Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 270
  • 664

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mutta opettajalookia on vaikea vastustaa....ja siihen taas narina kuuluu.

Kyllä ymmärrän, mauri, tämän eroottisen latauksen, mutta mietipä asiaa keskivertokatsojan kannalta. Jos Maikkari/Nelonen alkaisi palkata Pamela Anderson -tyyppisiä "tissit suuhun" -daameja urheilu- tai muita tuloksia lukemaan, niin ensinnäkään niitä ei kuuntelisi kukaan kuolaamiseltaan ja toisekseen kanavan uskottavuus informaation välittäjänä kärsisi.

Niinpä kaikki mimmit, seksikkäätkin, pistetään tiettyyn asialliseen formaattiin ja siinähän se kiehtovuus juuri piileekin! On kiva aina huomata, että pinnan alla kytee, kun katsoo tarkkaan....Muutenkaan en tykkää naisissa päällekäyvästä itsestäänselvästä seksikkyydestä mallia Pamela Anderson. Ihan mahtavaa, mutta kaikki tulee nanosekunnissa selväksi yhdellä vilkaisulla. Janina Frostell on täydellinen ihanne-esimerkki, siis täysin objektiivinen tietenkin, naisesta joka sisältää MOLEMMAT elementit! Siis se nanosekunnissa havaittava eroottisuus + päälle vielä paljon arvoituksellista....Huh! Ehkä juuri siksi Janina on tämänkin viikonlopun IS:n täytteenä uimapukukuvillaan, jotka ovat....siis ovat.....no, katsokaa itse.

Joten Viivi ja Inka ovat juuri siksi kiinnostavia, että tekevät periaatteessa kaikkensa ollakseen "vain toimittajia"....

Sitäpaitsi, Viivi on livenä erittäin paljon paremman näköinen kokonaisuus kuin ruudussa. Inkaa en ole vielä (nyyh!) livenä nähnyt, vaikka edes hiukan samoissa piireissä liikunkin.

Inkan kotiopettajatar-look rules!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti JHag
Mutta opettajalookia on vaikea vastustaa....ja siihen taas narina kuuluu.

Kyllä ymmärrän, mauri, tämän eroottisen latauksen, mutta mietipä asiaa keskivertokatsojan kannalta. Jos Maikkari/Nelonen alkaisi palkata Pamela Anderson -tyyppisiä "tissit suuhun" -daameja urheilu- tai muita tuloksia lukemaan, niin ensinnäkään niitä ei kuuntelisi kukaan kuolaamiseltaan ja toisekseen kanavan uskottavuus informaation välittäjänä kärsisi.

Niinpä kaikki mimmit, seksikkäätkin, pistetään tiettyyn asialliseen formaattiin ja siinähän se kiehtovuus juuri piileekin! On kiva aina huomata, että pinnan alla kytee, kun katsoo tarkkaan....Muutenkaan en tykkää naisissa päällekäyvästä itsestäänselvästä seksikkyydestä mallia Pamela Anderson.

Meikäläistä tuo opettajalook ei oikein viehätä, kun oma opettajani ala-asteella oli niin tyly ja ankara - ain niin, mutta se olikin miesopettaja... :p

Olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi sen suhteen, että silikoni-Pamelat ei jaksa sävähdyttää. Viivi ja Inka ovat mielestäni kuitenkin sitä toista ääripäätä; neutreja, ettenkö sanoisi. Hehän voisivat pukeutua viehättävästi, joka toisi ilmaan kaipaamaani houkuttelevuutta.

Jos urheiluruutuihin istutettaisiin Shania Twain - niin silloin alkaisi videonauhurini äänitysnappi kulua, ja viestiketjuja pukkaisi niin p...erusteellisen paljon, että!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mauri


Meikäläistä tuo opettajalook ei oikein viehätä, kun oma opettajani ala-asteella oli niin tyly ja ankara - ain niin, mutta se olikin miesopettaja... :p

Olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi sen suhteen, että silikoni-Pamelat ei jaksa sävähdyttää. Viivi ja Inka ovat mielestäni kuitenkin sitä toista ääripäätä; neutreja, ettenkö sanoisi. Hehän voisivat pukeutua viehättävästi, joka toisi ilmaan kaipaamaani houkuttelevuutta.

Jos urheiluruutuihin istutettaisiin Shania Twain - niin silloin alkaisi videonauhurini äänitysnappi kulua, ja viestiketjuja pukkaisi niin p...erusteellisen paljon, että!

>>> Mauri hei!
Shania Twainia ei missään tapauksessa saisi ISTUTTAA urheiluruutuihin! Silloinhan hänen uskomattomasta vartalostaan olisi puolet piilossa pöydän takana... jaa niin, silloin voisi tietysti perverssissä pienessä mielessää moni pohtia, että onko sillä ehkä hame? Tai onko sillä housuja ollenkaan?
Shania saisi minun puolestani mieluummin olla Nelosen säätyttönä. Silloinhan kuvaruudussa näkyisi koko vartalo... tosin sitten se Nelosen säätiedotus saisi minun puolestani olla joka ilta kestoltaan ainakin tunnin pituinen...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Shania Twain on juuri sitä osastoa, mitä kanavat (valitettavasti) eivät haravoi palkatessaan väkeä vakavia tiedotteita lukemaan. Shanialla olisi hyvät mahdollisuudet kyllä ATV:n puolella.

Olen muuten usein pohdiskellut Inkan koko vartalon ulottuvuuksia ja myös pukeutumisen astetta vyötäröstä alaspäin. Samoin tein koulussakin muutamien opettajattarien suhteen. Oli yksikin neiti, joka pelkästään istui pöytänsä takana....

Jos Shania kertoisi urheiluruudussa, että HIFKin ensi kauden vahvistukset ovat Marko Kiprusoff, Tero Lehterä ja Ilkka Mikkola sekä Jan Lundell, niin minä vaan hymyilisin ja toteaisin että "hieno homma". Tällaisiin uutisiin tarvittaisiin vähintään Outi Nyytäjä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator


>>> Mauri hei!
Shania Twainia ei missään tapauksessa saisi ISTUTTAA urheiluruutuihin! Silloinhan hänen uskomattomasta vartalostaan olisi puolet piilossa pöydän takana...
Shania saisi minun puolestani mieluummin olla Nelosen säätyttönä. Silloinhan kuvaruudussa näkyisi koko vartalo... tosin sitten se Nelosen säätiedotus saisi minun puolestani olla joka ilta kestoltaan ainakin tunnin pituinen...

Shanialla on ulkoisten avujen lisäksi kohtalaisen hyvät musikaaliset lahjat, joten nainenhan voisi tehdä sm-liigasta tai KORKEAPAINEESTA joka lähetykseen reteitä kantriralleja, ja esittää ne sitten sillä tavalla lanteita mukavasti ketkuttaen...Predator puhuu asiaa; Shania seisomaan, niin...(olin vähällä jatkaa lausetta tuhmasti, mutta eihän sitä nyt näin julkisilla paikoilla voi härskiksi heittäytyä...) :p
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mauri


Shanialla on ulkoisten avujen lisäksi kohtalaisen hyvät musikaaliset lahjat, joten nainenhan voisi tehdä sm-liigasta tai KORKEAPAINEESTA joka lähetykseen reteitä kantriralleja, ja esittää ne sitten sillä tavalla lanteita mukavasti ketkuttaen...Predator puhuu asiaa; Shania seisomaan, niin...(olin vähällä jatkaa lausetta tuhmasti, mutta eihän sitä nyt näin julkisilla paikoilla voi härskiksi heittäytyä...) :p

>>> Niinpä juuri... kun Shania seisoo kuvaruudussa, niin monella pojalla sen lisäksi, että silmät seisovat päässä, seisoo keskivartalossa jotakin muutakin... eikä nyt ole kyse taskuun unohtuneesta lakritsipatukasta.
Ja sitten tässä vaiheessa on ihan pakko ruveta kerskumaan:
Minulla nimittäin on Shaniaa neljä tuntia VHS-nauhalla... no joo joo, kai monella muullakin on... mutta onko monella nauhalla se Monterreyn keikka vuodelta 1999, jossa neito esiintyy farkkushortseissa ja valkoisessa, KOSTEASSA TOPISSA! oooooooohhhhh...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator


>>> Niinpä juuri... kun Shania seisoo kuvaruudussa, niin monella pojalla sen lisäksi, että silmät seisovat päässä, seisoo keskivartalossa jotakin muutakin... eikä nyt ole kyse taskuun unohtuneesta lakritsipatukasta.
Ja sitten tässä vaiheessa on ihan pakko ruveta kerskumaan:
Minulla nimittäin on Shaniaa neljä tuntia VHS-nauhalla... no joo joo, kai monella muullakin on... mutta onko monella nauhalla se Monterreyn keikka vuodelta 1999, jossa neito esiintyy farkkushortseissa ja valkoisessa, KOSTEASSA TOPISSA! oooooooohhhhh...

Sinäpä se sitten puit sanoiksi sen, mitä en häveliäisyyssyistä kehdannut kirjoittaa. ;)
Meikäläinen paijailee pelkkiä Shanian levynkansikuvia; ei löydy Shania-videoita hyllyistä, ei märällä topilla eikä ilman. Vähänkös olen kateellinen. *huokailee*
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mielummin Natalie Imbrugliaa kuin Shaniaa..:p
 

Shane

Jäsen
Shania -taustakuvia

Viestin lähetti mauri


Siinä todellisia taustakuvia, napatkaapa hyvät veljet siitä! - kyllä kalpenee Viivit ja Inkat tämän näyn edessä. Nyt meni yöunet (sama juttu aina, kun alan räpläämään Shanian cd:n kansia...)!

Ja Shaniastahan löytyy ilmiömäisen loistavia taustakuvia aivan älyttömästi osoitteesta http://www.hebus.com/gala.php?id=2672 .

Ja pienempiä ei-taustakuvia osoitteesta http://www.hebus.com/gala.php?id=2872 .

Tsekatkaa ja nauttikaa! Samaista sivua suosittelen muutenkin vastaavien kuvien etsintään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jokuhan voisi väsätä Viivistä taustakuvia, näytönsäästäjiä ja muita työpöytäteemoja äänillä+kuvakkeilla ja laittaa sitten linkin tänne. :D
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Inkan pisteet kohosivat juuri taivaaseen, Veikkaajan jutun mukaan Inkan suosikkiseura on Tappara. Fiksu tyttö!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä? Mitä?

Viestin lähetti calvin
Inkan pisteet kohosivat juuri taivaaseen, Veikkaajan jutun mukaan Inkan suosikkiseura on Tappara. Fiksu tyttö!


Inkasta juttua uudessa Veikkaajassa vai? Pitääkin ostaa siis se. Itselleni kun kyseinen lehti ei ole tullut enää vuoteen, niin pitää ostaa siis irtonumero, ja pelkästään Inkan takia :)
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Katsastus

Viestin lähetti CaarloK


Liittyy asiaan millään tavalla, mutta ei Katsastuskaan huono ole - on se Tv:stäkin tullut, mutta jos ei oo nähny, niin kannattaa katsoa. Kirjastosta löytää!


Mulla on pitkään ollut Skiftesvikin kirja, jossa on mainittu novelli Katsastus, mutta en aio sitä lukea ennen kuin tuo suomivilmin suuri legenda on nähty. Olen kuullut siitä PALJON, mutta vielä on suuri aukko sivistyksessä tältäkin osin.

"Malakias? Minkä tähen Malakias? Kiusaavat koulussa!"

Anteeksi kaikille, kun häiritsen vähän väliä Viivi-keskustelua tällaisilla tyhjänpäiväisillä aihepoikkeamilla!!!


Mikäs se toinen nelosblondi on nimeltään, Kirsi Lyhytsukunimi? Ei sekään mikään rekka ole, vaikka Unelma-Viiviä rotevampi ja ronskimpi onkin. Kauniit kasvot.

B
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Katsastus

Viestin lähetti Baritoni
Mikäs se toinen nelosblondi on nimeltään, Kirsi Lyhytsukunimi? Ei sekään mikään rekka ole, vaikka Unelma-Viiviä rotevampi ja ronskimpi onkin. Kauniit kasvot.



Kirsi Alm, porilaislähtöinen toimittaja, joka on sittemmin ollut töissä muun muassa Satakunnan Kansassa ja STT:llä ennen Nelosen pestiään.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Piia ja kumppanit; Tampereen "punaisen" toimittajakoulun kasvatteja..;)
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Inkan mies?

Veikkaajassa oli ihan nätti kasvokuvakin Inkasta, en ollut tuntea. Nyt jäämme innolla odottelemaan Veikkaajan juttua Viivistä.

Niin, Inkan suosikkiseura näyttää tosiaan olevan Tampereen Tappara. Mistä herääkin kysymys, voiko olla mahdollista, että Inkan mies pelaa Tapparassa? Sillä olen antanut itseni ymmärtää tai minulle on siis suorastaan varmana tietona kerrottu, että Jyväskylän paikalliskanavalla työskennellessään Inka heilasteli jonkun JYP:n liigakiekkoilijan kanssa. Ja kuten tiedetään, varsin monen tie on JYP:stä kulkenut Tapparaan. Joten kuka oli tuo JYP:ssä pelannut Inkan sulho, onko Inkalla edelleen sama sulho ja pelaako tämä sulho nyt kirvesrinnoissa??? Kangasniemi? Luoma? Välivaara? Tarvainen? M.Ojanen? Joku muu, kuka? Vai mitä muuta järkevää syytä Inkalla voisi olla Tapparan kannattamiseen?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Inkan mies?

Viestin lähetti Pata
Vai mitä muuta järkevää syytä Inkalla voisi olla Tapparan kannattamiseen?
Kannatan minäkin Tapparaa, vaikkei poikaystäväni siellä pelaa. Oikeasti, ei minulla edes ole poikaystävää, vaimo vain. Ja toisaalta, tykkään Inkasta vallan mahdottomasti, vaikken hänen sulho olekaan. :(
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: Katsastus

Viestin lähetti Baritoni
Mikäs se toinen nelosblondi on nimeltään, Kirsi Lyhytsukunimi? Ei sekään mikään rekka ole, vaikka Unelma-Viiviä rotevampi ja ronskimpi onkin. Kauniit kasvot.

Miten tuokaan tuo Alm mieleeni Ron Moss -nimisen saippuanäyttelijän ja DDR:sen puolimailerin risteytyksen.

Samaa kun monella muulla ennen häntä: "Parempi pysyä radiossa"
 

CaarloK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Inkan mies?

Viestin lähetti Pata
Veikkaajassa oli ihan nätti kasvokuvakin Inkasta, en ollut tuntea. Nyt jäämme innolla odottelemaan Veikkaajan juttua Viivistä.

Niin, Inkan suosikkiseura näyttää tosiaan olevan Tampereen Tappara. Mistä herääkin kysymys, voiko olla mahdollista, että Inkan mies pelaa Tapparassa? Sillä olen antanut itseni ymmärtää tai minulle on siis suorastaan varmana tietona kerrottu, että Jyväskylän paikalliskanavalla työskennellessään Inka heilasteli jonkun JYP:n liigakiekkoilijan kanssa. Ja kuten tiedetään, varsin monen tie on JYP:stä kulkenut Tapparaan. Joten kuka oli tuo JYP:ssä pelannut Inkan sulho, onko Inkalla edelleen sama sulho ja pelaako tämä sulho nyt kirvesrinnoissa??? Kangasniemi? Luoma? Välivaara? Tarvainen? M.Ojanen? Joku muu, kuka? Vai mitä muuta järkevää syytä Inkalla voisi olla Tapparan kannattamiseen?

Jos en nyt ihan väärin muista, niin Inkan mies on se oranssitakkinen kaveri joka heiluu mikin kanssa kiekkoyön kaukalonlaidalla haastatteluissa.... Mikko Grönman?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Inkan mies?

Viestin lähetti CaarloK
Jos en nyt ihan väärin muista, niin Inkan mies on se oranssitakkinen kaveri joka heiluu mikin kanssa kiekkoyön kaukalonlaidalla haastatteluissa.... Mikko Grönman?

Nooooooooo..... Pakkohan tämän on olla jotain huonoa huumoria. Aprillipäiväkään ei ole vielä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos en nyt ihan väärin muista, niin Inkan mies on se oranssitakkinen kaveri joka heiluu mikin kanssa kiekkoyön kaukalonlaidalla haastatteluissa.... Mikko Grönman?

Tuo ei nyt ainakaan pidä paikkansa!!! Mikko on ollut yhdessä jo useamman vuoden suunnistuksen maailmanmestarin Reeta-Mari Kolkkalan kanssa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikenlaisia hempukoita sitä palvotaan...Itse olen vahvasti kypsemmän naiskauneuden kannattaja; Leena Kaskelan ei ole voittanutta! Myös Raija Pelli vie yöuneni... :D :D :D
 

jukkas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kypsempi....

Viestin lähetti mauri
Kaikenlaisia hempukoita sitä palvotaan...Itse olen vahvasti kypsemmän naiskauneuden kannattaja; Leena Kaskelan ei ole voittanutta! Myös Raija Pelli vie yöuneni... :D :D :D

***************
Mikä on pedofiilin vastakohta ???
- Ekku Peltomäki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös