Ville Hämäläiselle kenkää – HETI!

  • 163 326
  • 1 044

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aivan loistavaa työtä. Tässä Sinulle kahden vuoden jatkosopimus!
Eiköhän se jatkosoppari varmistunut sillä viime viikon HPK-voitolla.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Eikö Ville hävetä? Mikä siun hinta on, että lähdet menemään? Onko kiva näytellä Liigavalmentajaa? Muuten et sitä ole kuin työnimikkeeltäsi.
Luulen että hänen pään sisällä olevat aivosolut ei tuota sellaista tunnetta, kuin häpeä.
Moni muu, kuten vaikka Pekka Virta älysi itse erota, mutta Villellä ei ole edes sen vertaa munaa. Toki ei tuo Pekkakaan mikään nero ollut, mutta älysi että ei näistä pelimanneista, jotka joukkueessa oli tehdä kannun kannattelijoita.
Kyllä tuo joukkue tarvitsee kautta linjan totaalisen puhdistuksen, koski se valmennusta, niin myös pelaajistossa. Koko sakki mestistasoa...
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luulen että hänen pään sisällä olevat aivosolut ei tuota sellaista tunnetta, kuin häpeä.
Moni muu, kuten vaikka Pekka Virta älysi itse erota, mutta Villellä ei ole edes sen vertaa munaa. Toki ei tuo Pekkakaan mikään nero ollut, mutta älysi että ei näistä pelimanneista, jotka joukkueessa oli tehdä kannun kannattelijoita.
Kyllä tuo joukkue tarvitsee kautta linjan totaalisen puhdistuksen, koski se valmennusta, niin myös pelaajistossa. Koko sakki mestistasoa...
Virta erosi todeten että lähtee, mutta vuoden palkka pitää silti maksaa. Olisiko missään muualla mennyt läpi? Hämäläinen oli maaottelutaukoa edeltäneen turpaanoton jälkeen vennissä istumassa illalla ja sai kyllä kuunnella humalaisten juttua. Kyllä hän varmaan tietää että pitäisi lähteä muttei vaan ole valmis sanomaan että lähden kun palkanmaksu loppuu siihen. Tai siis toki teknisesti Hämäläinen ei edes voi sopimustaan yksipuoleisesti purkaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Potkujen on oltava todella lähellä. Ei tässä ole mitään järkeä jatkaa näin, ei itse miehen eikä joukkueen kannalta. Ei mitään järkeä.
Kyllä kai Hämäläiselle on jo kerrottu että tämä kausi mennään loppuun ja sitten jannut saavat lähteä. Ei ne potkut mitään nyt auta.

Jos se Mikkola nyt tänne on todella tulossa, en tiedä milloin olisi käytettävissä. Ilmeisesti sopimus junnareihin on tämän kauden?
 

emz1

Jäsen
Eikö Ville hävetä? Mikä siun hinta on, että lähdet menemään? Onko kiva näytellä Liigavalmentajaa? Muuten et sitä ole kuin työnimikkeeltäsi.
Luulen että hänen pään sisällä olevat aivosolut ei tuota sellaista tunnetta, kuin häpeä.
Pitkästä aikaa tuli katsottua lehdistötilaisuus ja kyllähän tuo Hämäläinen aika lyöty ja surullinen ilmestys oli siellä.

Hämäläinen ei luovuttanut koskaan kentällä eikä luonne anna periksi sitä näköjään valmentajankaan paikalla. Toisaalta ymmärrän myös aspektin jossa kotona on perhe ja pieniä lapsia niin ei sieltä noin vain mennä katkaisemaan palkkatuloja ja hypätä tyhjän päälle.

SaiPalla on vastuu tässä hommassa siirtää Hämäläinen sivuun tai ehdottaa esimerkiksi toimenkuvan muutosta koska palkkavelvoite on olemassa joka tapauksessa 31.5.2025 asti. Toivon, että nyt vain kitkutellaan Mikkolan U20-pestin takia kisojen yli ja sen jälkeen hän nappaa ohjat SaiPassa.

Kehottaisin myös ihmisiä miettimään, että onko maassa makaava Hämäläinen se kohde jota kannattaa mennä vielä potkimaan sen takia että harmittaa seuran tilanne ja muiden tekemät virheet kuten esimerkiksi Hämäläisen palkkaaminen 2 vuodeksi päävalmentajaksi.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taas kerran kohta että yhtiön hallituksen on tehtävä tälle asialle jotain. Vai onko selitys se etteivät ole tietoisia että pelit ovat menneet koko syksyn päin helvettiä? Tässä on todella pitkä runkosarja edessä, jos tälle tarpomiselle ei laiteta stoppia nyt.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Taas kerran kohta että yhtiön hallituksen on tehtävä tälle asialle jotain. Vai onko selitys se etteivät ole tietoisia että pelit ovat menneet koko syksyn päin helvettiä? Tässä on todella pitkä runkosarja edessä, jos tälle tarpomiselle ei laiteta stoppia nyt.
Täähän se on, luulen että kauden jälkeen tulevat ulos tiedotteella että ei tiedetty että urheilullinen menestys oli niin huonoa ja tästä kantaa vastuun päävalmentaja Ville Hämäläinen joka on siirretty toisiin tehtäviin. Mitään taloudellista vahinkoa tästä ei seuralle aiheutunut. Asia on loppuun käsitelty.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kehottaisin myös ihmisiä miettimään, että onko maassa makaava Hämäläinen se kohde jota kannattaa mennä vielä potkimaan sen takia että harmittaa seuran tilanne ja muiden tekemät virheet kuten esimerkiksi Hämäläisen palkkaaminen 2 vuodeksi päävalmentajaksi.
Niin, sylttytehdas ei vetele pojille palauttavia pelin jälkeen, vaan istuu jossain officessa ilmeisen tietämättömänä, että maapallo kiertääkin aurinkoa, eikä Kekkonenkaan ole enää presidentti. Olisi legendaarista Taurua lainatakseni "urosmehiläisen temppu", jos hallitus nyt astuisi esiin ja tekisi tarvittavat liikut, missä esim. Ville Hämäläisen tuskien taival lopetettaisiin, ennen kuin valmennusuran lisäksi on tuhottu myös mielenterveys. Mutta ei, hiljaista kuin Kannaksella kesällä 1944. Pian kuitenkin rytisee ja pelkään pahoin, että siinä meiningissä SaiPa on pelkkä matkustaja, kun muille toimijoille Liigassa ja suomikiekossa alkaa vitsihuumorit riittää.
 

Jakenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen sitä mieltä, jos Mikkola on SaiPan seuraava päävalmentaja, niin häntä ei pidä tuoda vielä kesken kauden tähän sekasortoon sisään. Todennäköisesti kärkiukot lähtevät piakkoin muualle. Tuloksellisesti juuri parempaa ei siltikään olisi tällä kaudella luvassa. Olisi toivottavaa, että uusi valmennustiimi saisi aloittaa puhtaalta pöydältä. Immonen loppukaudelle vetovastuuseen, jos vaan suostuu/haluaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulenpa ettei tuolta enää mitään ulostuloa edes tule. Ei pahoitella, ei itse asiassa olla edes pahoillaan. Tammikuussa alkaa sitten tyhjennysmyynti ja otetaan pari mestis-ukkoa halvalla tilalle. Onhan se se juurisyy pelaajissa, EIKÄ VALMENNUKSESSA.
 

emz1

Jäsen
Itse olen sitä mieltä, jos Mikkola on SaiPan seuraava päävalmentaja, niin häntä ei pidä tuoda vielä kesken kauden tähän sekasortoon sisään. Todennäköisesti kärkiukot lähtevät piakkoin muualle. Tuloksellisesti juuri parempaa ei siltikään olisi tällä kaudella luvassa. Olisi toivottavaa, että uusi valmennustiimi saisi aloittaa puhtaalta pöydältä. Immonen loppukaudelle vetovastuuseen, jos vaan suostuu/haluaa.
Minä enemmän ajattelen asiaa siltä kantilta, että tuolla on puoli joukkuetta joilla on nimi paperissa ensi kaudesta ja se toinen puoli joukkueesta joka ei välttämättä jatka tulevalle kaudelle ansaitsee siitä huolimatta jonkunlaisen muutoksen mahdollisuuden tähän loppukauteen.

Kurssi ei välttämättä muutu radikaalisti mihinkään, koska takamatkaa alkaa olemaan muihin joukkueisiin pelillisen muutoksen näkökulmasta jo niin paljon mutta uusi valmentaja voisi alkaa paineettomassa tilassa ajamaan muutosta jo tänä keväänä. Tässä on kuitenkin vielä yli puolet kaudesta jäljellä.
 

Jakenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä enemmän ajattelen asiaa siltä kantilta, että tuolla on puoli joukkuetta joilla on nimi paperissa ensi kaudesta ja se toinen puoli joukkueesta joka ei välttämättä jatka tulevalle kaudelle ansaitsee siitä huolimatta jonkunlaisen muutoksen mahdollisuuden tähän loppukauteen.

Kurssi ei välttämättä muutu radikaalisti mihinkään, koska takamatkaa alkaa olemaan muihin joukkueisiin pelillisen muutoksen näkökulmasta jo niin paljon mutta uusi valmentaja voisi alkaa paineettomassa tilassa ajamaan muutosta jo tänä keväänä. Tässä on kuitenkin vielä yli puolet kaudesta jäljellä.
Onhan se tietysti niinkin. Toisaalta Hämäläisen eväät ja uskottavuus syötiin jo viime kauden hurjan tappioputken aikana. Ei siinä uudet pelitavalliset asiat hirveästi auta jos häviää jokaisen pelin.
 

194800

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPV
Nytten kun lahjatkii on jaettu ja Joulupukki vapaana, nii kyllä kattelisin mieluummin ”valkopartaa” penkin takan, kun tätä kaveria, joka ei tajuu lähtee jo hittoon sieltä vaihtoaitiosta. Menis ”tuuraamaan” pukkia Korvatunturille loppukauden ajaksi, ja ties vaikka jäisi sille tielleen Lappiin.
 

194800

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPV
Vituttaa nähdä tuo säälittävä ”Pellehermanni” jo ennen pelinalkua seisomassa vaihtoaitiossa ja pelin jälkeen vielä enemmän. Kun HPK:n valmentajat yhdessä piirtelivät kuvioita jatkoajalle, niin Ville ja ”kumppanit” mietti, että kohta on taas palkkapäivä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vituttaa nähdä tuo säälittävä ”Pellehermanni” jo ennen pelinalkua seisomassa vaihtoaitiossa ja pelin jälkeen vielä enemmän. Kun HPK:n valmentajat yhdessä piirtelivät kuvioita jatkoajalle, niin Ville ja ”kumppanit” mietti, että kohta on taas palkkapäivä.
Jollei ole 15. päivä, niin eiköhän se taas toissapäivänä tipahtanut sellainen luokkaa mukava 5-8 tonnia kulukorvausta. Toki vähän joutui vähennyksiä tekemään, mutta justiinsa tulee toimeen. Kyllä sillä viitsii tuolla seisoskella ja ennen kaikkea jatkaa töiden tekemistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös