Ville Husso HIFK:n maalivahtina

  • 339 577
  • 1 000

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran villiä menoa tuo touhu yöelämässä Hussolla on, että tämä oli ajankysymys kun käyrä alkaa näyttämään alaspäin (siis onhan se jo pidempään näyttänyt).

Toivottavasti eilinen oli kaverille herätys ja loppuisi toi hirveä rällääminen. Tähän en kyllä tosin usko.
 

Jindebyne

Jäsen
Sen verran villiä menoa tuo touhu yöelämässä Hussolla on, että tämä oli ajankysymys kun käyrä alkaa näyttämään alaspäin (siis onhan se jo pidempään näyttänyt). Toivottavasti eilinen oli kaverille herätys ja loppuisi toi rällääminen.

Onko Villeä sitten nähty normaalia Liiga-kiekkoilijaa useammin vetämässä lärvit jossain Stadin kapakassa? Nuorten kisojen jälkeen ollut negatiivisella tavalla kuin uusi mies, eli taso on romahtanut pahasti. Vähän tuntuu, että Villellä olisi jo ajatuksen St. Louisissa, vaikkei tällä menolla kyllä hirveästi kannattaisi.
 

Bromse

Jäsen
Onko Villeä sitten nähty normaalia Liiga-kiekkoilijaa useammin vetämässä lärvit jossain Stadin kapakassa? Nuorten kisojen jälkeen ollut negatiivisella tavalla kuin uusi mies, eli taso on romahtanut pahasti. Vähän tuntuu, että Villellä olisi jo ajatuksen St. Louisissa, vaikkei tällä menolla kyllä hirveästi kannattaisi.
Itse ainakin olen törmännyt Hussoon muutaman kerran tämän kauden aikana bissellä. Eipä se kerro mitään kummempaa, mutta muihin kiekkoilijoihin ei ole tullut törmäiltyä, oikeastaan yhtään. En tiedä onko meillä muutenvaan samanlainen maku Huden kanssa baarien suhteen vai miksi on tullut eksyttyä samaan paikkaan "useasti".

En hirveästi ole viimeaikoina seurannut IFK:n menoa, mutta toivottavasti Villellä on vain pieni off-hetki päällä, eikä kyseessä olisi mitään sen erikoisempaa. Vaarallista noin nuorelle kundille olisi jo tässä vaiheessa alkaa miettiä pelkästään änäriä ja isoja pankkitilejä. Toivottavasti Hude tästä heräilee ja keväällä on taas oma varma itsensä tolppien välissä!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Villeä sitten nähty normaalia Liiga-kiekkoilijaa useammin vetämässä lärvit jossain Stadin kapakassa? Nuorten kisojen jälkeen ollut negatiivisella tavalla kuin uusi mies, eli taso on romahtanut pahasti. Vähän tuntuu, että Villellä olisi jo ajatuksen St. Louisissa, vaikkei tällä menolla kyllä hirveästi kannattaisi.

Ihan joka välissä, kun se on vain mahdollista. Viikonloppusin mennään, ja lujaa. Siitä onko tämä normaalia liigakiekkoilijan tapaista en osaa sanoa, koska muita pelaajiamme en ole silmäparillani nähnyt. Ainakaan yhtä usein tai vastaavanlaisessa kunnossa. Kyllähän tuo palautumiseen ja treenaamiseen vaikuttaa nuoren miehen kohdalla. Yhteisiä tuttuja on myös jonkin verran ja sieltä on kantautunut myös tietoa Huden treenailevan välillä kankkusessa. Tätä viimeistä nyt en voi varmaksi sanoa, kun näin olen vain kuullut. Mutta enpä tuota pitäisi minään ihmeenä. Syö miestä vain hänen itsensä ja ennen kaikkea JOUKKUEEN puolesta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos tuo pitää paikkansa (mm. darrassa treenaaminen), niin potkuthan siinä pitäisi antaa. Vittu mitä perseilyä! Pistää kyllä taas korpeamaan, tämähän tästä vielä puuttuikin. En ole normaalisti "mitäs minä sanoin"-tyyppiä, mutta sanoin kyllä jo hyvissä ajoin kauden kynnyksellä, että on valtava riski lähteä kauteen kahdella junnuikäisellä keltanokalla. Yksi kokeneempi oikea ammattilainen kirittäjänä ja olisi tällä hetkellä huomattavasti luottavaisempi fiilis.

