Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 637
  • 664

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Huuhaa
Njoo, mutta tuskin kukaan on häntä pakottanut lehtijuttuihin.... Miten ois kieltäytyminen jokaviikkoisista haastatteluista....

Luulen, että Erkko-konsernin päättäjät olisivat innoissaan, kun heidän katsojia/mainostajia kaipaavan kanavan henkilö on jopa kilpailevan medialeirin ip-lehden kannessa.

Ehkä VA:lle on annettu ymmärtää, että kaikki julkisuus on työpaikan tae?
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Ja eiköhän Viivi tee rahaa, tuskin se ilmatteeksi haastatteluja antaa, eiköhän tuo anna toimittaja-tilin lisäksi mansikat ja kermavaahdon kakun päälle.

Kyllä minä ainakin naamaani näyttäisin joka lehdessä rahasta. Ei sillon tulisi mietittyä että kuluuko tämä kasvo tai mitä muut ajattelee.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ja uudessa Seura-lehdessä kerrotaan, kuinka Viivi selätti (:p vai oliko se nyt ihan noin?) Janinan, tai siis on seksikkäämpi kuin Janina, tai jotain sinne päin.
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Kimpoili tolpissa ja pomppi maaliviivalla...

Eräs hyvä ystäväni kesäduunailee yhden sporttihenkisen lehden kesätoimittajana. Hänen piti tehdä Viivistä juttu siten, että he olisivat kahdestaan läiskineet yhden kierroksen golfia.

Jätkä, joka on prkleen hyvä golffari, oli ns. FIILIKSISSÄ, kunnes muutamaa päivää ennen Suurta Kohtaamista Viivi ilmoitti pahoitellen, että matsi täytyy jättää väliin. Oli jalka kipeä tai jotain.

Että ei edes joka kerta. Siis voi voittaa. Eikä aina.

Barska
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viikon Viivi-newsflash Seiskassa...

Viivi nähty Hangössa yhdessä makkaramestari Salonojan kanssa! Eikä Miklua missään! Viivi, jos tuo pitää paikkansa, niin lopeta tuollaiset tykkänään! Etkö tiedä, että se on bluusereiden miehiä! :eek:
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On kyllä paha uutinen mikäli Viivi on ruennut hengailemaan makkarakeisarin kanssa. Raha on ilmeisesti se, mikä edelleen ratkaisee näissä asioissa.

Onko Viivi muuten ihan stadista kotoisin ?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Hai: Muistelisin jostain Viivi -reportaasista lukeneeni, että misu on Espoosta kotoisin, ihan syntyisinkin.

Tässä vaiheessa on taas hyvä tuoda totuus esiin, eli kyllä Maikkarin Inka on kaikkien beibien beibi!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Streight Forward


Tässä vaiheessa on taas hyvä tuoda totuus esiin, eli kyllä Maikkarin Inka on kaikkien beibien beibi!

Eilen Inkalla oli viileän tyylikäs "look", nimittäin silmälasit olivat poissa (lienee siirtynyt käyttämään piilareita?) Olenko minä katsellut huolimattomasti tv:tä viime viikkoina, vai onko Inka ollut ilman rillejä ruudussa jo pitempäänkin? Kyllä on tytöllä kauniit kasvot... enempää en sano, ettei asia luiskahda vääriin uriin...
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Inka on kyllä ollut n. 30% lähetyksistä (arvio hiasta vedettynä) ilman laseja jo pidemmän aikaa. Laseja Inkalla on ainakin kahdet, joista ohuemmilla sangoilla varustettu Inka on suosikkini. Niin on nätti tyttö, että kelpaa kyllä ilman lasejakin :-)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Predator
Eilen Inkalla oli viileän tyylikäs "look", nimittäin silmälasit olivat poissa (lienee siirtynyt käyttämään piilareita?) Olenko minä katsellut huolimattomasti tv:tä viime viikkoina, vai onko Inka ollut ilman rillejä ruudussa jo pitempäänkin? Kyllä on tytöllä kauniit kasvot... enempää en sano, ettei asia luiskahda vääriin uriin...


Ehei, Preda muistat väärin. Eilen nimenomaan Inka oli palannut normaaliin lookkiinsa, mutta pari edellistä päivää hän oli ilman laseja. Itse huomasin myös vasta yllättäin sen tällä viikolla. Kuinka kauan Inka on pitänyt tätä lasitonta lookkia?

Inka on todellinen helmi kyllä. Ja oma mielipiteeni on, että muuan vastaava blondi jää aivan täysin Inkan jalkoihin.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Minä pidän erityisesti Inkassa (tietysti nättien kasvojen lisäksi) hänen pikkaisen matalasta (?) äänenvärinästään. Tulee melkein tehotipat pöksyihin em. soundin kuullessaan. Tänään viimeeksi aamu-TV:ssä.:cool:

Muuten, TV 1:n Laura Raittila ei ole hänkään hassumpi. Tosin kenties liian kiltti painos muihin naisurkkajuontajiin verrattuna.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Arnold



Ehei, Preda muistat väärin. Eilen nimenomaan Inka oli palannut normaaliin lookkiinsa, mutta pari edellistä päivää hän oli ilman laseja. Itse huomasin myös vasta yllättäin sen tällä viikolla. Kuinka kauan Inka on pitänyt tätä lasitonta lookkia?

Inka on todellinen helmi kyllä. Ja oma mielipiteeni on, että muuan vastaava blondi jää aivan täysin Inkan jalkoihin.

Arska hei, katsos kun minä olen jo vanha mies, niin en minä niin tarkkaan muista noita päivämääriä... että oliko sillä likalla just eilen, lauantaina marraskuun viidentenä 1964, silmikset vai ei?

Ja en viitsi ollenkaan ruveta sairaassa mielessäni kuvittelemaankaan, miltä Viivi näyttäisi Inkan jaloissa... hrrrr.. menin ihan kukonlihalle koko äijä...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viivi, Inka ja Heidi Suomi...Vaikea valinta todellakin...
 

Jindebyne

Jäsen
Mielestäni Inka on parempi paksusankaisilla kuin ilman tai nillä toisilla hirvityksillä. Yksi aamu katselin TV1:n AAmu TV:tä ja siinä oli kyllä hyvännäkönen typy puhumassa jostain sairauksista mitä ulkomaanmatkoilla voi tulla. Sehän on parempi kuin Viivi ja Inka yhteensä! *Propagandaa...*:p
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Jet Ace


Minä allekirjoitan arvion Turnerista myös. Rouva on tietääkseni karistanut Hollywoodin pölyt jaloistaan ja tekee uraa Broadwaylla.

Lisätään vielä Taisteluparin Glynis Barber listalle.

Yksi kaikkien aikojen tyrmäävimpiä naisia on Anne Bancroft. Näyttää periaatteessa mummoiässäkin todella hyvältä. Parhaat tyypit saa "Miehuuskokeesta", jossa mamma on 30+ kondiksessa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kymysys

Kuka se hemaiseva uutistenlukija oli Aamu-TV:ssä tänä aamuna? En nähnyt hänen nimeään, mutta ulkonäöllisesti ihan kiva paketti. Sellanen brunette, jolla myös oli - Inkaa matkien? - lasit.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kymysys

Viestin lähetti Arnold
Kuka se hemaiseva uutistenlukija oli Aamu-TV:ssä tänä aamuna? En nähnyt hänen nimeään, mutta ulkonäöllisesti ihan kiva paketti. Sellanen brunette, jolla myös oli - Inkaa matkien? - lasit.

Ei kai Inka laseja ole keksinyt? Jospa tuo brunette pitää laseja siksi, että hän tarvitsee niitä...? :D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Re: Kymysys

Viestin lähetti mauri
Ei kai Inka laseja ole keksinyt? Jospa tuo brunette pitää laseja siksi, että hän tarvitsee niitä...? :D


Heh heh :D

Eiku tuli vaan mieleen, että nyt niitä loistavia kissoja änkee ruutuun kuin sieniä sateella. Taitaa Makusen Eino (joka kyllä tekee silti käsittämättömiäkin valintoja) pitää nykyään jotain firmaa, jonka perusteella valitaan nämä uutisten ja urheiluruutujen naiset. Tuntuu ainakin siltä.. eh...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Milhouse Nixon
Viivi ALERT! Hyppönen Enbuske XP:ssä tänään klo 21.00

Kiitos Richard M. tästä. On se Viivi kyllä hyvännäköinen, ei siitä mihinkään pääse.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Petyin Viivin juttuihin lähetyksessä....piru olis pitäny jättää kattomatta,tai ainaki laittaa ääni pois...
 

Shane

Jäsen
Viivin takia tuli nyt tuotakin ohjelmaa katsottua ensimmäistä kertaa oikein kunnolla, ja täytyy sanoa, että jopa Joonas Hytönen Show ja Hockey Night ovat löytäneet "voittajansa". Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Meikän mielestä pojat hoitaa hommansa tosi hyvin ja tykkään ohjelmasta. En ole koskaan mikään Viivi-fani ollut (kaikkea muuta) ja tänäinen esitys ei ainakaan muuttanut mielipidettäni myönteisempään suuntaan.

Mitä ihmiset oikein Viivissä näkee?
 

Lint

Jäsen
Viestin lähetti Shane
Viivin takia tuli nyt tuotakin ohjelmaa katsottua ensimmäistä kertaa oikein kunnolla, ja täytyy sanoa, että jopa Joonas Hytönen Show ja Hockey Night ovat löytäneet "voittajansa". Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.


Mä oon pernaveikon kanssa samoilla linjoilla, että mun mielestä Hyppönen ja Enbuske yhdistelmä toimii ihan hyvin ohjelmassa. Hyppönen mun mielestä välillä ihan hauskakin. Okei, välillä on turhia juttuja mukana, mutta mun mielestä ohjelma pääsääntöisesti on oivaa torstai viihdettä...
 

Shane

Jäsen
Makuasioita kaiketi, mutta kyllä tuo eilinen ohjelma oli minusta aivan käsittämättömän heikko. Varsinkin se naispuoleinen mikälie-reportteri, siitä urheilu-uutistenluku-sketsistä puhumattakaan. Voiko huonompaa juttua olla?!

Ja se yleisön raivostuttava tekonauru, voi että..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös