Ville Mäntymaalle kenkää!

• 617 847
  • 4 995

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka ei uutta valmentajaa enää hankittais eikä Mäntymaalle huvita antaa potkuja nii laittakaa vittu ees se sivuun johonkin toimisto hommiin loppukaudeksi, tai vessoja siivoaan. Sihvonen vetää loppukauden.

Riittää että edes jotakin yritetään, nyt lumipallo on valumassa saatanan jyrkkää mäkeä väärään suuntaan. Tuo pitäisi nyt pysäyttää edes jonkunlaisella reagoinilla.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ei minua haittaa, että ollaan huonoja - aina ei voi pärjätä ja vuosikymmenten matkaan kuuluukin välillä kokea niitä synkkiä vuosia.

Se, mikä minua vituttaa suunnattomasti on se, että koko hommaa leimaa täydellinen ylimalkaisuus mitä tulee yhteisön kohtaamiseen. Minä en ainakaan jaksa yhtään ”usko on kova että kohta kääntyy ja pienestä kiinni” -lätinää. Minä haluan nähdä tekoja, että tämä seura on palkkansa tuolta logolta saaville yhtä tärkeä kun meille jotka vapaaehtoisesti rahojamme logolle annamme. Kertokaa meille, että ymmärrätte tilanteen vakavuuden.

Toki voi olla, että toimistolla ollaan niin syväjäässä ja hädässä asian kanssa, että ei tiedetä mitä muuta sanoa ja tehdä. Se, jos mikä olisi kovin pelottava tilanne.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitään ei tehdä ja nyt katsotaan ikään kuin sivusta, että mihin asti tämä vapaa pudotus jatkuu. On ollut tietenkin pitkään jo selvää, ettei Kärpät voita välttämättä yhtään peliä tälle kaudelle.

Mutta tällaiseen tuskaan vielä karsintasarja päälle.

Olen isosti valmis lyömään vetoa, että Ville Mäntymaa on niin paska valmentaja, että suistaa Kärpät Mestikseen.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Odotan melkoisella mielenkiinnolla niitä loppukevään mediatilaisuuksia jossa koitetaan perustella sitä miksi hirttäydyttiin tähän yhteen valmentajaan ja täysin naurettavaan periaatepäätökseen, jolla ei pitäisi olla tulosurheilussa mitään sijaa.

Odotan todella.

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junnohan siinä mtv3-haastattelussa kehui, että johtoporrasta myöten on oltu ”kehittämässä” pelitaktiikoita ja harjoittelua
Tämä kertoo siitä, että Kärppien penkin takana on semmoinen mies joka ei tajua vittuakaan taktiikoista eikä mistään. No hyvinhän tuo tällä hetkellä sarjataulukosta ja itse pelistä näkyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy