Viktor Persson – olkipukin varjosta Hippoksen valoihin

• 9 030
  • 73

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
Tätä juuri tarkoitin, miksi tarttua moiseen? Ei sillä mitään järkeistystä aikaan saa.
Aivan. Minä tartuin siis ihan turhaan väitteeseen ”riskihankinta, koska on ollut loukkaantuneena”, ja osoitin sen ihan turhaan tyhjäksi, mutta sinä sen sijaan teit maailmasta paljon paremman paikan tarttumalla minun viestiini ja yhdistämällä sen rasismiin - vaikka olitkin itse asiasta kanssani samaa mieltä.

Melko erikoishommaa. Työtä jolla on tarkoitus?

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensin tuli yks Persson JYPiin, sitte yksi epäilee että useasti loukkaantunut pelaaja ei loukkaanu sen herkemmin kuin muutkaan, minä olen eri mieltä, sitten kumpikin antaa omat argumentit, sitten nousee esille rasismi, perussuomalaiset ja kristityt.
Ei tienny Perssonin poika minne tuli.

Mutta tästä niin antoisasta keskustelusta nyt kuitenkin siihen alkuperäiseen aiheeseen.
Erosen loukkaantumisen jälkeen Perssonille ei varmaan ihan pehmeää laskua arkeen anneta vaan vastuuta tulee varmasti aika paljon. Ja JYPin kannalta tärkeää olisi että saa juonesta kiinni nopeasti.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensin tuli yks Persson JYPiin, sitte yksi epäilee että useasti loukkaantunut pelaaja ei loukkaanu sen herkemmin kuin muutkaan, minä olen eri mieltä, sitten kumpikin antaa omat argumentit, sitten nousee esille rasismi, perussuomalaiset ja kristityt.
Tämä, ihan uskomatonta soopaa taas. Olisi riittänyt, että tämä lainattu näytetään edeltävästä keskustelusta ja olisi ollut maailman helpoin tehtävä taas arvata kuka onnistui keskustelun tuollaiseksi kääntämään. Vain yksi kysymys: Miten helvetissä? No, tulipahan luettua taas. Kai nuo jutut sitten kuuluu kiekkopalstalle, kun niitä viljellä saa. Vittu mitä touhua sanon minä.

No, perjantaina Persson askissa!

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku sanoo: "X.X. on JYPiltä riskipalkkaus, koska X.X. on ollut aiemmin loukkaantuneena".
Pakko osallistua, kun minä taidan olla tuo Jaska Jokunen, joka tämän keskustelun sai käyntiin. Kirjoitin: "Loukkaantuneita pelaajia paikattaan "toivottavasti ei enää loukkaannu" -pelaajilla." En puhunut riskipalkkauksesta vaan enemmänkin siitä, kuinka jonkinlaista ironian havinaa tuulahti minun pääkoppaan, kun luin JYPin tiedotteesta, miten loukkaantuneita pakkeja paikkaamaan tullutta pelaajaa kuvailtiin: "Perssonilla on hieman ollut haasteita loukkaantumisten kanssa mutta nyt pelaaja on saanut harjoitella ja pelata ehjänä viime keväästä asti."

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rehellisesti sanottuna en tiedä pelaajan profiilia sen tarkemmin mutta hyviä syöttöjä, sijoittuminen kohdillaan ja ei taka-askelia nii olisin enemmän kun tyytyväinen tähän kaveriin

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun huomioidaan että kyseessä vasta 22v pelaaja niin potentiaalikin on aika valtava kuitenkin jos saa ehjän kauden alle. Veikkaankin että pelaaja myös on historiansa vuoksi melko edullinen ja ylipäätänsä edes saatavilla. Nämä taitaa olla niitä tapauksia jossa tämä kortti kannattaa katsoa vaikka voi mennä pahasti vikaankin tuon loukkaantumishistorian takia.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kun huomioidaan että kyseessä vasta 22v pelaaja niin potentiaalikin on aika valtava kuitenkin jos saa ehjän kauden alle. Veikkaankin että pelaaja myös on historiansa vuoksi melko edullinen ja ylipäätänsä edes saatavilla. Nämä taitaa olla niitä tapauksia jossa tämä kortti kannattaa katsoa vaikka voi mennä pahasti vikaankin tuon loukkaantumishistorian takia.
Toivottavasti hankinnan yhteydessä myös mahdollisesta jatkosta puhuttu, kun mies tosiaan on varsin hyvällä potentiaalia varustettu. Kunhan ensin pysyisi ehjänä toki…

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti hankinnan yhteydessä myös mahdollisesta jatkosta puhuttu, kun mies tosiaan on varsin hyvällä potentiaalia varustettu. Kunhan ensin pysyisi ehjänä toki…

Niin tämänkaltaisille sopimuksille toivoisi että olisi mallia 1+1 tai vastaavaa. Toki ehkä pieni kysymysmerkki nykykunnostakin jää että ehkä joku optiokin alkuun olisi voinut olla, mutta tässä varmaan päästään että vuoden sopimus ollut aika kohtuullinen suoraan.

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ei, kyse on siitä, että moinen kausaliteettipohdinta unohtaa kohteen olevan ihminen ja yksilönä ainutkertainen. Päättelyketju on tai ei ole, on yhtä tyhjän kanssa, koska se on mielipide, eikä koske millään tavoin henkilöä, jota se muka koskee.

Näkökulmasi ei sinänsä ole rasistinen, se vain sisältää sen olkiukon, josta rasismi sikiää.

Mulle ei synny mitään hankaluutta siitä, että jollakulla rattaat pyörii ties mihin tahtiin, koen sen vaan joskus tarpeellisena tuoda esiin, jos jollakulla näin on.
Nyt meni hieman ohi jopa minulla. Siis hä? Ihminen on yksilönä ainutkertainen? Ja koska näin on, se tarkoittaa mitä? Että oletuksia ei saa asettaa? Vai yksilöistä puhua? Miten rasismi tähän liittyy? Ja jos ihminen olisi rasisti, eikö "ainutkertainen" enää päde? Joko täällä puhutaan politiikkaa vai mistä täällä puhutaan?

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
kaikki tohon keskusteluun osallistuneet olette rasisteja, putinin kätyreitä, kalpa faneja ja vielä hobitteja. Nyt riittää kiitossss.
Joku roti nyt näihinkin heittoihin, ei ole ihan ok huudella täällä tollasia. Sanalla sanoen jonkun kutsuminen - vaikka vain pilanpäiten ja vaikka kuinka olisi mielipiteen- ja ilmaisunvapaus Suomessa - KalPa-faniksi on vähän liikaa.

Mitä Perssoniin tulee, eipä ole kyllä kovin suurta hajua millaisesta tyypistä kyse, mutta ainahan sitä on aluksi mukava seurata uutta tyyppiä kaukalossa ja toivoa parasta. Pakisto on ollut valitettavan köykäinen, joten ei kokeilu huonosta ainakaan ole.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Joku roti nyt näihinkin heittoihin, ei ole ihan ok huudella täällä tollasia. Sanalla sanoen jonkun kutsuminen - vaikka vain pilanpäiten ja vaikka kuinka olisi mielipiteen- ja ilmaisunvapaus Suomessa - KalPa-faniksi on vähän liikaa.

Mitä Perssoniin tulee, eipä ole kyllä kovin suurta hajua millaisesta tyypistä kyse, mutta ainahan sitä on aluksi mukava seurata uutta tyyppiä kaukalossa ja toivoa parasta. Pakisto on ollut valitettavan köykäinen, joten ei kokeilu huonosta ainakaan ole.
Hörähdin. Se on kyllä raju kommentti, pahoittelut siitä.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä sisääntulo Perssonilta! Kunhan pysyy terveenä, tulee olemaan iso tekijä pakistossa vielä. Lahtelaiset sitä kiekollisuutta kehui muistaakseni, niin kyllä oli sulavaa liikettä ja vähän vaikeammastakin tilasta sai käännettyä omille. Yksi tilanne jäi erityisesti mieleen, kun 2. erässä paine tuli oman maalin taakse, missä Persson oli kiekon kanssa. Rauhallinen liike ja ihmeellisen helppo syöttö Tohilalle tuosta. On hyvä poika!

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Hyvä sisääntulo Perssonilta! Kunhan pysyy terveenä, tulee olemaan iso tekijä pakistossa vielä. Lahtelaiset sitä kiekollisuutta kehui muistaakseni, niin kyllä oli sulavaa liikettä ja vähän vaikeammastakin tilasta sai käännettyä omille. Yksi tilanne jäi erityisesti mieleen, kun 2. erässä paine tuli oman maalin taakse, missä Persson oli kiekon kanssa. Rauhallinen liike ja ihmeellisen helppo syöttö Tohilalle tuosta. On hyvä poika!
Joo tuossa näki hyvin, että ei Lännen Vihtori liikaa jännitä. Kylmän viileästi odotti syöttösuunnan aukeavan.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä liike,syöttötaito sekä kohtuullisen hyvä laukaus.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä liike,syöttötaito sekä kohtuullisen hyvä laukaus.
Laukauksesta ei nyt äkkiseltään itsellä ole muistikuvaa, nähtiinkö miten tänään. Liike ja syöttötaito kyllä korostui heti ja jäi mieleen. Onhan tuo selvää, että Persson on näitä "ei pelaisi Liigaa", jos ei olisi noin rajut loukit taustalla. Toivottavasti nyt olisi nuo huolet ohi, vielä on hyvin aikaa lyödä läpi kunnolla.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli karu startti otteluun, kun 12 sekuntia JYP-uraa takana ja katselee aitiopaikalta KalPan maalia. Ei siis missään nimessä mennyt Perssonin piikkiin tuo maali, mutta varmasti aika karu fiilis tuon jälkeen. Ei se toki mitään lopulta haitannut, kun ammattimies kyseessä. Vähän haki vielä tuntumaa ja joukkueen pelitapaa, mutta hoiti silti oman tonttinsa kunnialla.

Hyvä lisä JYPin pakistoon.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäiset 12 sekuntia ja omissa kolisee, niin kyllä lähti ruotsalaisella hommat päin perssonia, mutta hyvin tuli hiljalleen peliin mukaan ja loppua kohti otti jo vähän rooliakin. Tulee luultavasti olemaan semmoinen positiivisessa mielessä vähemmän esillä oleva pakki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy