Sen verran villiä menoa tuo touhu yöelämässä Hussolla on, että tämä oli ajankysymys kun käyrä alkaa näyttämään alaspäin (siis onhan se jo pidempään näyttänyt). Toivottavasti eilinen oli kaverille herätys ja loppuisi toi rällääminen.
Itse ainakin olen törmännyt Hussoon muutaman kerran tämän kauden aikana bissellä. Eipä se kerro mitään kummempaa, mutta muihin kiekkoilijoihin ei ole tullut törmäiltyä, oikeastaan yhtään. En tiedä onko meillä muutenvaan samanlainen maku Huden kanssa baarien suhteen vai miksi on tullut eksyttyä samaan paikkaan "useasti".Onko Villeä sitten nähty normaalia Liiga-kiekkoilijaa useammin vetämässä lärvit jossain Stadin kapakassa? Nuorten kisojen jälkeen ollut negatiivisella tavalla kuin uusi mies, eli taso on romahtanut pahasti. Vähän tuntuu, että Villellä olisi jo ajatuksen St. Louisissa, vaikkei tällä menolla kyllä hirveästi kannattaisi.
Onko Villeä sitten nähty normaalia Liiga-kiekkoilijaa useammin vetämässä lärvit jossain Stadin kapakassa? Nuorten kisojen jälkeen ollut negatiivisella tavalla kuin uusi mies, eli taso on romahtanut pahasti. Vähän tuntuu, että Villellä olisi jo ajatuksen St. Louisissa, vaikkei tällä menolla kyllä hirveästi kannattaisi.
Omaan pesään paskominen on silti omaan pesään paskomista, teki sen sitten silloin kun menee hyvin, saati silloin kun pääsee ns. lyömään lyötyä. En ole koskaan ymmärtänyt, että mikä tarve joillain ihmisillä on päästä pätemään sellaisilla "tiedoilla", jotka aiheuttavat vain lisää paskaa sen oman joukkueen ympärillä.E: en lähtenyt näitä aiemmin levittämään, koska Husso pelasi hyvin. Nyt otteiden huonontuessa, ja juttujen levitessä pakko niihin on alkaa uskomaan. Ei menestyvät ammattilaisurheilijat (enää) vedä itseään tiedottomaan kuntoon kesken kauden, oli ne minkä ikäisiä hyvänsä.
Kannattaisi ehkä käyttäytyä sitten niin ettei mitään huhupuheita synny.Välillä on vaikea ymmärtää, että minkälaisessa mielikuvitus ja fantasiamaailmassa jotkut kannattajat elävät. On hienoa, että on intohimoa mutta rajansa kaikella. Täälläkö ne joukkueen ongelmat oikeasti ratkaistaan? Täällä huhupuheiden levittely kauden tärkeimmän hetken kynnyksellä on vähintäänkin kyseenalaista. Kesällä näitä SISÄPIIRIJUTTUJA (lue: olet nähnyt Ville Husson tällä kaudella kahdesti humalassa Helsingin yössä) olisi ehkä parempi ruotia.
Kannattaisi ehkä käyttäytyä sitten niin ettei mitään huhupuheita synny.
Kyseessä on lahjakas oma junnu ja dilleimmät huutelee jo potkuja. Tää on mun IFK? Yhtä perhettä?
Itse olen jollain tapaa kyllästynyt esikuvana olemisesta lässyttämiseen, mutta kyllähän tuo jossain määrin ihmetyttää että kaveri tunkee jotain nuuskakuvia instagramiin ikään kuin vahvistaakseen kiekkoilijoiden yleistä imagoa. IFK:n pitäisi kyllä puuttua tähän. Itsekkin käytän, mutta ei toi nyt kovin ammattimaista ole.
Kerro ihmeessä, että mitä hyötyä tälläisten huhujen levittämisessä sitten on? Jos tälläisiä asioita tapahtuu, niin hoidettakoon ne joukkueen sisällä, ei jossain keskustelupalstalla huhuja levittelemällä kauden tärkeimmällä hetkellä. Varsinkin nämä "En levitellyt näitä huhuja silloin kun meni hyvin, mutta nyt kun menee huonosti, niin pakkohan näistä on kertoa" -tapaukset ei ole yhtään mitään muuta kun tuota ylempänä jo mainittua oman hännän nostamista, eli "Minä tiedän! Olen nähnyt! Huomatkaa mut!". Mutta nämä nyt ovat vain omia mielipiteitäni, sillä pieneen mieleenikään ei tulisi täällä alkaa huutelemaan jotain omaa joukkuetta likaavia juttuja, huomasi minut sitten joku tai ei. Eli kukin tavallaan, en vain henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi joku näin tekee.Thornton: Siis mitä vittua!?! Pitäsikö tuollaisesta edari-toiminnasta olla hiljaa, vaikka olisi siitä tietoinen. Dokaaminen ja itsensä huonoon kuntoon päästäminen on sitä omaan pesään paskomista. Toivottavasti tulisi jatkossakin julkisuuteen tuollaiset tapaukset.
Jo kuvan huomatessa naureskelin, että Pikkaraisen kanssa kirjaimellisesti radalla ammentaa varmasti sitä parasta oppia.Kyseisistä kuvista huomaa ainakin sen, että Pikkaraisen ja muiden "äijien" kanssa ollaan oltu raveissa viikko sitten. En rupea spekuloimaan onko tällä mitään vaikutusta mihinkään...
Siis mitä vittua? Että pitäisi katsella läpi sormen mitä tahansa jos kyseessä on "oma junnu"? Kiva ajatus varmasti, yhtä perhettä, hip hei. Edelleen sanon, että mikäli puheet darrassa treenaamisesta ja muusta perseilystä pitävät paikkansa, niin hyväksymällä sen ei tehdä mitään muuta kuin edesauteta ederikulttuurin pesiytymistä entistä syvemmälle joukkueeseen.
Kuka on sanonut, että pitäisi katsella läpi sormien? Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, urheilullisuudessa on aivan varmasti petrattavaa, ja siinä pitää auttaa kaveria. Kirjoitit tähän ketjuun, että potkut pitäisi antaa jos on kerran darrassa treenannut. Minä olen eri mieltä. Minulla ei ole tietoa Husson treenaamisen aikaisista olotiloista, mutta vaikka se olisi siellä kerran ollut amfetamiinipäissään kuuden huoran kanssa niin en olisi ihan ensimmäisenä jakamassa potkuja.
edit: Sen verran vielä että olen nähnyt pyhän lehmän, Ville Peltosen, Peltosen Villen alkoholin vaikutuksen alaisena mestaruuskaudella. Ihme edari.