Ville Hämäläiselle kenkää – HETI!

  • 164 951
  • 1 046
Katsoinpa SaipaJyp pelin lehdistötilaisuuden <pitkästä aikaa> SaiPan valmentajan olemus siinä minusta oli anteeksipyytävä. Tietysti vaikeaa varmaan on, ja enpä tiedä että pystyykö vastaavalla olemuksella luomaan joukkueelle toivoa tulevaan seuraavaan peliin. Toivottavasti.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alkaisiko olla jo aika? Vai nähdäänkö se positiivisena kehityksenä että toisessa erässä enemmän laukauksia kuin ekassa? Ville, eroa heti.
 

Altec

Jäsen
Hyvä. Laitetaan avoin hakemus menemään. Voin ilmaiseksi tehdä homman niin ei siitä jää kiinni. Samalla tuo data-analyytikko veks, kun mulla on samalta alalta tutkinto niin säästää hänen kulut.
Joo mulle riittää limu matsin jälkeen. Voin hoitaa logistiikkaakin niin jää joukkueenjohtajalle aikaa, vaikka keitellä pojille sumppia kopissa.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Uutta tavoitetta Vilille että päästäänkö kiekonhallinnassa alle 30% ja laukauksia maalia kohti koko pelissä max 5?

Tappioennätys jo rikottu niin pakkohan se on jotain vielä koittaa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä nyt pitäisi jo Hämäläisessä itsestäänkin löytyä sen verran miestä, että lähtisi ihan oma-aloitteisesti menemään.

Ottelu ottelulta tehdään keltamustasta joukkueesta aina vain enemmän yleisen pilkan aihetta.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä nyt pitäisi jo Hämäläisessä itsestäänkin löytyä sen verran miestä, että lähtisi ihan oma-aloitteisesti menemään.

Ottelu ottelulta tehdään keltamustasta joukkueesta aina vain enemmän yleisen pilkan aihetta.
Taloudellisesti Hämäläisen ei tietenkään kannata itse irtisanoutua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös