Ville Peltonen HIFK:hon

  • 880 050
  • 2 331

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin no jos katsot vaikka videolta uudestaan niin huomaat että kiekko polttelee lavassa eikä ole hänellä hallussa missään vaiheessa kunnolla.

Edelleenkään kiekon polttelu ei se syy miksi hänet taklataan. Nyt ei ole kysymys jalkohin katselevasta hyökkääjästä, joka jyrättiin vaan hyökkääjän omasta valinnasta.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Säälittävää että väität ihan tosissasi että tällä kaudella on liigassa tapeltu ja että siellä voi antaa paukkua ihan vapaasti tunteella jos haluaa ja näkee siihen mahdollisuuden.

Itse olet säälittävä, kun näyttää siltä, ettet tiedä mitä tällä kaudella on edes tapahtunut liigassa. Kas tässä sinulle hiukan liikkuvaakuvaa:

Olli palola vs Tomi sallinen tappara-blues 11.01.2012 - YouTube
Mikko Jokela vs Janik Hansen 28.12.2012 - YouTube

Eikö nämä ole tappeluita?

Ja hommahan menee niin SM-liigassa, ettei siellä ole annettu paukkua aina silloin, kun pelaajat siihen vain mahdollisuuden haluavat antaa.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Itse olet säälittävä, kun näyttää siltä, ettet tiedä mitä tällä kaudella on edes tapahtunut liigassa. Kas tässä sinulle hiukan liikkuvaa kuvaa:

Olli palola vs Tomi sallinen tappara-blues 11.01.2012 - YouTube
Mikko Jokela vs Janik Hansen 28.12.2012 - YouTube

Eikö nämä ole tappeluita?

Eiköhän jätetä tämä. Suuret kiitokset liikkuvasta kuvasta, olipa kerta kaikkiaan vahvaa näyttöä kun pelejä on tällä hetkellä pelattu 376kpl ja tuot oikein linkkien kera KAHDESTA tappelusta materiaalia. Tappelu ja nimi tomisallinen tai ollipalola samassa lauseessa on tosin melko huvittava yhtälö, mutta menkööt. Toisessa tappelussa lockout-pelaaja, jonka olen useasti nähnyt pelaavan ja kovasti arvostan. Pääpointti tosin melko kaukana, jos tosiaan tappeluita on peliä kohden liigassa 0,005 kpl.

NHL:ssä on edelleen gooneja (Konopka, Rinaldo, Boll ja kumppanit), siellä ei taklata Parisea tai Zetterbergiä päähän. Mutta siellä tosiaan on järkkärit paikalla. Kummasti tällaisen pelaajan läsnäolo rauhoittaa näitä rottia ja päähän taklaajia. Olisipa Suomessakin. Mutta kun ei ole. Kupittaalla pelattiin muutama aika mielnkiintoinen ottelu, kun Boll piti järjestystä. Siellä ei yhtäkkiä Virtasta taklattukaan niin kovaa kuin aiemmin.

Pahoillani että väitin ettei tällä kaudella ole tapeltu, vaan on keskitytty taklaamaan Humlia ja muita päähän. Pahsti olin väärässä, eli palolat ja kumppanit ovat pitäneet hommat ruodussa eikä Huml ja kumppanit makaa vintti pimeenä joka toinen viikko jäällä. Eiku miten se meni..
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Suuret kiitokset liikkuvasta kuvasta, olipa kerta kaikkiaan vahvaa näyttöä kun pelejä on tällä hetkellä pelattu 376kpl ja tuot oikein linkkien kera KAHDESTA tappelusta materiaalia.

Kaksi tappelua on kuitenkin enemmän kuin väittämäsi nolla. En minä väittänyt, että tällä kaudella olisi ollut joka toinen viikko tappeluita liigapeleissä. Toin vain esille vastaväitteen, kun sinun väitteesi ei pitänyt paikkaansa. Ei siitä tarvitse ottaa itseensä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kaksi tappelua on kuitenkin enemmän kuin väittämäsi nolla. En minä väittänyt, että tällä kaudella olisi ollut joka toinen viikko tappeluita liigapeleissä. Toin vain esille vastaväitteen, kun sinun väitteesi ei pitänyt paikkaansa. Ei siitä tarvitse ottaa itseensä.

Allright, kaksi on enemmän kuin nolla. Asia selvä, hyvä pysyä faktoissa. Tarkaksi on mennyt täällä JA:ssa, kun faktoja valvotaan sen verran tarkkaan että kokonaisuus sumenee ja jää noteeraamatta.

Ps. olin paikan päällä Jokela vs Hanssen tapauksessa, olen hyvin tietoinen että siellä hieman painittiin. Kukaan ei loukkaantunut ja kaikki hyvin.

Nimimerkillä 0,0005. #CAMA #rottiensmliiga #tekojailmanvastuuta
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL:ssä on edelleen gooneja (Konopka, Rinaldo, Boll ja kumppanit), siellä ei taklata Parisea tai Zetterbergiä päähän.
Mitä nyt esim. Sidney Crosbylla on meinannut ura loppua päähän osuneista taklauksista johtuneista aivotärähdyksistä ja mm. Shea Weber täräytti Zetterbergin pään plekseihin viime keväänä play-offeissa. Nuo siis vain parina esimerkkinä, mutta kyllä siellä muutenkin tähtipelaajat ottaa osumaa. Jotenkin naivia ajatella, että esim. Nordlund olisi eilen jättänyt taklaamatta, jos HIFKn vaihtopenkillä olisi istunut joku kovanyrkkinen jämänikkari.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kylläpäs on tänään ollu paska fiilis ton Peltos-homman takia. Voikohan olla pienen pientäkään mahdollisuutta, että se pelaisi vielä tällä kaudella...
huoh, epäilen suuresti.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mitä nyt esim. Sidney Crosbylla on meinannut ura loppua päähän osuneista taklauksista johtuneista aivotärähdyksistä ja mm. Shea Weber täräytti Zetterbergin pään plekseihin viime keväänä play-offeissa. Nuo siis vain parina esimerkkinä, mutta kyllä siellä muutenkin tähtipelaajat ottaa osumaa. Jotenkin naivia ajatella, että esim. Nordlund olisi eilen jättänyt taklaamatta, jos HIFKn vaihtopenkillä olisi istunut joku kovanyrkkinen jämänikkari.

Itse uskon että Huml, Peltonen ja muut saisivat olla aika rauhassa, jos länsä olisi muutama hieman ilkeämpi pelaajatyyppi ja joudut lämsänä, valtosena tai muuna mulkkuna hieman miettimään vastustajan seuraavaa siirtoa taklauksen jälkeen.

Osumaa tulee NHL:ssä väkisin tuonkokoisessa kaukalossa, tuonkokoisilla pelaajilla ja tuolla vauhdilla, mutta pääpointtini oli se että siellä ei todellakaan voi temmeltää miten tahtoo. Hinta on aina maksettava, ilmaisia lounaita ei ole.

Aihe karkaa mutta Weber vs Zetterberg itse asiassa aika mielenkiintoinen keissi, koska Zeta ajaa ensiksi Weberiä selkään ja siitä Weber kostaa. Ruma temppu, mutta kuten Weberkin jälkeenpäin sanoo niin häntä ei playoffsesissa selkään taklata ilman hintaa.

Crosbyn concussion history on aika surkea, myönnetään.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Peltosella on Heleniuksen (ifk:n lääkäri) mukaan mm. lievä aivovamma. Tuskin pelaa tällä kaudella.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltosella on Heleniuksen (ifk:n lääkäri) mukaan mm. lievä aivovamma. Tuskin pelaa tällä kaudella.
Tilanne on toki ikävä, mutta katsotaan nyt, mikä on lopullinen toipumisennuste. Lievä aivotärähdys = lievä aivovamma, joten saattaa kuulostaa pahemmalta, mitä lopulta on. Toki aivotärähdykset on aina paha juttu. Pikaista paranemista Villelle!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilanne on toki ikävä, mutta katsotaan nyt, mikä on lopullinen toipumisennuste. Lievä aivotärähdys = lievä aivovamma, joten saattaa kuulostaa pahemmalta, mitä lopulta on. Toki aivotärähdykset on aina paha juttu.

Kyllä se on aina vakava homma, kun kaveri joudutaan taluttamaan jalat heikkona ja katse tyhjänä pois kaukalosta. Varsinkin, kun kyseinen henkilö oli puoli vuotta sitten samassa tilanteessa ja pitkän uran varrella on varmasti tullut otettua kovia iskuja useasti vastaan.

Minä olen hyvin huolissani Peltosen terveydestä, kun viime aikoina on lukenut enemmän ja enemmän tietoa aivotärähdyksistä.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Kyllähän asia taitaa olla vaan niin että ruotsin kaataja laittaa hokkarit narikkaan. Ikää on jo sen verran ja Villen pää alkaa olla siinä kunnossa ettei oteta enää riskejä jos tuosta toipuu.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peltosen tilanne on todella ikava. Toivottavasti Masto saa kunnon rapsut.

Eli lievä aivotärähdys. Eiköhän Ville tällä kaudella vielä pelaa, jos HIFK pudotuspeleihin selviää. Nämä ovat tietysti hankalia ja ikäviä juttuja. Edellisen tällin jälkeen Peltonen oli pelikunnossa jo viikon päästä, mm. Plihal ja Lamberg olivat toista kuukautta sivussa.

Mutta miksi Maston pitäisi saada puhtaasta taklauksesta kunnon rapsut?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kuten eilen tuli todettua, erittäin huono tuo Villen tilanne ja ura lienee paketissa.

Peltoselle vointeja ja taistelua. Kalliiksi tulee ottelut Jokereita vastaan. Muita joukkueita vastaan ei ole tullut tämäntyylisiä vammoja. Varmasti vahinko ja sattumaa?

Tämä ei kyllä jää tähän, se on varma. Jossain pelissä ennemmin tai myöhemmin paukkuu, ja todella kovaa paukkuukin. Halutaan sitä tai ei.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Juu anteeksi vaan vieraisiin huutelu. Paranemisia sairastuvalle. Mutta samanlaisen menetyksen koki myös Jokerit teidän pakkinne nimeltä Järventie ansiosta. Steve Moses huilaa myös loppukauden. Vaikka tilanne ei likaiselta näyttänytkään, se ei poista sitä tosiasiaa, että Jokerit koki vähintään yhtä kovan menetyksen. Ei se Nordlunkinkaan taklaus mikään vahingoittamisyritys ollut. Huima pituusero ja kivikovat pleksit lähinnä loukkaantumisen aiheuttivat.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Eli lievä aivotärähdys. Eiköhän Ville tällä kaudella vielä pelaa, jos HIFK pudotuspeleihin selviää. Nämä ovat tietysti hankalia ja ikäviä juttuja. Edellisen tällin jälkeen Peltonen oli pelikunnossa jo viikon päästä, mm. Plihal ja Lamberg olivat toista kuukautta sivussa.

Taidat oikeasti olla aika sekaisin? Peltosella siis lievä aivovamma. Tämän lisäksi rintakehän vamma.
 
Ei jumalauta taas mitä lööppien hakua HIFK:lta.

Päähän kohdistunut vamma on alustavien tutkimusten perusteella luokiteltu lieväksi ja tällaisesta vammasta käytetään arkikielessä usein nimeä ”aivotärähdys” ja ammattikielessä ”lievä aivovamma”.


Ville Peltosella on siis lievä aivotärähdys.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se on aina vakava homma, kun kaveri joudutaan taluttamaan jalat heikkona ja katse tyhjänä pois kaukalosta. Varsinkin, kun kyseinen henkilö oli puoli vuotta sitten samassa tilanteessa ja pitkän uran varrella on varmasti tullut otettua kovia iskuja useasti vastaan.

Minä olen hyvin huolissani Peltosen terveydestä, kun viime aikoina on lukenut enemmän ja enemmän tietoa aivotärähdyksistä.

Todella ikävää, että näin on. Ja jos itse olisin tuossa tilanteessa niin, hyvän uran jo tehneenä niin en itse henkilökohtaisesti enää ottaisi riskiä ja palaisi kaukaloon. Villellä on kuitenkin vielä muutakin elämää jäljellä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tilanne on toki ikävä, mutta katsotaan nyt, mikä on lopullinen toipumisennuste. Lievä aivotärähdys = lievä aivovamma, joten saattaa kuulostaa pahemmalta, mitä lopulta on. Toki aivotärähdykset on aina paha juttu. Pikaista paranemista Villelle!

Toivottavasti näin. Pahaa pelkään, ettei Ville tällä kaudella enää pelaa. Paras kosto naapuriin olisi kuitenkin lähettää tulevissa playoffseissa narrit lomille eikä ryssiä omia mahdollisuuksia turhaan koohottamiseen vaikka kuinka vituttaa. Jos täytyy fyysisesti kostaa, niin kostakaa edes sellaisessa vaiheessa, kun se ei vaikuta mahdolliseen voittoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös