ja hallitus vastaa, että käy, jos joka jätkä luovuttaa seuraavan kahden kuukauden palkan yhteiseen pottiin, jolla saadaan valmentaja neljäksi kuukaudeksi peleihin, joilla ei ole sarjasijoituksen kannalta mitään merkitystä.
Sitä rahaa kun ei ole, niin ei ole. Ja jos sitä jostain löytyy, niin tähän kauteen sitä ei enää kannata panostaa.
Mistähän sitä kaivetaan ensi kaudeksi? Mä näkisin valmennuksen vaihdolla paljon etuja:
- Jos valmentaja on sama kuin tulevalla kaudella, hän pääsee jauhamaan omaa pelisysteemiä pelaajistoon jo nyt.
- Jatkosopimusneuvotteluihin voisi olla myös vaikutusta.
- Mahdolliset voitot tuovat keltamustaa yhteisöä takaisin penkeille ja täten myös rahaa. Samoin seuraavaa kautta on helpompi markkinoida jopa Hakaliin, kun takana ei ole Suomen urheiluhistorian surkein kausi, vaikka surkea onkin.
- Voi tietysti mennä Villellä kauden loppuun, niin mäkin ajattelin vielä hetki sitten, mutta mun mielestä tässä viritellään sellaista tuhoa, että ei ehkä kannattaisi kuitenkaan.
Paljon toivotaan-toivotaan-kohtia minulla ja jossittelua, mutta jotenkin on jännä ajattelutapa, että kaikki resetoituisi kuin taikaiskusta viimeistään satamassa toukokuussa. Toisaalta, niinhän me fanit aina itsellemme uskotellaan.