Auta armias jos jostain ulkkarivahvistuksesta kantautuisi samanlaista tarinaa niin jengi jakaisi täällä jo kivitystuomioita.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimittaja Pärnänenhän tuota Husson tilannetta kommentoi jossain ISTV:n kausiennakoissa. Kertoi että tietojensa mukaan Husson meno Helsingin yössä tulee aivan varmasti näkymään loppukaudesta. Muut toimittajat olivat eri mieltä, mutta Pärnänen pysyi mielipiteessään ja sanoi että aivan varmasti tulee loppukaudesta näkymään.
Itsekin pidin tuota paskapuheena, mutta näköjään oikeassa alkaa olemaan.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Täältä voi nyt saada sen käsityksen, että Husso dokaa puoliammatikseen ja kiekko on kakkosjuttu. Ei asia nyt ihan näin ole. Varmasti on tekemistä tuolla saralla ja näenkin että taitaisi tulla ensi vuoden Amerikkaan lähtö vuotta liian aikaisin, mutta jotain rajaa kuitenkin. Kyseessä on lahjakas oma junnu ja dilleimmät huutelee jo potkuja. Tää on mun IFK? Yhtä perhettä?

Huoleton nuorimies jolle ensi vuosi tulee olemaan uran kannalta tärkeä, ja varmasti täytyy saada lisää urheilullisuutta jos meinaa pelata ammatikseen muuallakin kuin Liigassa.

Itse olen jollain tapaa kyllästynyt esikuvana olemisesta lässyttämiseen, mutta kyllähän tuo jossain määrin ihmetyttää että kaveri tunkee jotain nuuskakuvia instagramiin ikään kuin vahvistaakseen kiekkoilijoiden yleistä imagoa. IFK:n pitäisi kyllä puuttua tähän. Itsekkin käytän, mutta ei toi nyt kovin ammattimaista ole.

Toivottavasti homma lähtisi vielä rullaamaan tällä kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Noiden juttujen perusteella, pesunkestävä edari, ei tuossa sen kummempaa ole. Näitä onkin ollut viime vuosina hiukan vähemmän, kun junnuista ei ole noussut yhtään potentiaalista kaveria. Ja sitten kun sieltä nousee, niin toimii juuri sillä tavalla kuin ei pitäisi. Mutta kai tällainen tulee sitten IFK:n juottamassa äidinmaidossa jo junioirijoukkueista lähtien. Tähdet saavat tehdä mitä lystää, kun toimintaa katsotaan sormien läpi. Veikkaanpa, että esim. Saroksella on hiukan erilaiset elämäntavat jne.?
 
Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaiden jengien ympärillä ei ole tämänkaltaisia huhuja, joita omiinkin korviini on kantautunut. Ja niin karulta kuin se kuulostaakin, niin toivoisin ensi kaudella HIFK:n maalinsuulle muuta kassaria kuin Hussoa. Ei savua ilman tulta, ja peliesityksetkin tukevat silminnäkijähavaintoja.

On todella hämmentävää miten kaikki Kojon aikaansaama työ on saatu vedettyä vessasta alas näin nopeasti. Ei olisi keväällä 2011 uskonut.

E: en lähtenyt näitä aiemmin levittämään, koska Husso pelasi hyvin. Nyt otteiden huonontuessa, ja juttujen levitessä pakko niihin on alkaa uskomaan. Ei menestyvät ammattilaisurheilijat (enää) vedä itseään tiedottomaan kuntoon kesken kauden, oli ne minkä ikäisiä hyvänsä.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
E: en lähtenyt näitä aiemmin levittämään, koska Husso pelasi hyvin. Nyt otteiden huonontuessa, ja juttujen levitessä pakko niihin on alkaa uskomaan. Ei menestyvät ammattilaisurheilijat (enää) vedä itseään tiedottomaan kuntoon kesken kauden, oli ne minkä ikäisiä hyvänsä.
Omaan pesään paskominen on silti omaan pesään paskomista, teki sen sitten silloin kun menee hyvin, saati silloin kun pääsee ns. lyömään lyötyä. En ole koskaan ymmärtänyt, että mikä tarve joillain ihmisillä on päästä pätemään sellaisilla "tiedoilla", jotka aiheuttavat vain lisää paskaa sen oman joukkueen ympärillä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Thornton: Siis mitä vittua!?! Pitäsikö tuollaisesta edari-toiminnasta olla hiljaa, vaikka olisi siitä tietoinen. Dokaaminen ja itsensä huonoon kuntoon päästäminen on sitä omaan pesään paskomista. Toivottavasti tulisi jatkossakin julkisuuteen tuollaiset tapaukset.
 

Jeffrey

Jäsen
Jo etukäteen pahoitteluni vieraisiin pöytiin huuteleminen.

Suomessa kuitenkin aivan liian monta lupaavaa urheilijanuraa on tuhoutunut tai merkittävästi hidastunut alkoholin/naisten seurauksena. Toki jokaisen alkoholinkäyttö ja öissä juokseminen on jokaisen henkilökohtainen asia, mutta ainoastaan tietoa levittämällä saattaa löytyä se joku joka uskaltaa tai kykenee asiaan jollain tasolla puuttua. Ei tarvitse mennä turhan kauaksi taaksepäin, kun yhden ilmaveivin jälkeen oli samanlaista kytevää ongelmaa. Liigassa pystyi vielä osittain jopa dominoimaan, mutta jostain kumman syystä loukkaantumiset alkoivat hidastamaan kehitystä. Onneksi sitten siinä tapauksessa amerikka opetti, että puolivaloilla ei enää pärjää. Tosin millainen timantti Suomella olisikaan käsissään, ilman tuota "menetettyä" aikaa siinä välissä.

Ja löytyy näitä tosiaan lähes seurasta kuin seurasta, tuntuvat vain painottuvan nähin PK-seudun junnutähtiin.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Välillä on vaikea ymmärtää, että minkälaisessa mielikuvitus ja fantasiamaailmassa jotkut kannattajat elävät. On hienoa, että on intohimoa mutta rajansa kaikella. Täälläkö ne joukkueen ongelmat oikeasti ratkaistaan? Täällä huhupuheiden levittely kauden tärkeimmän hetken kynnyksellä on vähintäänkin kyseenalaista. Kesällä näitä SISÄPIIRIJUTTUJA (lue: olet nähnyt Ville Husson tällä kaudella kahdesti humalassa Helsingin yössä) olisi ehkä parempi ruotia.
 

Durable

Jäsen
Välillä on vaikea ymmärtää, että minkälaisessa mielikuvitus ja fantasiamaailmassa jotkut kannattajat elävät. On hienoa, että on intohimoa mutta rajansa kaikella. Täälläkö ne joukkueen ongelmat oikeasti ratkaistaan? Täällä huhupuheiden levittely kauden tärkeimmän hetken kynnyksellä on vähintäänkin kyseenalaista. Kesällä näitä SISÄPIIRIJUTTUJA (lue: olet nähnyt Ville Husson tällä kaudella kahdesti humalassa Helsingin yössä) olisi ehkä parempi ruotia.
Kannattaisi ehkä käyttäytyä sitten niin ettei mitään huhupuheita synny.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kannattaisi ehkä käyttäytyä sitten niin ettei mitään huhupuheita synny.

Ei Husso mun käsittääkseni mitään ole Stadin yössä tai päivässä sikaillut. Käynyt istumassa vähän iltaa frendiensä kanssa, kuten niin monet meistä. Epäilen vähän näiden huhujen motivaatioksi oman häntänsä nostamisen ja haluksi päästä messiin tähän itkupillijaoston röökirinkiin. Perus jullipuolen hommaahan tämä toisaalta on, silloin kun menee hyvin, niin ketään ei kiinnosta, jos Husso käy vähän kavereiden kanssa istumassa. Sitten kun alkaa huonompi kausi, niin moraalinvartijat ja muut urheilullisuuden ylipapit kömpii taas kiven alta esiin kertomaan kuinka Husson tulisi elämäänsä elää ja ammattiaan harjoittaa. Minä oikeestaan vähän toivon julleille mestaruutta, ihan vaan sen takia, että pääsee katsomaan kuinka näiden kaiken maailman rutisioiden rotsit kääntyy nanosekunnissa ja Stögö ei olekkaan enään niin paska valmentaja.

Mulla on siis Husson kanssa yhteistä frendipiiriä aika paljon ja tunnen myös Villen etäisesti. Tämän johdosta minulla on vähän hajua tästä asiasta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyseessä on lahjakas oma junnu ja dilleimmät huutelee jo potkuja. Tää on mun IFK? Yhtä perhettä?

Siis mitä vittua? Että pitäisi katsella läpi sormen mitä tahansa jos kyseessä on "oma junnu"? Kiva ajatus varmasti, yhtä perhettä, hip hei. Edelleen sanon, että mikäli puheet darrassa treenaamisesta ja muusta perseilystä pitävät paikkansa, niin hyväksymällä sen ei tehdä mitään muuta kuin edesauteta ederikulttuurin pesiytymistä entistä syvemmälle joukkueeseen. Eikä kukaan pelaaja voi olla suurempi kuin joukkue. Mielelläni otan vastaan sen vaihtoehdon, että nämä huhut ovat perättömiä, mutta valitettavasti niitä tuntuu tulvivan tällä hetkellä joka suunnasta. Oli duuni mikä tahansa, niin potkuthan sitä yleensä seuraa mikäli alkoholi haittaa sen tekemistä. Husso on meidän ykkösmaalivahti, hänelle maksetaan sen mukaista palkkaa ja hänen tulisi myös kantaa vastuu, joka kyseiseen toimeen kuuluu.

Kari Jalosen (sniif) mestaruuteen johtaneen ajanjakson yksi päätekijöistä oli se, että Kojo teki joukkueesta urheilullisen ja iskosti urheilullisen elämäntavan pelaajien selkäytimiin. Tästähän Nokka puhui täysin avoimesti ja rivien välistä oli luettavissa, ettei moinen asia ollut lainkaan itsestäänselvyys kaikille. Silloin saatiin hetkeksi se vitun edarikulttuuri kitkettyä IFK:sta eivätkä pelaajat taatusti saapuneet vanhalta viinalta haisevina treeneihin. Tästä seurasi, yllätys yllätys, myös urheilullista menestystä.
 
Viimeksi muokattu:

Davidson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen jollain tapaa kyllästynyt esikuvana olemisesta lässyttämiseen, mutta kyllähän tuo jossain määrin ihmetyttää että kaveri tunkee jotain nuuskakuvia instagramiin ikään kuin vahvistaakseen kiekkoilijoiden yleistä imagoa. IFK:n pitäisi kyllä puuttua tähän. Itsekkin käytän, mutta ei toi nyt kovin ammattimaista ole.

Kyseisistä kuvista huomaa ainakin sen, että Pikkaraisen ja muiden "äijien" kanssa ollaan oltu raveissa viikko sitten. En rupea spekuloimaan onko tällä mitään vaikutusta mihinkään...
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Thornton: Siis mitä vittua!?! Pitäsikö tuollaisesta edari-toiminnasta olla hiljaa, vaikka olisi siitä tietoinen. Dokaaminen ja itsensä huonoon kuntoon päästäminen on sitä omaan pesään paskomista. Toivottavasti tulisi jatkossakin julkisuuteen tuollaiset tapaukset.
Kerro ihmeessä, että mitä hyötyä tälläisten huhujen levittämisessä sitten on? Jos tälläisiä asioita tapahtuu, niin hoidettakoon ne joukkueen sisällä, ei jossain keskustelupalstalla huhuja levittelemällä kauden tärkeimmällä hetkellä. Varsinkin nämä "En levitellyt näitä huhuja silloin kun meni hyvin, mutta nyt kun menee huonosti, niin pakkohan näistä on kertoa" -tapaukset ei ole yhtään mitään muuta kun tuota ylempänä jo mainittua oman hännän nostamista, eli "Minä tiedän! Olen nähnyt! Huomatkaa mut!". Mutta nämä nyt ovat vain omia mielipiteitäni, sillä pieneen mieleenikään ei tulisi täällä alkaa huutelemaan jotain omaa joukkuetta likaavia juttuja, huomasi minut sitten joku tai ei. Eli kukin tavallaan, en vain henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi joku näin tekee.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oli syy sitten dokaaminen, henkinen alavire tai vaikka liiallinen masturboiminen, mutta kylmänviileä fakta Husson kohdalla on nyt vaan ikävä kyllä se, että hänen pelaamisensa taso on laskenut ja helppoja (tai helppoja hänen tasolleen/potentiaalilleen) maaleja menee.

Noh, näinhän ei saisi tietysti sanoa, mutta sanonpa kuitenkin: Jos Husson taso ei nouse tuosta, niin eipä ole kovinkaan iso pelillinen menetys IFK:lle kun maisema vaihtuu. Pettymys muuten on toki iso.

Mutta täytyy kovin toivoa, että tahti muuttuu nyt heti ja kiekot alkaa tarttua taas!!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyseisistä kuvista huomaa ainakin sen, että Pikkaraisen ja muiden "äijien" kanssa ollaan oltu raveissa viikko sitten. En rupea spekuloimaan onko tällä mitään vaikutusta mihinkään...
Jo kuvan huomatessa naureskelin, että Pikkaraisen kanssa kirjaimellisesti radalla ammentaa varmasti sitä parasta oppia.

Uskon, että kasvaessaan Husso ymmärtää paremmin harjoittelun ja erityisesti palautumisen tärkeyden. Viime kaudella varmasti ykkösmaalivahdin paikan napattuaan huuma oli sen verran suuri ettei maistunut kuppi ja halusi keskittää huomionsa pärjäämiseen ja asemansa vakiinnuttamiseen. Toisella kaudella selkeä ykkösveskarin paikka ja omien kykyjensä huomiointi voi johtaa lepsuiluun ja olettamuksiin siitä, että pärjää kyvyillään vaikka vähän juhlisikin. Onhan näitä nähty. Tämä siis pelkkää spekulaatiota enkä ole Villeen Helsingin yössä törmännyt.

Jätkän omaksi parhaaksi toivon, että keskittää kaiken energiansa nyt pelin tason nostamiseen ja HIFK:n viemiseen pitkälle kevääseen. Tiedämme kaikki miten hyvä Ville pystyy olla.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Thornton: Kyllä minä ainakin haluan olla tietoinen joukkueelle erittäin tärkeän pelaajan tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Käyn yksittäisissä matseissa ja nuo lippujen hinnat ovat todella kalliita. Mikäli yksi joukkueemme kantavista voimista on huonossa kodiksessa, johtuen omasta toiminnastaan, niin onhan se saatana perseestä! Sinun mielestä meidän pitäisi siis vaan pitää turpa kiinni ja maksaa kiltisti vitun kalliita lippuja paskan katselemisesta.

PS. Ymmärrän kyllä tavallaan pointtisi .
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kannattaisikohan jätkälle antaa vähän armoa. Ei kai se Husson vika ole jos peluutetaan vaikka peli menee päin persettä. Luultavasti jätkän itsetunto on hyväksi aikaa tuhottu kun 6-0 tilanteessa kotiyleisö alkaa vittuillakseen hurraamaan kaikille torjunnoille. Ammattilaisten pitää tietysti nämä kestää, mutta melkoista laavakylpyä siellä naapurissa taas tarjoillaan.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Siis mitä vittua? Että pitäisi katsella läpi sormen mitä tahansa jos kyseessä on "oma junnu"? Kiva ajatus varmasti, yhtä perhettä, hip hei. Edelleen sanon, että mikäli puheet darrassa treenaamisesta ja muusta perseilystä pitävät paikkansa, niin hyväksymällä sen ei tehdä mitään muuta kuin edesauteta ederikulttuurin pesiytymistä entistä syvemmälle joukkueeseen.

Kuka on sanonut, että pitäisi katsella läpi sormien? Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, urheilullisuudessa on aivan varmasti petrattavaa, ja siinä pitää auttaa kaveria. Kirjoitit tähän ketjuun, että potkut pitäisi antaa jos on kerran darrassa treenannut. Minä olen eri mieltä. Minulla ei ole tietoa Husson treenaamisen aikaisista olotiloista, mutta vaikka se olisi siellä kerran ollut amfetamiinipäissään kuuden huoran kanssa niin en olisi ihan ensimmäisenä jakamassa potkuja.

Vilkasta mielikuvitusta täällä useilla riittää, joten kuvitellaan nyt vaikka että näin tosiaan on: Ville Husso on alkoholisti ja treenaa toistuvasti krapulassa. Kyllä tähän pitää puuttua, mutta kuten totesin: dilleimmät ovat vaatimassa omalle erittäin lupaavalle kasvatille potkuja pelkkien nettihuhujen perusteella. En tiedä mitä kertoo ja kenestä. Husso on sekä urheilijana että ihmisenä kovin nuori ja opittavaa riittää. Tämän lisäksi hän on myös inhimillinen ihminen, joka voi omasta puolestani elää tämän yhteiskunnan normien sallimaa normaaliakin elämää siinä kiekon ohessa.

Jotenkin aina hämmästyttää kerta toisensa jälkeen miten jotkut kannattajat pitävät suosikkijoukkueessaan pelaavia ihmisiä jonain robotteina joita toivovat voivansa ohjailla oman mielensä mukaan.

edit: Sen verran vielä että olen nähnyt pyhän lehmän, Ville Peltosen, Peltosen Villen alkoholin vaikutuksen alaisena mestaruuskaudella. Ihme edari.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuka on sanonut, että pitäisi katsella läpi sormien? Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, urheilullisuudessa on aivan varmasti petrattavaa, ja siinä pitää auttaa kaveria. Kirjoitit tähän ketjuun, että potkut pitäisi antaa jos on kerran darrassa treenannut. Minä olen eri mieltä. Minulla ei ole tietoa Husson treenaamisen aikaisista olotiloista, mutta vaikka se olisi siellä kerran ollut amfetamiinipäissään kuuden huoran kanssa niin en olisi ihan ensimmäisenä jakamassa potkuja.

Puhun jatkuvasti "jos"-muodossa, koska itselläni ei ole asiasta suoran käden tietoa. Eli JOS nämä joka puolelta kantautuvat puheet Villen kaljan litkimisestä pitävät kutinsa, on aika helppo yhdistää sen merkitys radikaalisti laskeneeseen suoritustasoon. Kyseessä pitäisi jumalauta olla huippu-urheilija, enkä näe tällaista toimintaa missään muotoa hyväksyttävänä. Tämä pätee jokaiseen alaan, eikä vähiten huippu-urheiluun. Oli kyseessä oma kasvatti, nuori tai vanha pelaaja, niin kengänkuva perseeseen on tällaisessa tilanteessa mielestäni ainoa oikea signaali, jolla viestitään yleiselläkin tasolla, ettei tällaista toimintaa voida hyväksyä. Usko tai älä, mutta silloin kun ei puhuta yksittäisestä hairahduksesta, tämä toimintamalli pätee myös normaaliin yritysmaailmaan, muttei ilmeisesti IFK:hon. Ja sitten mietitään miksi edarikulttuuri on ja voi edelleen hyvin. Hypoteettisena kysymyksenä, kuinka moni olisi antamassa fuduja jos vastaavat puheet koskisivat esimerkiksi H.Pikkaraista, josta on helpompi olla tykkäämättä kuin Hussosta? Eikä tämä ole edes lätkässä mitenkään tavatonta; onhan yleisesti tiedostettu fakta myös se, että tällä kaudella rapakunnossa olleelle JP Haatajalle on maistunut kuppi normaalia kollegaansa enemmän. Siinä on myös syy miksei hän enää pelaa Kärpissä.

edit: Sen verran vielä että olen nähnyt pyhän lehmän, Ville Peltosen, Peltosen Villen alkoholin vaikutuksen alaisena mestaruuskaudella. Ihme edari.

Ei pitäisi tarttua provoon, mutta alkoholi ei kai missään vaiheessa vaikuttanut Peltosen pelisuorituksiin. Vai onko sinulla parempaa tietoa asiasta?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös