Hyvä. Laitetaan avoin hakemus menemään. Voin ilmaiseksi tehdä homman niin ei siitä jää kiinni. Samalla tuo data-analyytikko veks, kun mulla on samalta alalta tutkinto niin säästää hänen kulut.Mä voin alkaa puolustusvalmentajaksi. Ei voi saatana ainakaan huonommin vetää.
Olen valmis laittamaan jokusen kympin rahaa tällaiseen projektiin.Kerätäänkö kolehti, jotta saadaan maksettua Ville ulos?
Joo mulle riittää limu matsin jälkeen. Voin hoitaa logistiikkaakin niin jää joukkueenjohtajalle aikaa, vaikka keitellä pojille sumppia kopissa.Hyvä. Laitetaan avoin hakemus menemään. Voin ilmaiseksi tehdä homman niin ei siitä jää kiinni. Samalla tuo data-analyytikko veks, kun mulla on samalta alalta tutkinto niin säästää hänen kulut.
No ainakin kysyisin hyvin painokkaasti ääneen tätä, että miksi mies ei jo lähde.Voisko yhteistyökumppanit sponssata Vilin ulos tuolta?
Kovia perusteita vaadin jos hakemus ei mene läpi. Tai ainakin vähintään ne perusteet millä Vilille annattiin 2 vuoden paperi suoraan.Joo mulle riittää limu matsin jälkeen. Voin hoitaa logistiikkaakin niin jää joukkueenjohtajalle aikaa, vaikka keitellä pojille sumppia kopissa.
Vuoden urheiluteko. Ei voinut kyllä viime keväänä uskoa että tällainen päätös tehtiin, mutta vielä käsittämättömämmältä se tuntuu tässä vaiheessa.Kiitos Jussi Markkanen ja SaiPan hallitus, että kiinnititte tämän "huippuvalmentajan" suoralla kahden vuoden sopimuksella.
Näkyy huonosti pelkillä portailla...Miten ois koko seisomakatsomon levyinen "Vili vittuun!" -lakana?
Olisikohan se Jukka Jalosen mustavalkoinen valokuva vapaana. Ja suostuuko tulemaan SaiPaan.Edelleen on täysin sama kuka tulisi tilalle valmentamaan, mutta nyt täytyy antaa potkut.
Taloudellisesti Hämäläisen ei tietenkään kannata itse irtisanoutua.Kyllä nyt pitäisi jo Hämäläisessä itsestäänkin löytyä sen verran miestä, että lähtisi ihan oma-aloitteisesti menemään.
Ottelu ottelulta tehdään keltamustasta joukkueesta aina vain enemmän yleisen pilkan aihetta.
No voi sitten olla koko pelin siinä kenenkään häiriintymättä.Näkyy huonosti pelkillä portailla...
"Kumpi lähtee Vili vai myö?"Eikös joku lakana tai kyltti olisi ihan aiheellinen perjantaille? Kannatan ideaa, jos joku lähtisi vaan toteuttamaan.
No ei tietenkään. Mutta jos jopa Virta ilmeisesti tuli seuraa vastaan eikä ole edes seuran miehiä.Taloudellisesti Hämäläisen ei tietenkään kannata itse irtisanoutua.
Ei tietenkään, mutta ei kukaan voi olla niin paljon rahan perään, kun varmasti tajuaa, että ei pärjää ollenkaan valmentaja Liigassa.Taloudellisesti Hämäläisen ei tietenkään kannata itse irtisanoutua.
Täysi luotto valmennukseen, parempia faneja olis pitäny saada."Kumpi lähtee Vili vai myö?"