Eikös se ole ollut koko kauden, mitä itse seurannut. Ei merkittävää muutosta entiseen puppulausegeneraattoriin.Nyt oli kyllä Mäntymaa melko maansa myyneen näköinen lehdistötilaisuudessa.
Eikös se ole ollut koko kauden, mitä itse seurannut. Ei merkittävää muutosta entiseen puppulausegeneraattoriin.Nyt oli kyllä Mäntymaa melko maansa myyneen näköinen lehdistötilaisuudessa.
Nyt Mäntymaan pitäisi seuraavissa löylyissä tarjota käänteistä kultaista kädenpuristusta:Veikkaan että tuohon on noin satatuhatta ja yksi syytä. Näistä suurin osa on euroja, ja yksi on työttömyyden välttäminen. Ottajia ei nimittäin ole ihan jonoksi asti.
Alkaa pikkuhiljaa käymään miestä sääliksi. Kuvitelkaapa itsenne puolen suomen sylkykupiksi vaan sen takia, että hallitus ei päästä pois. Itse jos purkaa sopparin niin rahan menetys iso. Tämän kauden jälkeen työt jääkiekon parissa voi olla aika kiven alla.Nyt oli kyllä Mäntymaa melko maansa myyneen näköinen lehdistötilaisuudessa.
Näinpä. Ja ihmetyttää se, että ei tehty yhtään mitään. Miksei hankittu vaikka sitä "Manneria" avuksi Havulle ja Siltsu toimistolle kirjekuoria nuolemaan. Pelaajia kyllä vaihdettiin sen minkä ehdittiin.Havua ei tämän kauden jälkeen palkkaa enää kukaan. Mikäli marraskuussa oli laitettu mäkeen niin tilanne olisi toinen.
Aivan varmasti löytää, mutta tähän yhtälöön ei sovi irtisanoutuminen.Äkkiäkös seurajohto kaverilleen jonkin toimistoviran organisaatiosta löytää. Ja jos ei löydä niin keksitään sellainen.
Alkaa pikkuhiljaa käymään miestä sääliksi. Kuvitelkaapa itsenne puolen suomen sylkykupiksi vaan sen takia, että hallitus ei päästä pois. Itse jos purkaa sopparin niin rahan menetys iso. Tämän kauden jälkeen työt jääkiekon parissa voi olla aika kiven alla.
Nykytietojen varassa jälkiviisaana on helppo todeta että Marjamäen potkut oli massiivinen virhe. Nyt Late on taas yllättäen "muuttunut" hyväksi valmentajaksi kun vaihtoi maisemaa. Tuntuu ettei nämä ratkaisut missä joku apuvalmentaja ottaa ohjakset oikein toimi. Melkein pitäisi tulla uusi ukko sisään saunakerhon ulkopuolelta jos kerran vaihdetaan valmentajaa. Tyyliin joku Aurinkokuningas tai Summanen joka herättää uinuvat kiekko"miljonäärit" unestaan.Nykyinen johtoporras on aivan sama, kuka potki Marjamäen ulos. Puheenjohtaja vain vaihtunut, mutta muuten sama.
Hieman on eri säännöt kuitenkin Mäntymaalle kuin Marjamäelle, joka on kaikesta kritiikistä huolimatta edelleen laadukas ammattivalmentaja.
Joku voi vielä tulla puolustelemaan, ettei mitään saunakerhoa ole olemassa. Nykyisen saunakerhon johtaja on Juha Junno, joka tuli eläkkeeltä vielä paskomaan Kärpät lopullisesti
Nyt on viimeistään potkujen aika. Pakko huomenna kuulua jo jotain. Matikaisen Petu sisään loppukaudeksi.
Entä jos ne huhut Mäntymaa Ykkönen, Karjalainen kakkonen ensi kaudella pitävätkin paikkansa... eihän sitä nyt hyvää suunnitelmaa kesken projektin muuteta...
Voisin muuten maksaa vaikka viitosen lipusta jos tuosta asiasta järjestettäisiin tiedotustilaisuus...
Toivon itse Havulle kaikkea hyvää jatkoon. Tuki jäi hänelle täysin olemattomaksi tällä kaudella, jota nuorena valmentajana olisi tarvinnut. Aivan hirveään paikkaan joutui! Joku hemmetin Silander työparina, joka ei ole onnistunut missään ja Seinäruusu-Soosi. Joukkuekin rakennettu ihan epäbalanssiin. Järkyttäviä virheitä hallitukselta ja UTJ:lta. Anteeksianamatonta.
Joo, nyt olisi se vihonviimeinen hetki pelastaa Mäntymaan valmentajaura täystuholta antamalla pelastavat potkut.
Mää tiiän paremman vaihtoehdon.On tuhonnut sen jo. Ihan itse. Parempi alkaa potkujen jälkeen etsimään uutta ammattia. Ensi kauden palkka juoksee kuitenkin tilille joten ei joudu kerjuulle.
Ei ole, ei tule.Nyt on viimeistään potkujen aika. Pakko huomenna kuulua jo jotain. Matikaisen Petu sisään loppukaudeksi.
2 peliä ja kaksi tappiota. Kertoo olennaisen koko joukkueesta.Ei ole, ei tule.
Ihan mielenkiinnosta, huomasiko kukaan mitään muutosta Kärppien pelaamisessa tänä viikonloppuna? Huomasiko kukaan mitään muutosta yksittäisissä pelaajissa tänä viikonloppuna, erityisesti ulkomaalaisissa?
Siis minun kysymykset olivat ihan aidot. Tarkoittiko vastauksesi, ettei mitään muutosta pelaamisessa tai pelaajistossa mielestäsi näkynyt?2 peliä ja kaksi tappiota. Kertoo olennaisen koko joukkueesta.
Siis minun kysymykset olivat ihan aidot. Tarkoittiko vastauksesi, ettei mitään muutosta pelaamisessa tai pelaajistossa mielestäsi näkynyt?
Keskiarvollisesti päästettiin vähemmän maaleja. Minä en huomannut muuta kuin mitä luin ulkomaalaisten esityksestä viimeisten viiden minuutin aikana.Siis minun kysymykset olivat ihan aidot. Tarkoittiko vastauksesi, ettei mitään muutosta pelaamisessa tai pelaajistossa mielestäsi näkynyt?