Herää kysymys, tapahtuiko asioita vasta sitten, kun tuli oli Junnon oman perseen alla (MTV:n ja Kalevan artikkelit Junnosta)? Kyllä tämä sotku kaipaa nyt sellaista läpiperkuuta, että kenenkään työpaikkaa ei Kärppäjohdossa voida pitää itsestäänselvyytenä. Samalla annetaan raippaa paikallismedialle, että miksi ei aiemmin pengottu seuran toimintaa ja esitetty haastavia kysymyksiä.Enpä olisi uskonut. Miksi tätä piti roikuttaa niin kauan?
Tälläiset viestit ovat marginaalissa. Lähes kaikki sen tietää, että Myllykoski ei itse näistä asioista päätä. Mies voi ajaa asiaa, mutta hallitus ne päätökset näissä asioissa tekee.Täällä kun on huudettu, että miksi Myllykoski ei anna potkuja, niin tässä taas todistettiin, että hallitus päättää päävalmentajan potkuista. Vaikka sitä vastuuta puheissa siirretään Myllykoskelle, niin lopulta vaadittiin kuitenkin hallitus koolle.
Kuminauha-Kärpät on vain liigan ylivoimaisesti huonokuntoisin joukkue, joten mitään jakoja mahdollisissa pleijareissa ei ole vaikka sinne selvittäisiinkin.Mielenkiintoista tilanteesta tekee se, että Matikaisen kanssa joukkue saattaa vielä mennä vaikka miten pitkälle.
Onko nyt se harvinainen tilanne, että joudut myöntämään Kärppien organisaation toimineen väärin/huonosti? Eli lauantaina julistit, että nyt ei ole oikea aika vaihtaa valmentajaa, eikä Matikainen ole tulossa Kärppiin.Ei ole, ei tule.
Ah, onko siellä ollut siis sama ongelma kuin Ville Hämäläisen SaiPassa? Eli kiva kaverivalmentaja ei ole pitänyt vaatimustasoa tarpeeksi korkealla? SaiPassahan tuo paljastui vasta jälkikäteen, kun Raipe hyppäsi remmiin. Pelaajat kertoi yhdestä suusta, että sen jälkeen treenit koveni, luisteltiin enemmän, yms. Tuosta pystyi vetämään sen johtopäätöksen, että Hämäläisen SaiPassa ei oltu näin tehty.Kuminauha-Kärpät on vain liigan ylivoimaisesti huonokuntoisin joukkue, joten mitään jakoja mahdollisissa pleijareissa ei ole vaikka sinne selvittäisiinkin.
Ei tuo ollut minun mielipide, vaan ajatus siitä, miten Kärpät toimii. Minä olen kirjoittanut valmentajan vaihtamisen tarpeesta ensimmäisen kerran jo marraskuun lopussa.Onko nyt se harvinainen tilanne, että joudut myöntämään Kärppien organisaation toimineen väärin/huonosti? Eli lauantaina julistit, että nyt ei ole oikea aika vaihtaa valmentajaa, eikä Matikainen ole tulossa Kärppiin.
Jes, tästä ollaan samaa mieltä.Ei tuo ollut minun mielipide, vaan ajatus siitä, miten Kärpät toimii. Minä olen kirjoittanut valmentajan vaihtamisen tarpeesta ensimmäisen kerran jo marraskuun lopussa.
Tiesin, että Kärpät on ollut aiemmin Matikaisen perässä, mutta verotus muodostui esteeksi. Olin siinä uskossa, ettei Matikaista tai ketään muutakaan laadukasta valmentajaa tähän hätään ollut ole saatavissa. Hyvä, että vihdoin oli. Erittäin tärkeä siirto hallitukselta.
Sun kannattais olla vähemmän siinä uskossa, kun sen mukaan kaikki arviosi menevät päin persettä.Olin siinä uskossa..
Pudotuspelien ekalla kierroksella vastaan saattaisi tulla SaiPa, joka on taas ylisuorittanut materiaaliinsa nähden, ja jolla ei ole paljoa playoff-kokemusta. En minä ainakaan SaiPa-fanina haluaisi juuri uuden valmentajan saanutta kärppälaumaa vastaan.
Korvaisin käyttämäsi sanan erikoisuus sanalla paskuus.Tämän uuden sarjajärjestelmän erikoisuus tulee tässä, vaikka kausi on tähän asti mennyt miten päin helvettiä, niin Kärpät voi edelleen mennä pudotuspeleihin. Ja jokainen tietää, että tuo joukkue ei ole pelannut materiaalinsa edellyttämällä tavalla, joten jos Matikainen vaan saa joukkueen yhtään heräämään voidaan keväällä pelata pitkäänkin.
Pudotuspelien ekalla kierroksella vastaan saattaisi tulla SaiPa, joka on taas ylisuorittanut materiaaliinsa nähden, ja jolla ei ole paljoa playoff-kokemusta. En minä ainakaan SaiPa-fanina haluaisi juuri uuden valmentajan saanutta kärppälaumaa vastaan.
Kyllähän se näin taitaa olla. Itse lupasin sillon joulun tienoolla, että boikotoin Kärppien ottelutapahtumaa niin kauan, kuin Mäntymaan kanssa hakataan päätä seinään.Vihdoinkin, vaikka todellakin liian myöhään.
Tulipahan mielenkiintoa loppukauteen. Pitääköhän lauantaina oikein Raksilaan suunnistaa pitkästä aikaa.