Tämä, ihan uskomatonta soopaa taas. Olisi riittänyt, että tämä lainattu näytetään edeltävästä keskustelusta ja olisi ollut maailman helpoin tehtävä taas arvata kuka onnistui keskustelun tuollaiseksi kääntämään. Vain yksi kysymys: Miten helvetissä? No, tulipahan luettua taas. Kai nuo jutut sitten kuuluu kiekkopalstalle, kun niitä viljellä saa. Vittu mitä touhua sanon minä.Ensin tuli yks Persson JYPiin, sitte yksi epäilee että useasti loukkaantunut pelaaja ei loukkaanu sen herkemmin kuin muutkaan, minä olen eri mieltä, sitten kumpikin antaa omat argumentit, sitten nousee esille rasismi, perussuomalaiset ja kristityt.
Pakko osallistua, kun minä taidan olla tuo Jaska Jokunen, joka tämän keskustelun sai käyntiin. Kirjoitin: "Loukkaantuneita pelaajia paikattaan "toivottavasti ei enää loukkaannu" -pelaajilla." En puhunut riskipalkkauksesta vaan enemmänkin siitä, kuinka jonkinlaista ironian havinaa tuulahti minun pääkoppaan, kun luin JYPin tiedotteesta, miten loukkaantuneita pakkeja paikkaamaan tullutta pelaajaa kuvailtiin: "Perssonilla on hieman ollut haasteita loukkaantumisten kanssa mutta nyt pelaaja on saanut harjoitella ja pelata ehjänä viime keväästä asti."Joku sanoo: "X.X. on JYPiltä riskipalkkaus, koska X.X. on ollut aiemmin loukkaantuneena".
Toivottavasti hankinnan yhteydessä myös mahdollisesta jatkosta puhuttu, kun mies tosiaan on varsin hyvällä potentiaalia varustettu. Kunhan ensin pysyisi ehjänä toki…Kun huomioidaan että kyseessä vasta 22v pelaaja niin potentiaalikin on aika valtava kuitenkin jos saa ehjän kauden alle. Veikkaankin että pelaaja myös on historiansa vuoksi melko edullinen ja ylipäätänsä edes saatavilla. Nämä taitaa olla niitä tapauksia jossa tämä kortti kannattaa katsoa vaikka voi mennä pahasti vikaankin tuon loukkaantumishistorian takia.
Toivottavasti hankinnan yhteydessä myös mahdollisesta jatkosta puhuttu, kun mies tosiaan on varsin hyvällä potentiaalia varustettu. Kunhan ensin pysyisi ehjänä toki…
Nyt meni hieman ohi jopa minulla. Siis hä? Ihminen on yksilönä ainutkertainen? Ja koska näin on, se tarkoittaa mitä? Että oletuksia ei saa asettaa? Vai yksilöistä puhua? Miten rasismi tähän liittyy? Ja jos ihminen olisi rasisti, eikö "ainutkertainen" enää päde? Joko täällä puhutaan politiikkaa vai mistä täällä puhutaan?Ei, kyse on siitä, että moinen kausaliteettipohdinta unohtaa kohteen olevan ihminen ja yksilönä ainutkertainen. Päättelyketju on tai ei ole, on yhtä tyhjän kanssa, koska se on mielipide, eikä koske millään tavoin henkilöä, jota se muka koskee.
Näkökulmasi ei sinänsä ole rasistinen, se vain sisältää sen olkiukon, josta rasismi sikiää.
Mulle ei synny mitään hankaluutta siitä, että jollakulla rattaat pyörii ties mihin tahtiin, koen sen vaan joskus tarpeellisena tuoda esiin, jos jollakulla näin on.
Aatteleppa jos on sekä putinisti että KalPa fani! Hrrrr....kaikki tohon keskusteluun osallistuneet olette rasisteja, putinin kätyreitä, kalpa faneja ja vielä hobitteja. Nyt riittää kiitossss.
Ruotsalaisilla on kärsivällisyyttä. Se on tästä putkasta pudonnut jollain bussireissulla kymmenisen vuotta sitten.
Joku roti nyt näihinkin heittoihin, ei ole ihan ok huudella täällä tollasia. Sanalla sanoen jonkun kutsuminen - vaikka vain pilanpäiten ja vaikka kuinka olisi mielipiteen- ja ilmaisunvapaus Suomessa - KalPa-faniksi on vähän liikaa.kaikki tohon keskusteluun osallistuneet olette rasisteja, putinin kätyreitä, kalpa faneja ja vielä hobitteja. Nyt riittää kiitossss.
Hörähdin. Se on kyllä raju kommentti, pahoittelut siitä.Joku roti nyt näihinkin heittoihin, ei ole ihan ok huudella täällä tollasia. Sanalla sanoen jonkun kutsuminen - vaikka vain pilanpäiten ja vaikka kuinka olisi mielipiteen- ja ilmaisunvapaus Suomessa - KalPa-faniksi on vähän liikaa.
Mitä Perssoniin tulee, eipä ole kyllä kovin suurta hajua millaisesta tyypistä kyse, mutta ainahan sitä on aluksi mukava seurata uutta tyyppiä kaukalossa ja toivoa parasta. Pakisto on ollut valitettavan köykäinen, joten ei kokeilu huonosta ainakaan ole.
Perssonissa on potentiaalia ja harmitti hänen puolestaan kun oli paljon loukkeja Pelsuissa.Hyvin tuli Persson sisään. Itse seurasin aika tarjasti miehen otteita ja hyvää jämäkkyyttä maalin edessä. Muutenkin ei virheita ollut montaa koko pelissä.
Joo tuossa näki hyvin, että ei Lännen Vihtori liikaa jännitä. Kylmän viileästi odotti syöttösuunnan aukeavan.Hyvä sisääntulo Perssonilta! Kunhan pysyy terveenä, tulee olemaan iso tekijä pakistossa vielä. Lahtelaiset sitä kiekollisuutta kehui muistaakseni, niin kyllä oli sulavaa liikettä ja vähän vaikeammastakin tilasta sai käännettyä omille. Yksi tilanne jäi erityisesti mieleen, kun 2. erässä paine tuli oman maalin taakse, missä Persson oli kiekon kanssa. Rauhallinen liike ja ihmeellisen helppo syöttö Tohilalle tuosta. On hyvä poika!
Hyvä liike,syöttötaito sekä kohtuullisen hyvä laukaus.Hyvä sisääntulo Perssonilta! Kunhan pysyy terveenä, tulee olemaan iso tekijä pakistossa vielä. Lahtelaiset sitä kiekollisuutta kehui muistaakseni, niin kyllä oli sulavaa liikettä ja vähän vaikeammastakin tilasta sai käännettyä omille. Yksi tilanne jäi erityisesti mieleen, kun 2. erässä paine tuli oman maalin taakse, missä Persson oli kiekon kanssa. Rauhallinen liike ja ihmeellisen helppo syöttö Tohilalle tuosta. On hyvä poika!
Laukauksesta ei nyt äkkiseltään itsellä ole muistikuvaa, nähtiinkö miten tänään. Liike ja syöttötaito kyllä korostui heti ja jäi mieleen. Onhan tuo selvää, että Persson on näitä "ei pelaisi Liigaa", jos ei olisi noin rajut loukit taustalla. Toivottavasti nyt olisi nuo huolet ohi, vielä on hyvin aikaa lyödä läpi kunnolla.Hyvä liike,syöttötaito sekä kohtuullisen hyvä laukaus.
Nyt pieni hupsuttelu tähän, niin itse seurasin Marasti.Hyvin tuli Persson sisään. Itse seurasin aika tarjasti miehen otteita ja hyvää jämäkkyyttä maalin edessä. Muutenkin ei virheita ollut montaa koko pelissä.
Joo, kyllä ihan silmä havainnotkin tukee noita tilastoja, kyllä Persson on ollut aivan paska. Eilenkin Sportin ekassa maalissa lähti blokkaamaan vetoa, vaikka Tohila oli jo menossa blokkaamaan, ja jätti Holmströmin vapaaksi maalin eteen. Muutenkin tuntuu että on tekee todella paljon vääriä ratkaisuja ja pelaaminen on semmoista höntyilyä joka suuntaan.