Viestin lähetti Predator
>>>> Tuosta paidasta tuli mieleen, että palstan alkuaikoina täällä yritettiin saada aikaiseksi Jatkoaika-pinssiä, mutta eipä ole siitäkään projektista kuulunut mitään. Pinsillehän olisi jo formaattikin valmiina - tuo sivun yläreunassa näkyvä - 65:00 - PALLUKKA! Se kun olisi rintapielessä, niin jäähalleissakin tunnistaisi niitä lajitovereita...
MUTTA jos sille Viiville paita laitettaisiin, niin miten olisi saman tien mieluummin hihaton toppi Jatkoaikapainatuksella? Ouuuuuu.... voisi tulla monelle katsojalle verenpaineoireita...
-Niin, Viivillähän on nuo pallukat kunnossa omastakin takaa...
T-paidassa voisi olla edessä tuo 65:00 -logo ja selässä hillityssä koossa Jatkoaika-logo, ei muuta. Tai sama päinvastoin; Jatkoaika edessä ja 65:00 takana.
Toinen, diskreetimpi vaihtoehto olisi Levi´s -tyyppinen hihojen käyttö. Paidan etu- ja takapuoli voisivat olla blancoja ja toisessa hihassa olisi 65:00 ja toisessa Jatkoaika.
Itse tykkäisin t-paidassa ns. värin näyttämisestä selkeästi, mitä sitä peittelemään. Siksi tykkäisin itse vaihtoehdosta 1 eniten.
Onko muita ehdotuksia? Ja mahdollisia paidasta kiinnostuneita? Sille voisi avata oman ketjun.....kenties? Minä voisin hoitaa paitojen painatuksen ja jonkinasteisen jakamisen. Ei kuitenkaan jokaiselle postissa henk.koht, se on turhan vaikeaa, mutta jotenkin........kun vain tietäisi miten.