Jos oikein pilkkua viilataan niin kasvattajaseuraksi taidetaan laskea Ässät, koska jääkiekkoliiton määritys kasvattajaseurasta menee näin "se joukkue, jossa pelaaja pelaa täytettyään 15v, on virallisesti pelaajan kasvattajaseura". Tuolloin Heinola on pelannut jo Ässät U16 mukana.
EP:ssä toki lukee KJK
Jos oikein pilkkua viilataan niin kasvattajaseuraksi taidetaan laskea Ässät, koska jääkiekkoliiton määritys kasvattajaseurasta menee näin "se joukkue, jossa pelaaja pelaa täytettyään 15v, on virallisesti pelaajan kasvattajaseura". Tuolloin Heinola on pelannut jo Ässät U16 mukana.
Se nyt on minulle ihan se ja sama mistä Heinola on kiekko-oppinsa saanut, pääasia että varaus tuli ja vielä ensimmäisellä kierroksella. Vähän vain toppuuttelin, ettei täällä yhden pelatun kauden jälkeen aleta Heinolasta tekemään vielä mitään Lukko-legendaa...
Jos nyt oikein pilkkua halutaan viilamaan lähteä niin Heinola on KJK:n kasvatti. Pelasi KJK:ssa 15-vuotiaana vielä 12.3.2016, jonka jälkeen siirtyi lopullisesti Ässiin eikä käynyt lainalla Ässissä pätkiä pelaamassa.Jos oikein pilkkua viilataan niin kasvattajaseuraksi taidetaan laskea Ässät, koska jääkiekkoliiton määritys kasvattajaseurasta menee näin "se joukkue, jossa pelaaja pelaa täytettyään 15v, on virallisesti pelaajan kasvattajaseura". Tuolloin Heinola on pelannut jo Ässät U16 mukana.
Jos nyt oikein pilkkua halutaan viilamaan lähteä niin Heinola on KJK:n kasvatti. Pelasi KJK:ssa 15-vuotiaana vielä 12.3.2016, jonka jälkeen siirtyi lopullisesti Ässiin eikä käynyt lainalla Ässissä pätkiä pelaamassa.
Pelasi vuonna 2016 kokonaista kaksi ottelua KJK:ssa, ja 15 vuotiaana yksi pelattu ottelu KJK:ssa.Jos nyt oikein pilkkua halutaan viilamaan lähteä niin Heinola on KJK:n kasvatti. Pelasi KJK:ssa 15-vuotiaana vielä 12.3.2016, jonka jälkeen siirtyi lopullisesti Ässiin eikä käynyt lainalla Ässissä pätkiä pelaamassa.
Jos tekee tänä kesänä Nhl-sopimuksen, niin kasvattajarahaa NHL antaa eniten Ässille. Osansa saavat tietysti myös Lukko ja Jääkarhut.
Mulle on ihan sama, mikä se virallinen kasvattajaseura on. Lukosta siirtyy änäriin sitten kun siirtyy.
NHL:n kasvattajakorvaus on 240000 dollaria ja jakautuu neljän viimeisen vuoden seuroille. 25% per kausi.Eikös se mene nimenomaan juuri näin. Lukko saa kyllä osansa Heinolan tehdessä joskus NHL -sopimuksen. Käsittääkseni NHL maksama noin 200.000€ korvaukset menee kolmen viimeisen kauden mukaan, missä joukkueessa pelaaja on pelannut. (Eli Lukko saa myös Tarmosta korvauksia, jos ja kun änärijäille joskus siirtyy.) Eli Heinolan kannalta otollisin olisi, että pelaisi ainakin vielä kauden Lukossa ja tekisi tämän jälkeen sopimuksen NHL:ään.
Ei ollut mikään Lukon ratkaisu päästää Saarelaa pois. Saarela halusi itse lähteä Ilvekseen ja Sahlstedtin mukaan kaikki mahdollinen tehtiin, että olisi jäänyt Raumalle, mutta ei onnistunut. Ja jos tekee kahden vuoden päästä sen sopimuksen niin Lukko saa silti puolet.Tästä syystä myös Antti Saarelan päästäminen pois oli korvauksia peilaten erikoinen ratkaisu. Mikäli pelaa pari kautta Ilveksessä ja tämän jälkeen sattuu saamaan sopimuksen NHL:ään
NHL:n kasvattajakorvaus on 240000 dollaria ja jakautuu neljän viimeisen vuoden seuroille. 25% per kausi.
Ei ollut mikään Lukon ratkaisu päästää Saarelaa pois. Saarela halusi itse lähteä Ilvekseen ja Sahlstedtin mukaan kaikki mahdollinen tehtiin, että olisi jäänyt Raumalle, mutta ei onnistunut. Ja jos tekee kahden vuoden päästä sen sopimuksen niin Lukko saa silti puolet.
Mulla kun toi lontoo ei taivu, niin voisitko referoida, mitä tuossa lukee, muuta kun kausi vielä Lukossa?
Mulla kun toi lontoo ei taivu, niin voisitko referoida, mitä tuossa lukee, muuta kun kausi vielä Lukossa?
Mikä järki Jetsillä on polttaa vuosi tuosta tulokassopimuksesta, jos Heinola kerran pelaa Lukossa ensi kaudella? Vai onko nhl.comilla väärää tietoa?
Jos "lähellä" tarkoittaa farmissa, niin voiko Jets pistää Lukon sopimuspelaajan farmiin jos ei paikkaa ylhäältä tipu?Veikkaan kyllä itsekin jälkimmäistä vaihtoehtoa. Winnipeg haluaa pitää pelaajansa lähellä ja jotenkin todella vaikeaa kuvitella Heinolaa enää Lukossa.