peltoselle syötti. Jos kyseessä oli oma pelaaja niin ei voi muuta todeta että kyseessä oli yksi kaverisyöttöjen todellinen helmi.
Viestin lähetti HN
Tyhmät ihmiset ovat ärsyttäviä. Vielä ärsyttävämpiä ovat ihmiset, jotka tekeytyvät tyhmäksi tahtoessaan seistä valitsemansa kannan takana loppuun asti. Viimeksi mainittuja tässäkin ketjussa riittää.
Koittakaa nyt helkkarissa ymmärtää, että Ville Peltonen ei tuossa tilanteessa ollut kiekoton pelaaja. Pelaaja tulkitaan kiekolliseksi silloin, kun kiekko on hänen "vaikutuspiirissään". Sen ei tarvitse olla lavassa.
Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää??!!
Meikäläinen ajatteli kantaa kortensa kekoon tässä asiassa.
Mielestäni termi vaikutuspiirissä on sopiva tässä tapauksessa. Paikanpäällä katsottuna näytti siltä, että kiekko oli Peltosen luistimissa ja Peltonen itse myös havaitsi tämän ts. käänsi katseensa kiekkoon. (Eri asia olisi ollut, jos Peltonen ei olisi havainnut kiekkoa lainkaan.) Näinollen häntä voi pitää kiekollisena miehenä. Tällaisia tilanteita SM-liigassa on lähes joka pelissä, harvemmn vain avojäällä.
Itse en nähnyt mistä/kuka kiekon Peltoselle syötti. Jos kyseessä oli oma pelaaja niin ei voi muuta todeta että kyseessä oli yksi kaverisyöttöjen todellinen helmi.
Viimeksi muokattu: