Heikki Leime soittaa sulle ja tarjoaa oluet, vihdoin hän voi jonkun mielestä luopua tästä kunniasta
Leimeelle tai Sormuselle ei varmaan tehty kahden vuoden jatkosopimusta "näyttöjen" jälkeen?Tai Soppa Sormunen, tiukka vääntö.
Kai siinä annetaan näyttöjä muille (oikeille) Liigaorganisaatioille loppukautta/ensi kautta silmälläpitäen. Olen yhä vahvemmin sitä mieltä, että edustuskiekkoilu SaiPan osalta tulee päätökseen joko kauden jälkeen tai jopa jo kauden aikana. Eihän tuolla edes yritetä tehdä mitään valmentaja- ym muutoksia enää, vaikka pataan tulee ilta illan jälkeen.Voidaan taas kommentoida että kova taistelu ei aivan riittänyt.
Mua hämmentää edelleen miten paljon tuo jengi jaksaa yrittää vaikka kaikki tietävät että kausi on ollut paketissa jo lokakuussa.
Potkut ei muuta varsinaisesti mitään tämän kauden lopputuloksen osalta. SaiPa luultavasti olisi edelleen viimeinen. Potkut kuitenkin muuttaisi asetelmia organisaation ja kannattajien välillä. Nyt kun potkuja ei tule, niin alamäki on noin 90 asteen kulmassa. Jos potkut tulee, niin alamäki on, mutta ainakin kapuloita laitetaan kelkan eteen tai jotain.Vastaus ketjun otsikkoon: Potkut kyllä, mutta eipä se muuta mitään.
Tämä kausi on edellisten tapaan taputeltu ja loppukauden aikana isoin jännitysmomentti kauden viimeisen ottelun rosteri. Veikkaan, että lähtijöitä riittää.
Jotenkin tympii tämä SaiPan ympärillä pyörivä keskustelu talousvaikeuksista yms...., mutta eiköhän tuon jokainen tajua sisimmässään, että kuusessa ollaan ja tanakasti. Olisi vaan kiva edes kerran näin joulun alla kuulla positiivinen viesti SaiPalta, mutta tuskinpa sitä kuullaan.
Toivottavasti tämä ei jää SaiPan viimeiseksi Liiga-kaudeksi, mutta eipä se yllättäisi vaikka jäisikin. Jotenkin kaikki on vaan tyritty ja pelastajaa ei ole näköpiirissä. Nyt meinaan Sulo Vilenin sanoin saisi halvalla! SaiPan myyntiarvo ei kummoinen ole, joten seuran saisi halvalla. Valitettavasti mukana seuraa 2,2 miljoonaa velkaa(en muista mistä luvun bongasin), isot talkoot, ammattimiesten palkkaaminen, nousujohteinen projekti ja helvetinmoinen duunimäärä. Lisäksi potkut hallitukselle ja muutamalle turhalle työntekijälle, niin johan siinä sitä tekemistä riittääkin. Valitettavasti ei taida löytyä kyseistä miljonääriä?
On se vaan kumma, että valtakunnan ykköslaji vailla pelkoa tippumisesta, on saanut seurat jumahtamaan paikalleen. Pitäisihän tällä tuotteella muidenkin kuin Kärppien ja Tapparan tehdä roimia voittoja!
Ai niin! Potkut Hämäläisen Villelle heti
Olisko niinkin simppeli kuin velvollisuus palkanmaksajaa kohtaan?Kyllähän sitä näin sivustaseuraajana miettii, että mikä on Hämäläisen motivaatio tulla kustannuspaikalle joka päivä tekemään hommia?
Vähän pidemmällä lainaamassasi mennään vähän tätä pragmaattista tasoa syvemmälle:Olisko niinkin simppeli kuin velvollisuus palkanmaksajaa kohtaan?
Vaikea on kyllä käsittää, mistä se motivaatio ja usko ihan aidosti kaivetaan – puhumattakaan siitä, millä sitä saat vankkumattomasti valettua pelaajiin. Jotain pitää pystyä myymään, ja paljon muuta tuossa ei kyllä enää ole kuin teoreettinen Liiga-status ja suurempi vastuu kuin monessa muussa paikassa heltiäisi.Miten hän uskottelee itselleen sen että kyllä tässä ihan järkevää työtä tehdään ja tulevaisuus on hyvä, koska ihan kuka tahansa pystyy jo tajuamaan sen että Hämäläinen ei tule pääsarjatasolla valmentamaan enää koskaan SaiPan jälkeen.
Lue ihmeessä se viesti vielä loppuunkin, hyvin leikattu lainaus tuosta poikki.Olisko niinkin simppeli kuin velvollisuus palkanmaksajaa kohtaan?
Kyllähän sitä näin sivustaseuraajana miettii, että mikä on Hämäläisen motivaatio tulla kustannuspaikalle joka päivä tekemään hommia? Miten hän uskottelee itselleen sen että kyllä tässä ihan järkevää työtä tehdään ja tulevaisuus on hyvä, koska ihan kuka tahansa pystyy jo tajuamaan sen että Hämäläinen ei tule pääsarjatasolla valmentamaan enää koskaan SaiPan jälkeen.
Toki ei siinä, kyllähän se raha aina kelpaa ja tuskin mitään sen isompaa stressiä kannattaakaan ottaa. Ehkäpä mies onkin juuri siinä mielessä realisti että tietää tämän, joten miksi ei ottaisi rahaa pois kuljeksimasta.
Toki ei siinä, kyllähän se raha aina kelpaa ja tuskin mitään sen isompaa stressiä kannattaakaan ottaa. Ehkäpä mies onkin juuri siinä mielessä realisti että tietää tämän, joten miksi ei ottaisi rahaa pois kuljeksimasta.
Noh, pyydettäessä luetaan: Aloitat viestin työntekijän haukkumisella ja lopuksi sanot sarkastisesti kumminkin tyyliin että "ei tyhmä joka pyytää, vaan..."Lue ihmeessä se viesti vielä loppuunkin, hyvin leikattu lainaus tuosta poikki.
Mitä? Missä minä olen haukkunut Hämäläistä? Toki jos haukkumista on se että sanon ettei Hämäläinen enää koskaan pääsarjassa tule valmentamaan, niin varmaan siinä sitten. Noin muuten kyllä ihan puhtaasti vaan ihmettelen Hämäläinen omaakin motivaatiota tähän tilanteeseen.Noh, pyydettäessä luetaan: Aloitat viestin työntekijän haukkumisella ja lopuksi sanot sarkastisesti kumminkin tyyliin että "ei tyhmä joka pyytää, vaan..."
Tästä ootan ulostuloja viimeistään alkuvuodesta sillä melkomoisen turvallisella oletuksella, että tää tarpominen ei tuu tästä muuksi muuttumaan.Onko tää jonkinlainen ihmiskoe? Tai kollektiivinen testi? Aina monelta valmentajan paikalta olis tullut kenkää tai sopimus purettu jo ajat sitten. Ilmeisesti SaiPalle ei ole varaa maksaa niitä kipurahoja?
Eu se seittemän sentin Elomokaan mikään huippukoutsi ollut.Heikki Leime soittaa sulle ja tarjoaa oluet, vihdoin hän voi jonkun mielestä luopua tästä kunniasta
Kyllähän sitä näin sivustaseuraajana miettii, että mikä on Hämäläisen motivaatio tulla kustannuspaikalle joka päivä tekemään hommia? Miten hän uskottelee itselleen sen että kyllä tässä ihan järkevää työtä tehdään ja tulevaisuus on hyvä, koska ihan kuka tahansa pystyy jo tajuamaan sen että Hämäläinen ei tule pääsarjatasolla valmentamaan enää koskaan SaiPan jälkeen.
No, tässä nämä viestisi. Mietit Hämäläisen motivaatiota tehdä päivittäistä työtä. Ymmärrät ettei hän ota lopareita kuten kukaan muukaan pätkätyössä oleva. Mitä siis haluat sanoa?Mitä? Missä minä olen haukkunut Hämäläistä? Toki jos haukkumista on se että sanon ettei Hämäläinen enää koskaan pääsarjassa tule valmentamaan, niin varmaan siinä sitten. Noin muuten kyllä ihan puhtaasti vaan ihmettelen Hämäläinen omaakin motivaatiota tähän tilanteeseen.
Mä en nyt ihan rehellisesti sanottuna ymmärrä mistä haluat vängätä nyt. Kyllä minua ihan oikeasti kiinnostaa tietää mitä Hämäläinen ajattelee töihin mennessään, koska satavarmasti tietää itsekin sen ettei tämä tästä paremmaksi muutu.No, tässä nämä viestisi. Mietit Hämäläisen motivaatiota tehdä päivittäistä työtä. Ymmärrät ettei hän ota lopareita kuten kukaan muukaan pätkätyössä oleva. Mitä siis haluat sanoa?
Jos haluat sanoa, että Hämäläinen on huono velmentaja niin se käy yksinkertaisemminkin sanomalla että hän on huono valmentaja.
Varmasti tietää ettei pleijareihin päästä ja potkut voi tulla tässä any day puolentoistavuoden aikana. Ties vaikka tietäisi että hommat loppuu runkosarjan jälkeen.Mä en nyt ihan rehellisesti sanottuna ymmärrä mistä haluat vängätä nyt. Kyllä minua ihan oikeasti kiinnostaa tietää mitä Hämäläinen ajattelee töihin mennessään, koska satavarmasti tietää itsekin sen ettei tämä tästä paremmaksi muutu.
Ei minuakaan haittaisi.Kyllä minä ainakin alan olla sitä mieltä, että parempi tulisi jos Hämäläisen työkuvaksi muutettaisiin min. 500 m etäisyydellä joukkueesta pysymiseksi. Mitä tässä on hävittävää?