Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 310
  • 664

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti mauri
Kaikenlaisia hempukoita sitä palvotaan...Itse olen vahvasti kypsemmän naiskauneuden kannattaja; Leena Kaskelan ei ole voittanutta! Myös Raija Pelli vie yöuneni... :D :D :D

Kelpaako mtv3 uutisankkuri Pirjo Nuotio? Mielestäni siinä on jotain... Siltikään ei voita fst:n Hannaa... No vähän eri tyyppisiä (ikäisiä)
 
Re: Re: Katsastus

Viestin lähetti msg


Miten tuokaan tuo Alm mieleeni Ron Moss -nimisen saippuanäyttelijän ja DDR:sen puolimailerin risteytyksen.

Samaa kun monella muulla ennen häntä: "Parempi pysyä radiossa"

Noh, noh... Kirsi on luonnossa kauniimpi kuin televisiossa. Tai ainakin oli.

Odotin valtavasti enemmän siltä hetkeltä, kun tämän ex-porilaisen ensimmäistä kertaa Finluxissani näen. Tiedä sitten onko tämä tv-kuvan vääristävää vaikutusta vai Kirsin itse aiheuttamaa muutosta, mutta vielä Porissa vaikuttaessaan Alm oli hyvinkin nätti flikka. Ja mukavakin.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kirsi Alm on kaunis. Ei tosin yhtä kaunis kuin Viivi, Inka, Silja tai Hanna, mutta kaunis kuitenkin.

Inka on naimisissa Markus Auteron kanssa. Auterohan on myös Tulosruudun toimittaja, tosin aika torson oloinen. (Olisitte lukeneet sen Veikkajan jutun, ettekä vaan kattellu sitä kuvaa).


EDIT: Niin paljon kauniita naisia televisiossa, että menee väkisinkin nimet sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti mauri
Kaikenlaisia hempukoita sitä palvotaan...Itse olen vahvasti kypsemmän naiskauneuden kannattaja; Leena Kaskelan ei ole voittanutta! Myös Raija Pelli vie yöuneni... :D :D :D

Mitään hempukoita! :mad: Silja, Piia ja Hanna..Oh my God..:p
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti dude
Viivi on naimisissa Markus Auteron kanssa. Auterohan on myös Tulosruudun toimittaja, tosin aika torson oloinen. (Olisitte lukeneet sen Veikkajan jutun, ettekä vaan kattellu sitä kuvaa).

1. Viivi....? Siis ilmeisesti Inka.

2. Ja kaiken hyvän lisäksi Inka sanoo jutussa näin:"...Olimme Hyvinkäällä katukoristapahtumassa, ja paikalla oli myös Markus Autero. Mieheni heitti hänelle lähinnä vitsinä, että tarvitsetteko naistoimittajaa...." Tuskinpa Inkan mies itselleen puhelee ja vielä että hänestä käytettäisiin kolmatta persoonaa...:D

Taitaapa olla dudella itsellään aika ottaa taikalasit päästä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huom! Huomenna sitten Pikkukakkosen ääreen kaikki kynnelle kykenevät. Itse en pääse yritystoimintaani liittyvän edustusluontoisen tehtävän (kyllä, ördäämään) vuoksi.

Sillä torstaisin Satutäti Silja kertoilee KATTI MATIKAISESTA!!!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti JHag
Huom! Huomenna sitten Pikkukakkosen ääreen kaikki kynnelle kykenevät. Itse en pääse yritystoimintaani liittyvän edustusluontoisen tehtävän (kyllä, ördäämään) vuoksi.

Sillä torstaisin Satutäti Silja kertoilee KATTI MATIKAISESTA!!!

Kärppänä tarkkana koko ajan KATSELEN, en välttämättä kuuntele..:p
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Walton


Tuo ei nyt ainakaan pidä paikkansa!!! Mikko on ollut yhdessä jo useamman vuoden suunnistuksen maailmanmestarin Reeta-Mari Kolkkalan kanssa.

Ja heidät muuten vihittiin viime syksynä, jonka takia Mikko oli pois yhdestä Hockey Nightin pelistä.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Eikös Viivi ole Miklu Forsselin kanssa? Eikä kenenkään Markus Auteron...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Roku


Ja heidät muuten vihittiin viime syksynä, jonka takia Mikko oli pois yhdestä Hockey Nightin pelistä.

Ihme pinnari - eikö mies parempaa tekosyytä keksinyt...Hockey Night ennen kaikkea! Mihin tämä maailma menee, kun arvomaailmat rapautuu... ;)
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mauri
Kaikenlaisia hempukoita sitä palvotaan...Itse olen vahvasti kypsemmän naiskauneuden kannattaja; Leena Kaskelan ei ole voittanutta! Myös Raija Pelli vie yöuneni... :D :D :D

Niinpä niin, samainen ihana Leena Kaskela, joka joskus taannoin (okei, aikoja sitten) totesi Kymmenen Uutisissa:

"Marsista on löydetty uusia eläviä orgasmeja".

Voi raukkaa...joko pokka silloin piti hyvin, tai hän ei edes huomannut virhettään. Minä huomasin, kuten varmasti moni muukin...voi sitä hetken hiljaisuutta ja sen jälkeistä naurunremakkaa! :D:D

Muttasiis, onhan Viivi TV-kasvojen ykkönen, ei siitä pääse mihinkään. Harvoin näkee noin terhakkaita...tiedättekyllä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viivi-uutinen uusimmassa Seiskassa...

Jaahas, kukaan ei ole vielä kommentoinut uusimmassa Seiska-lehdessä ollutta Viivi-uutista, tiedä sitten miksi. ;) Heikkohermoisimpien ja herkimpien lukijoiden on parempi olla lukematta tästä eteenpäin.

"KIIHKEITÄ KIELISUUDELMIA

Nelosen urheilutoimittaja Viivi Avellan ja jalkapalloilija Mikael Forssell eivät epäröineet näyttää tunteitaan Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
-Viivi saapui Lontoon-lennoltaan ja syöksähti heti Mikaelin syliin. Jälleennäkemisen riemu oli niin suunnaton, että pariskunta antautui intohimoisiin kielisuudelmiin keskellä terminaalia muiden katseista välittämättä, matkustajat hämmästelevät."
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Viivi-uutinen uusimmassa Seiskassa...

Viestin lähetti BigRedBob
"KIIHKEITÄ KIELISUUDELMIA

Nelosen urheilutoimittaja Viivi Avellan ja jalkapalloilija Mikael Forssell eivät epäröineet näyttää tunteitaan Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
-Viivi saapui Lontoon-lennoltaan ja syöksähti heti Mikaelin syliin. Jälleennäkemisen riemu oli niin suunnaton, että pariskunta antautui intohimoisiin kielisuudelmiin keskellä terminaalia muiden katseista välittämättä, matkustajat hämmästelevät."

Olen rehellisesti kateellinen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sparrow


Niinpä niin, samainen ihana Leena Kaskela, joka joskus taannoin (okei, aikoja sitten) totesi Kymmenen Uutisissa:

"Marsista on löydetty uusia eläviä orgasmeja".

Siitä puhe, mistä puute...? Jospa o:t olivat uutisankkurille yhtä todennäköisiä kuin elämä Marssissa...Anteeksi, olinpas tahditon.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Viivi-uutinen uusimmassa Seiskassa...

Viestin lähetti BigRedBob
Jaahas, kukaan ei ole vielä kommentoinut uusimmassa Seiska-lehdessä ollutta Viivi-uutista, tiedä sitten miksi. ;) Heikkohermoisimpien ja herkimpien lukijoiden on parempi olla lukematta tästä eteenpäin.

"KIIHKEITÄ KIELISUUDELMIA

Nelosen urheilutoimittaja Viivi Avellan ja jalkapalloilija Mikael Forssell eivät epäröineet näyttää tunteitaan Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
-Viivi saapui Lontoon-lennoltaan ja syöksähti heti Mikaelin syliin. Jälleennäkemisen riemu oli niin suunnaton, että pariskunta antautui intohimoisiin kielisuudelmiin keskellä terminaalia muiden katseista välittämättä, matkustajat hämmästelevät."

:mad: :mad: :mad:
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Re: Viivi-uutinen uusimmassa Seiskassa...

Viestin lähetti BigRedBob
.
"KIIHKEITÄ KIELISUUDELMIA

Nelosen urheilutoimittaja Viivi Avellan ja jalkapalloilija Mikael Forssell eivät epäröineet näyttää tunteitaan Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
-Viivi saapui Lontoon-lennoltaan ja syöksähti heti Mikaelin syliin. Jälleennäkemisen riemu oli niin suunnaton, että pariskunta antautui intohimoisiin kielisuudelmiin keskellä terminaalia muiden katseista välittämättä, matkustajat hämmästelevät."
Argh, tuo syö miestä...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viivillä ja Mikaelilla on oikea ote elämään; ei julkkisten tarvitse rakkaudenosoituksissaan poiketa "tavallisista" ihmisistä. Miksi välittää, mitä muut ajattelevat? Pitkän eron jälkeen kunnon kielisuutelmointi on ehdottomasti paikallaan! Malja sille!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti M@rko77


Mitään hempukoita! :mad: Silja, Piia ja Hanna..Oh my God..:p

Koetin tuoda keskusteluun syvyyttä, mutta hymiöiden suupielet kääntyivätkin alaspäin. Ja minä kun vain esittelin muitakin tv-ruudun kaunottaria. Jos kerran Kirsi Alm, niin miksi ei Raija Pelli tai se Laki ja Oikeius -ohjelman naistoimittaja (mikälienimeltään)? Onhan näitä. Heh.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nonnii, katsoiko kukaan eilen Siljaa ja Katti Matikaista? Ihan mukavan tuntuinen satuhetki kerta kaikkiaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti JHag
Nonnii, katsoiko kukaan eilen Siljaa ja Katti Matikaista? Ihan mukavan tuntuinen satuhetki kerta kaikkiaan.

Onko Silja sellainen tummahiuksinen nainen, jolla on iso pusero tuosta rinnuksen kohdalta?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mauri


Onko Silja sellainen tummahiuksinen nainen, jolla on iso pusero tuosta rinnuksen kohdalta?

Sanotaan nyt vaikka näin, että keuhkojen koosta päätellen Silja on huomattavasti parempi laulaja kuin Viivi...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator
Sanotaan nyt vaikka näin, että keuhkojen koosta päätellen Silja on huomattavasti parempi laulaja kuin Viivi...

Kyllä Silja on nyt ihan väärässä ohjelmassa. Toivottavasti tulevaisuus tuo mukanaan Levottomat II, jonka pääosissa on itseään etsivä Silja-neitonen...Näin hänen ei tarvitsisi luopua ns. kattiteemasta; mirrille olisi tässä elokuvassa isokin rooli tarjolla!

Herra jee, mitä minä näppiksellä ladonkaan ilmoille! Naimisissa oleva mies ja näin levoton... :eek:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siljalla on tosiaan muodollista pätevyyttä. Lisäksi hän on kasvoiltaan aika paljon Sandra Bullockin näköinen.

Katti Matikainen rules!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös