R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Lelle on ihan ok - Lödde käy myös, sellainen lähiövivahde ysäriltä (vrt. mm Kinde, hande, Stinde yms.), ja Ouluhan on liki Stadin lähiö monelle flygarilla duunissa käyvälle.
Tai Leski?Oma ehdotukseni on Leisure. Lausutaan sillai vähän juntisti manselaisittain lesuuri. Ei paineita :D.
Mitenkäs meidän maalaispoika on pärjännyt isossa kaupungissa?
M.A.:lla ja Junttilalla taitaa olla sama "ominaisuus", että muissa liigoissa ei välttämättä homma toimi, mutta Liigassa eliittiä.
Leskinen on keväällä kova luu teille.
Leskinen jatkaa piste per peli tahdilla. Ja omasta mielestä olisi kyllä vielä varaa parantaa. Joku jo vertaili Salmiseen...kyllä tässä ihan eri tason ukosta on kyse.
Tätä Leskisen tilannettakin räikeämpi esimerkki taisi olla se Keräsen syöttö maalin edestä Kangasniemelle kulmaan.Aamen. Ainoa miinus eilisessä pelissä oli heikko ratkaisu jatkoajalla. Niin hyvästä paikasta olis voinu yrittää vetää itse. Vähän sellainen helmasynti koko jengillä tällä hetkellä, että haetaan vaan syöttöä tai kikkaa tyhjiin.
Sori vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta täysin oikeassa olet. Lese on kyllä täysverinen maalinsylkijä, joka elää kiekosta. (Ollut tätä aina junnuajoista asti) Mitä itse Villen edesottamuksia punaisessa nutussa nähnyt niin poikkeaa kyllä huomattavasti siitä, mitä me Oulussa nähtiin. Lese on kiekolla paljon "arempi" ja tietyllä tavalla nöyrempi mitä itse tottunut näkemään. Tiedä sitten, onko itseluottamuksen puutetta, onko hänen käsketty jakaa kiekkoa enemmän vai onko Ville itse halunnut muuttaa pelaamistaan peliätekevämpään suuntaan.Odotan kovasti, että Ville olisi hivenen itsekkäämpi, sillä olen siinä käsityksessä, että maalinteko on nimenomaan hänen erityisosaamisensa. Voisiko olla joku käsivaiva, miksi laukoo kovin harvakseltaan?