Persson mielestäni tänään ollut vähintään kohtuullinen vaikka tuohon 3-0 maaliin miinuksen saikin, myös Jonsson tänään ollut ihan ok.Vieköön samalla Jonssonin ja Perssonin mukanaan.
En ymmärrä miksi Penne suosii Perssonia. Otteet ovat olleet melko vaatimattomia ja
18 peliin 0+4, teholukemat suunnilleen samat kun Jyväskylässä pakkasta -10.
Ihan kehityskelpoinen pelaaja, mutta aina varma paikka kokoonpanossa on kumma juttu, kun samaan aikaan Pulkkiset jne. taistelevat peliajasta.
En ymmärrä miksi Penne suosii Perssonia. Otteet ovat olleet melko vaatimattomia ja
18 peliin 0+4, teholukemat suunnilleen samat kun Jyväskylässä pakkasta -10.
Ihan kehityskelpoinen pelaaja, mutta aina varma paikka kokoonpanossa on kumma juttu, kun samaan aikaan Pulkkiset jne. taistelevat peliajasta.
Ei herätä ei mutta kun tuntuu, että Persson on kuitenkin ns. Luottomies tuossa, vaikka -10 pakkasella jo.No Pulkkinen on tehnyt samaan ottelumäärään saman verran tehopisteitä ja on valovuoden Perssonia jäljessä siinä miten JYP pärjää 5vs5 pelissä (tämä selviää ihan tilastoja katselemalla).
+- tilastossa Pulkkinen toki päihittää Perssonin.
Jos Perssonin otteet on melko vaatimattomia, niin eipä tuo Pulkkinenkaan nyt hurraahuutoja kauheasti kehitä.
Nämä tilastot olisi kyllä kiva nähdä. Ne tilastot, mitä minä näen on selkeesti Pulkkiselle. Peliaika ja luistelumatka menee Perssonille.No Pulkkinen on tehnyt samaan ottelumäärään saman verran tehopisteitä ja on valovuoden Perssonia jäljessä siinä miten JYP pärjää 5vs5 pelissä (tämä selviää ihan tilastoja katselemalla).
+- tilastossa Pulkkinen toki päihittää Perssonin.
Jos Perssonin otteet on melko vaatimattomia, niin eipä tuo Pulkkinenkaan nyt hurraahuutoja kauheasti kehitä.
Nämä tilastot olisi kyllä kiva nähdä. Ne tilastot, mitä minä näen on selkeesti Pulkkiselle. Peliaika ja luistelumatka menee Perssonille.
Ei herätä ei mutta kun tuntuu, että Persson on kuitenkin ns. Luottomies tuossa, vaikka -10 pakkasella jo.
Niin, kysehän ei ole pelkästään tämän päivän pelistä. Pullihan taisi huilata muutaman edellisen. Persson ei muistaakseni ole huilannut esityksistään huolimatta. Mutta summasummaarum, valmennus päättää ketä kentälle menee.Sieltähän ne löytyy kun menee liigan tilastosivuille ja valitsee edistyneet. Kaikkien näkyvillä kyllä ovat.
Niin, en minä nyt tiedä sitten jos Pulkkinen ei esityksillään pysty edes syrjäyttämään Liikosta tai Pullia kokoonpanosta, niin onko se nyt oikein nostaa juuri Persson tikunnokkaan?
Sieltähän ne löytyy kun menee liigan tilastosivuille ja valitsee edistyneet. Kaikkien näkyvillä kyllä ovat.
Niin, en minä nyt tiedä sitten jos Pulkkinen ei esityksillään pysty edes syrjäyttämään Liikosta tai Pullia kokoonpanosta, niin onko se nyt oikein nostaa juuri Persson tikunnokkaan?
Rikkaan miehen Sählä Salonen?Persson on vähän sellainen koohottaja. Tuntuu että olisi parempi jonain nelosen laiturina kun saisi painaa sata lasissa ympäri kenttää. Hyvä luistelu ja asenne, mutta pelikäsityksessä isot puutteet.