Viivi teki SEN TAAS!

• 138 358
  • 664

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator

>>>> Tuosta paidasta tuli mieleen, että palstan alkuaikoina täällä yritettiin saada aikaiseksi Jatkoaika-pinssiä, mutta eipä ole siitäkään projektista kuulunut mitään. Pinsillehän olisi jo formaattikin valmiina - tuo sivun yläreunassa näkyvä - 65:00 - PALLUKKA! Se kun olisi rintapielessä, niin jäähalleissakin tunnistaisi niitä lajitovereita...
MUTTA jos sille Viiville paita laitettaisiin, niin miten olisi saman tien mieluummin hihaton toppi Jatkoaikapainatuksella? Ouuuuuu.... voisi tulla monelle katsojalle verenpaineoireita...

-Niin, Viivillähän on nuo pallukat kunnossa omastakin takaa...

T-paidassa voisi olla edessä tuo 65:00 -logo ja selässä hillityssä koossa Jatkoaika-logo, ei muuta. Tai sama päinvastoin; Jatkoaika edessä ja 65:00 takana.

Toinen, diskreetimpi vaihtoehto olisi Levi´s -tyyppinen hihojen käyttö. Paidan etu- ja takapuoli voisivat olla blancoja ja toisessa hihassa olisi 65:00 ja toisessa Jatkoaika.

Itse tykkäisin t-paidassa ns. värin näyttämisestä selkeästi, mitä sitä peittelemään. Siksi tykkäisin itse vaihtoehdosta 1 eniten.

Onko muita ehdotuksia? Ja mahdollisia paidasta kiinnostuneita? Sille voisi avata oman ketjun.....kenties? Minä voisin hoitaa paitojen painatuksen ja jonkinasteisen jakamisen. Ei kuitenkaan jokaiselle postissa henk.koht, se on turhan vaikeaa, mutta jotenkin........kun vain tietäisi miten.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Toi paita-idea..

..on kyl jees! Yksi tilaaja ois täällä! :o

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viivillä eilen illalla "huono päivä"...

Katsoiko kukaan eilen maanantaina sitä viimeistä Nelosen urheilujuttua? Onko suuri suosikkimme tulossa kipeäksi? Neiti näytti ja kuulosti siltä, että jokin flenssu taitaa olla tulossa. En ole koskaan ennen Viivin kuullut änkyttävän, niinkuin siinä illan myöhäislähetyksessä. Sitten kun "akti" oli ohi, ja Viivi taas rupesi irrottamaan sitä kuuluisaa mikrofonia, niin johan oli tyttö vihaisen näköinen! Kovasti selitti jotakin siellä kameroitten takana lymyileville kundeille! Näytti olevan todella vihainen? Voi voi voi!! Tässähän ihan vanha pervokin huolestuu, ja isälliset tunteet ohittavat vasemmassa lahkeessa tuntuvan jötikän sykkimisen...:p

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue

...tämä ketju, sillä Inka (MTV3) otti vähän vauhtia kevättä kohti mentäessä tänään klo 19.15 Tulosruudussa.

Asu: Punainen villatakki, alla tiukka t-paita

Olemus: Kotiopettajatar-look parhaimmillaan; hiukset löysällä nutturalla ja nenällä mustasankaiset silmälasit.

Jääkiekkotuloksia lukiessaan Inka, selvästi hymyn kera, kertoi, kuinka Jokerit KURITTI Ilvestä 0-2 ja Kärpät KOULUTTI Tapparaa 5-2.

Ihan virkistävää, odotamme Nelosen ja Viivin vastausta. Ja Inka, jos kaipaat koulutettavaa/kuritettavaa, niin don´t hesitate to call

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Juups..Kohta alkaa taas kevät ja sitä rupeaa olemaan television naisilla jo rinnassa aika lailla..;) Toivottavasti muut (Mette ja co.) ottavat Inkasta oppia..

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti M@rko77
Juups..Kohta alkaa taas kevät ja sitä rupeaa olemaan television naisilla jo rinnassa aika lailla..;) Toivottavasti muut (Mette ja co.) ottavat Inkasta oppia..

M@rko77:

Mette joutuu kyllä laittamaan melko paljon wc-paperia kuppeihinsa,mikäli meinaa kisassa pysyä mukana.Muuten on kyllä kelpo neitonen.Viivi on kyllä ehdottomasti "SE"neitokainen,jota tämä julli zoomailee.:p :p :p

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Olen tässä muutamana iltana jo ihastellut Inkaa. Ajattelin että olin ihan yksin Inkan kanssa, mutta eikös siellä ollut JHag jo kärkkymässä, ja liehittelemässä. Oikein käärme paratiisissa! Mutta Inka älä huoli, suojelen sinua kaikelta..:)

Inka on mun listoilla jo mennyt menojaan, kun Siljan TV-aika on tosi vähissä, ja Mette ei ole sekoillut karttojen kanssa pitkään aikaan. Viivi on läpsyn taustakuvana, mutta alkaa sekin jo kyllästyttää..

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Cosmo
Olen tässä muutamana iltana jo ihastellut Inkaa. Ajattelin että olin ihan yksin Inkan kanssa, mutta eikös siellä ollut JHag jo kärkkymässä, ja liehittelemässä. Oikein käärme paratiisissa! Mutta Inka älä huoli, suojelen sinua kaikelta..:)

Inka on mun listoilla jo mennyt menojaan, kun Siljan TV-aika on tosi vähissä, ja Mette ei ole sekoillut karttojen kanssa pitkään aikaan. Viivi on läpsyn taustakuvana, mutta alkaa sekin jo kyllästyttää..

-Joo, mulla oli Inkan kanssa jälleen treffit nyt sunnuntaina klo 22.20. ;) Eikä se puhunut mitään susta, Cosmo...

Kaikki muutkin ovat varmaan huomanneet, että Inkan otteisiin on tullut kevään ratkaisupelien lähestyessä todellista ryhdistäytymistä. Loistava kunnonajoitus. Varsinkin hymyn käyttö on aika tappavan tehokasta...Onko Viivin vauhti hyytynyt?

Ja miksi Inka on niin rennon ja hymyilevän näköinen? Pervo mielikuvitukseni keksii muutaman hyvän selityksen, mutta säästän lukijat tältä osin.

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti JHag

...Onko Viivin vauhti hyytynyt?

No ei tosiaan ole, jos katsoit sunnuntain urheiluosiot niin tiedät kyllä miksi. Punaisen lisäksi keltainen pukee Viiviä. Ja valkoinen ja musta ja violetti ja beige ja harmaa ja oranssi ja sininen ja....

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Viivin haastattelu Nelosen sivuilla:

”Olen parhaimmillani, mitä hektisempää on. Se on mahtava tunne, kun juuri ennen lähetystä saadaan viimeiset tulokset juostaan tukka putkella. Nautin siitä että saadaan ulos joku viime hetken juttu.”

”Eniten kiinnostavat ne pelaajat ja urheilijat, jotka ovat tulossa jostain takariveiltä, ja vasta nousemassa kohti huippua."

Eli meillä kaikilla on vielä toivoa...

”Omat suosikkilajini ovat futis, jääkiekko ja golf. Golfista pidän erityisesti siksi, että se on niin järkyttävän NÖYRYYTTÄVÄÄ."

Minäkin voisin ottaa viivin kanssa "golf" matsin ja antaa hänen NÖYRYYTTÄÄ minua kunnolla...

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nelosta tulee aika vähän seurattua mutta pitäisi ilmeisesti vaihtaa kanavaa varsinkin urheilu-uutisten aikana. Tulosruudun Inka on ihan pirteä poikkeus Saukkosten, Haajasten ja muitten ukkojen joukossa. Silti olisin mieluusti nähnyt vielä sen Sirin joka jätti Tulosruudun reilu vuosi(?) sitten. Ehta blondi jota oli kiva katsella ja kuunnella .
:)

Onko se aamun tulosruudun blondi Heidi Suomi entinen maajoukkuetason pikajuoksija? Muistaisin että kyseessä on sama nainen. Onko tietoa?

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Ylös

Viestin lähetti JHag
...tämä ketju, sillä Inka (MTV3) otti vähän vauhtia kevättä kohti mentäessä tänään klo 19.15 Tulosruudussa.

Asu: Punainen villatakki, alla tiukka t-paita

Olemus: Kotiopettajatar-look parhaimmillaan; hiukset löysällä nutturalla ja nenällä mustasankaiset silmälasit.

Jääkiekkotuloksia lukiessaan Inka, selvästi hymyn kera, kertoi, kuinka Jokerit KURITTI Ilvestä 0-2 ja Kärpät KOULUTTI Tapparaa 5-2.

Ihan virkistävää, odotamme Nelosen ja Viivin vastausta. Ja Inka, jos kaipaat koulutettavaa/kuritettavaa, niin don´t hesitate to call

Juu, Inkan juuri TUO look on niin loistava, ettei mitään rajaa. Ja kotiopettajatar on juuri oikea sana kuvaamaan Inkaa.

Miten mulle tulee ihmeesti mieleen eilisen kotikatsomon opettajahahmo?? :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä, onko kotikatsomossa siis joskus jotain katsottavaa..?
Tällaisista asioista pitää tietenkin tiedottaa täälläkin.

Se kolmosen Siri ei kyllä ihan minuun iskenyt, mutta eikös se löydy tuolta moottoriohjelmien puolelta nykyään?

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti JHag

Jep, sen verran pääsi yllättämään minutkin, että piti lähettää tyttö (10-v.) muihin askareisiin telkkarin ääreltä. Kohtuullisen suorasukaista toimintaa ja puhetta tuohon kellonaikaan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti JHag

Kuten Vakiokin tuossa yllä mainitsi, niin tosiaan oli sitä itteään eilinen Kotikatsomo.

Ja jos ruvetaan vanhoja kaivelemaan olihan tuossa vuosi sitten Kotikatsomossa loistava moniosainen sarja nimeltään Seitsemän, joka kertoi rivitaloyhtiöstä, jonne tuli loton päävoitto. Siitä saatiin hyvät naurut kyllä. Niin ja muutama muukin ihan suht toimivan sarjan / näytöksen Kotikatsomo on vuosien aikana näyttänyt. Tämä taisi mennä vähän ohi topicin, mutta menkööt.

theref

Jäsen
Ohi aiheen Arnoldin tapaan

Kotikatsomon "Seitsemän" oli kyllä mielettömän hyvä sarja. Toivottavasti se joskus uusitaan. Sarjassa sai ainakin nauraa ihan urakalla. Yksi parhaista sarjoista.

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mette

Metestä sen verran, että suurin osa varmaan huomasi Metan erolööpin tuossa viime kesänä. Sen jälkeenkin hänellä oli kuitenkin sormus vielä pitkään. Viime aikoina sitä ei enää ole ollut. Mitäs tuosta sitten voikaan päätellä...

Metellä ei myöskään käsittääkseni ole mitään proteesia, sillä olen nähnyt hänet usein Helsingin yössä, myös tanssilattialla. Viehättävä nainen, hiukan ujo kuitenkin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Ohi aiheen Arnoldin tapaan

Viestin lähetti theref
Kotikatsomon "Seitsemän" oli kyllä mielettömän hyvä sarja. Toivottavasti se joskus uusitaan. Sarjassa sai ainakin nauraa ihan urakalla. Yksi parhaista sarjoista.

-Mä oon tiedätsä ihan samaa mieltä

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitää nyt edes sen verran olla äänessä, että tähän ketjuun kirjoittaisi. Viivi ja Inka tulevat käymään tässä keväällä tiukkakin tiukemman taistelun sydämistämme. Inka on tällä hetkellä niukassa johdossa. Muuten, tuskin on pettyneempää ja säikähtäneempää tunnetta, kuin se, kun katson n. 20.15 Nelosta, Urheilu-uutisten tunnari on loppumassa, kieli laahaa lattiaa, kämmenet kostuvat, jännitys nousee, ja sitten siinä ruudussa "komeileekin" Matti Even leveä pärstä! Voi sitä tuskaa ja kärsimystä! Silloin tekisi mieli lähteä jonnekin kauas, pois....

Viimeksi muokattu:
G

Guest

enpäs ole ennen kiinnittänyt lainkaan huomiota siihen mikin irrottamiseen,mutta täytyypä tänään oikein katsoa tarkkaan,ku on herättäny niin paljon keskustelua

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JP
Pitää nyt edes sen verran olla äänessä, että tähän ketjuun kirjoittaisi. Viivi ja Inka tulevat käymään tässä keväällä tiukkakin tiukemman taistelun sydämistämme. Inka on tällä hetkellä niukassa johdossa. Muuten, tuskin on pettyneempää ja säikähtäneempää tunnetta, kuin se, kun katson n. 20.15 Nelosta, Urheilu-uutisten tunnari on loppumassa, kieli laahaa lattiaa, kämmenet kostuvat, jännitys nousee, ja sitten siinä ruudussa "komeileekin" Matti Even leveä pärstä! Silloin tekisi mieli lähteä jonnekin kauas, pois....

-Tiedän tunteen...sama yllättää joskus Maikkarin säätunnarin alkaessa, kun kuvaan tuleekin se poninhäntäpäinen äijänköriläs Meten sijaan

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Se Petri Takala on kyllä merkillinen äijä. Alussa kun se alotteli joskus vuosia sitten, se ravasi edestakas siinä kameran edessä. Kameraa kohti ja kamerasta pois päin, edestakas. Sitten kun kameramiehillä alkoi olemaan liikaa jännetupintulehduksia liiallisesta zoomin/focusin pyörittämisestä, niin sitä käskettiin kai lopettamaan.

Ainakin joku tovi sitten sen tavaramerkki oli lopettaa tiedotus siihen, että se käveli kameraa kohti, ja katsoi rillien yli, (kulmien alta) kunnes kuva feidattiin pois. Hassun näköistä, kun siinä rillien päällä nyt ei niin hirveästi ollut tilaa sihen luimuiluun. Nyt olen jo löytänyt hieman enemmän sisältöä elämääni, ja en enää seuraile Petrin manööverejä niin paljoa..:)

Ja meten sormus. Sitä olen mäkin kelaillut. Tosin viime aikoina ei myöskään se ole haitannut, tai saanut huomiota. Haikailikohan Mette vielä sen exänsä perään? Soitteli kännissä aamuöisin jne? Onko Mette joku pahemman luokan stalker? Vai onko Meten villi sinkkusyksy turvottanut sormia niin paljon että sormus ei lähtenyt enää irti? Nyt kun ei sormusta ole, niin onko Mette supersinkkuna, vai kenties löytänyt jonkun uuden? Niin paljon kysymyksiä, niin vähän lööppejä..

Onkos Matti Eve se äijä joka vieläkin olemukseltaan näyttä juuri herätetyltä äijältä, joka ei oikein tiedä että mitä vittua se siellä TV:ssä tekee. On se se joo.

Nelosen uus mimmi, Kirsi Alm tms on hyvä jatko Nelosen lautas-silmä juontaja remiin. Sillä Talousuutisten juontajalla, Niina Hyrskyllä on myös aika isot simmut. ihan kivat.

Kotikatsomon parasta antia on Siivoton juttu. "enemmän vettä, enemmän vettä. eiku.." :) Olisi jo aika uusia sekin.

axe

Jäsen
Oih, Viivi ei olekaan blondi! Ilta-Sanomissa tänään Viivi kertoo, että työpaikka telkkarissa tuli pärstäkertoimella ja että päällikkötasolta vähän vihjattiin, että vaalea näyttäisi ruudulta paremmalta. Kuinka raadollista.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti axe
Oih, Viivi ei olekaan blondi! Ilta-Sanomissa tänään Viivi kertoo, että työpaikka telkkarissa tuli pärstäkertoimella ja että päällikkötasolta vähän vihjattiin, että vaalea näyttäisi ruudulta paremmalta. Kuinka raadollista.

-Jumaleissön. On vain yksi tapa tarkistaa, että kuka on aito blondi. Voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy