Viestin lähetti flintstone
Ville on ottanut valitettavan loukkaantumisen aivan niin kuin hänen olettikin ottavana, ilman valituksia minnekään suuntaan.
Viestin lähetti ranger
Oletko todella vilpittömästi sitä mieltä, että sääntökirjaa on luettava kuin piru Raamattua?
Viestin lähetti aNkkU
Muistanneeko kukaan taannoin Otakar Janeckyn (vai miten se sitten kirjoitetaankaan...) temppua potkia Jarmo Kuusistoa, Lukon sen aikaista kapteenia, rintaan luistimilla.
Viestin lähetti hull16
Tähän täytyy taas kommentoida kun fysiikan tunnit on raumalla jätetty väliin.
Otto makasi selällään ja Kuusisto seisoi vierellä ja Otollahan oli niin pitkät jalat että ylettyi Kuusisto ihan vaikka päähän asti :D
Viestin lähetti aNkkU
Vaikka fysiikan tuntini ovatkin ihan oikeasti jäänyt vähiin, sinäkin
muistat tapahtuneen.
Ja kyllähän se Otto potkaisi sieltä jään pinnasta Maukkaa rintaan.
Luistimille potkiminen on paljon vaarallisempaa kuin puhdas taklaus. Ainakin minun mielestä.
Viestin lähetti hull16
Tämä selvä homma joko Maukka on metrin pituinen tai Otto kolmimetrinen :D
Viestin lähetti hull16
Tämä selvä homma joko Maukka on metrin pituinen tai Otto kolmimetrinen :D
Viestin lähetti Isaksson
Pitääkö nyt jo toisen narrin ruveta kinaamaan päivänselvästä asiasta. Mikä ihme teihin on mennyt. Rintaan mikä rintaan ja aivan turha on toista yrittää pitää tyhmänä, kun itse on 100% varmasti väärässä.
Jos taas olet niin nuori, ettet muista koko tapausta niin sitä suuremmalla syyllä olisi syytä pitää mölyt mahassa.
Viestin lähetti hull16
Niinpä miksi sitten Tapaus Nikko/T.Ruutu aiheutti niin suuren kohun kuin aiheutti?
Viestin lähetti hull16
Eipä tässä tapauksessa tarvitse lukea kuin piru raamattua vaan pieni järjen käyttö tässä auttaa. Miksi tämä sääntö on sääntökirjassa? Sääntö on sen takia että pelaaja voi rauhassa keskittyä syötön vastaan ottamiseen ja kun syöttö on vastaan otettu on hän taas vapaata riistaa. Siis aivan sama sääntö löytyy jenkkifudiksessta ja aivan samoilla syillä sinnekin tehty.
Viestin lähetti hull16
No sanotaan sitten ihan suomenkielellä että rintaan se ei osunut vaan lähempänä oli munat. Ja kokeileppa itse maata selälläsi ja potkaista vieressä seisovaa rintaan.
Viestin lähetti hull16
Tähän täytyy taas kommentoida kun fysiikan tunnit on raumalla jätetty väliin.
Otto makasi selällään ja Kuusisto seisoi vierellä ja Otollahan oli niin pitkät jalat että ylettyi Kuusisto ihan vaikka päähän asti :D
Viestin lähetti hull16
No sanotaan sitten ihan suomenkielellä että rintaan se ei osunut vaan lähempänä oli munat. Ja kokeileppa itse maata selälläsi ja potkaista vieressä seisovaa rintaan. Niin ja ei sitten mitään himo riippurintoja lasketa mukaan.
Viestin lähetti Rebel
Joo, tosta jenkkifudiksesta mä itse puhuin, kun sanoin ettei mikään ole niin mukavaa kun tulla kunnolla puun takaa. 10v. Vaahteraliigaa ja junioreiden SM-sarjoja kolunneena monta kertaa taklaukset ja iskut tulevat silleen, että päässä menee värit sekaisin, kun ne tulevat pimeästä kulmasta. Kontaktilaji on kontaktilaji. Samoin syötön vastaanotossa, kun pallo on melkein käsissä, saa jo iskeä, samoin kiekossa, siinähän taistellaan samasta kiekosta. Eli sekuntien sadasosistahan se on kiinni.
Viestin lähetti mission16W
Tees pieni testi. Menes selällesi makaamaan ja ponnista siten, että olet melkein niskallasi maassa. Tuo onnistuu keneltä tahansa kunnossa olevalta ihmiseltä helposti, miksei huippu-urheilijalta? Tue vaikka itseäsi kyynärpäillä, jos et muuten pysy pystyssä. Minä luin lapsena yleensä noin sängyssä ja seinällä maaten kirjoja. Oli mukava asento.
Viestin lähetti HN
Tyhmät ihmiset ovat ärsyttäviä. Vielä ärsyttävämpiä ovat ihmiset, jotka tekeytyvät tyhmäksi tahtoessaan seistä valitsemansa kannan takana loppuun asti. Viimeksi mainittuja tässäkin ketjussa riittää.
Koittakaa nyt helkkarissa ymmärtää, että Ville Peltonen ei tuossa tilanteessa ollut kiekoton pelaaja. Pelaaja tulkitaan kiekolliseksi silloin, kun kiekko on hänen "vaikutuspiirissään". Sen ei tarvitse olla lavassa.
Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää??!!