Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 629
  • 664

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Janinaa ja Viiviä ei voi oikein verrata, koska asia on nimenomaan niinkuin JetAce toteaa: nainen ja tyttö. Siksi äänestin JA:n kesätyttö -kisassa Viiviä.

Janinalle pitäisi olla ihan oma sarja "jumalaiset Naiset", johon pääsisivät noin lonkalta heitettynä ainakin Jennifer Lopez, Catherine Zeta-Jones, Kim Basinger, Jessica Lange, Michelle Pfeiffer ja sitten se nainen siitä Vihreän timantin metsästyksestä, ei tule nimi mieleen.....Osa näistä on jo ns. piikkinsä ohittanut, mutta parhaimmillaan täysi-ikäisinä ovat olleet kaikki. Olin jo nuorena kollina kovasti oikeiden naisten perään eli itseäni vanhempien leidien.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag
Janinaa

ja sitten se nainen siitä Vihreän timantin metsästyksestä, ei tule nimi mieleen...

>>> Tarkoitat rouva Kathleen Turneria (Hollywoodin kauneimmat sääret, näin sanottiin aikoinaan ja olen kyllä samaa mielipuolta)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator


>>> Tarkoitat rouva Kathleen Turneria (Hollywoodin kauneimmat sääret, näin sanottiin aikoinaan ja olen kyllä samaa mielipuolta)

Jou, man, juuri tätä daamia;) Thanks
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ööö puhuttekos Preda&Jhag nyt samasta naisesta jonka jossain Frendien jaksossa esitti sen yhden hepun isää? Tietenkin jos pitää maskuliinisista naisista niin...no joo onhan tuo DDR-hallikin tullut teille varmaan tutuksi...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo
Ööö puhuttekos Preda&Jhag nyt samasta naisesta jonka jossain Frendien jaksossa esitti sen yhden hepun isää? Tietenkin jos pitää maskuliinisista naisista niin...no joo onhan tuo DDR-hallikin tullut teille varmaan tutuksi...

>>> Minä arvasin että joku ottaa tämän asian puheeksi Turnerskan kohdalla! Oli muuten täti pahasti läskistynyt Vihreän timantin ajoista (vai oliko kyseessä trikki samaan tapaan kuin Eddie Murphy Pähkähullu proffa-leffoissa?)

Ja muuten ei jäähallissa ole näkynyt enää pitkiin aikoihin Itä-Saksan kuulantyöntäjänaisia... harmi sinänsä, ihailin nimittäin usein heidän kainalokarvojaan kateellisena... ajattelin että voi kun saisi jostakin itselleen yhtä komean hiuspehkon, sellaisen Jimi Hendrix-mallisen...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meinaatte varmaan Kathleen Turner vuosimallia 85-87...? Vuodet eivät ole käsitelleet häntä kovinkaan hellävaroen...näin hänet äskettäin Conan O'Brienin vieraana ja she looks bad!! Ja tässä tapauksessa bad=huono...


MACK
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jet Ace


Janina oli itse asiassa niin herkullisen näköinen, että saatan käydä Juhannusaaton
pimeinä tunteina poistamassa vanhan viestini ja äänestän muina miehinä
Janinaa. Siinä sitä on sitten Predalle laskemista.

>>> Älä edes yritä! Jos ratkeat tuollaiseen vilppiin, niin seurauksena on sinun kohdaltasi äänestyksen hylkääminen. Joten jos haluat säilyttää sen alkuperäisen äänesi, niin älä ollenkaan rupea minun kanssani vempuloitsemaan. Tässä äänestyksessä MINÄ OLEN LAKI.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Mack
Meinaatte varmaan Kathleen Turner vuosimallia 85-87...? Vuodet eivät ole käsitelleet häntä kovinkaan hellävaroen...näin hänet äskettäin Conan O'Brienin vieraana ja she looks bad!! Ja tässä tapauksessa bad=huono...


MACK

Nimenomaan Mack, nimenomaan. Eikös siellä lukenut, että osa on jo piikkinsä ohittanut...tottakai PARHAIMMILLAAN tässä naisia käsitellään.

Nykykunto -logiikan mukaan ei olisi Marilynissakaan paljon kehumista enää. Ennen niin pyöreä mimmi on nykyisin vain kokoelma luita ja aluskasvustoa
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Predator


>>> Tarkoitat rouva Kathleen Turneria (Hollywoodin kauneimmat sääret, näin sanottiin aikoinaan ja olen kyllä samaa mielipuolta)

Minä allekirjoitan arvion Turnerista myös. Rouva on tietääkseni karistanut Hollywoodin pölyt jaloistaan ja tekee uraa Broadwaylla.

Lisätään vielä Taisteluparin Glynis Barber listalle.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No mutta herranjee! Onpas Jatkoajalla hiljaista, vaikka Viivi niittasi Janinan ja Karitan! Minä jo mielessäni mietin kaupassa käydessäni ja lööpin nähtyäni, notta nyt on JA:ssa taas vipinää aiheen tiimoilta. Vaan kovin oli laimea Viivin saavutuksen hehkutus täällä. Missäs kaikki Viivi-fanit oikein kuppaa?

Ps. Edelleenkään Viivi ei nappaa. Olen pahoillani.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vähän veikkaan, että taisi meillä jatkoaikalaisilla olla sormensa (tai näppäimistönsä) pelissä, että Viivi voitti äänestyksen :D

Ei silti, Karita kolmas. Ei valittamista. Ensi vuonna ykköseksi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Arnold
Vähän veikkaan, että taisi meillä jatkoaikalaisilla olla sormensa (tai näppäimistönsä) pelissä, että Viivi voitti äänestyksen :D

Kieltämättä kävi sama ajatus meikäläisenkin ajatuksissa, kun lööpin näin. Viivi' kannattavat JA:iset lienevät asian suhteen aktiivisia. ;)

Ps. Mutta missä viipyy Shania Twain??? Sieluni nääntyy, kun en saa äänestää Shania Twainia...ah ja voih!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti mauri
Kieltämättä kävi sama ajatus meikäläisenkin ajatuksissa, kun lööpin näin. Viivi' kannattavat JA:iset lienevät asian suhteen aktiivisia. ;)

Ps. Mutta missä viipyy Shania Twain??? Sieluni nääntyy, kun en saa äänestää Shania Twainia...ah ja voih!


Jos Jatkoajan Viivi-fanit ole vielä toipuneet Viivin voitosta ja ovat juhlimassa sitä toisaalla. Pian asiaa hehkutetaan kuitenkin taas yllin kyllin.

Joku voisi järjestää Kesätyttö-äänestyksen ulkomaalaisten version, jossa Shania olisi mukana. Shania on aivan maaginen kissa todellakin, jos ajatellaan näistä ulkomaan elävistä joku hemaiseva naisihminen. Eikä siinä äänessäkään todellakaan mitään vikaa ole silti..
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Oli muuten eilen pakko ostaa Iltalehti. Kävin tankkaamassa auton ja menin maksaa kassalle ja samantien jäädyin heti lehti hyllyn viereen kun näin sen kansikuvan! Grrrr!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tänään oli potkupalloilija Mikael F:n (nimi keksitty) kalpea olemus ja haastattelu toisessa iltapäivälehdessä. Reppana ei osannut sanoa seurusteleeko hän jonkun naisen kanssa tällä hetkellä.

Miten tämä liittyy Viiviin. Toivottavasti ei mitenkään.:D
 

turre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Tänään oli potkupalloilija Mikael F:n (nimi keksitty) kalpea olemus ja haastattelu toisessa iltapäivälehdessä. Reppana ei osannut sanoa seurusteleeko hän jonkun naisen kanssa tällä hetkellä.

Miten tämä liittyy Viiviin. Toivottavasti ei mitenkään.:D

Viivi hengaili M.F:n mersun kyydissä Hangossa viikonloppuna,
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
no mutta, no mutta.... missä ne Silja-fanit on? Silja S. veti kunniakkaasti läpi Kultaisen ja hopeisen harmonikan loppukilpailun keskiviikkona kakkosella ja oikkeen iltapuku päällä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti hannes_ko
no mutta, no mutta.... missä ne Silja-fanit on?

\0_

Mutta en tiedä kyllä mistään harmonikoista. Pikku Kakkosen Silja on melkosen huikee... Ei ihan sinne kuumimpaan kärkipäähän (minne ei muuten kuulu Viivikään), mutta kuitenkin...
 
Viestin lähetti hannes_ko
no mutta, no mutta.... missä ne Silja-fanit on? Silja S. veti kunniakkaasti läpi Kultaisen ja hopeisen harmonikan loppukilpailun keskiviikkona kakkosella ja oikkeen iltapuku päällä...

Mitämitä? Sekö Satu Silvon näköinen, sanoissaan takellellut ja ympärillensä epävarmasti pälyillyt amatöörijuontaja oli jatkoaikalaisten niin kovasti hehkuttama Silja? Ulkonäöstä en syttynyt ja ulosanti oli mielestäni hyvinkin heikkoa. Tässä kotikatsomossa neidon kustannuksella hihiteltiin useampaankin otteeseen.

Harmonikkakilpailut ja kotikatsomo on tietysti aihe, johon joku pikkusieluinen saattaisi takertua... Joten kyllä juu, keskiviikkona oli tylsää.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikäläiselle on näköjänsä kehittymässä lujaa vauhtia Viivi-trauma. Olihan hänellä ihan sievä mekko eilen lähetyksessä, mutta sitä puhenuottia ei kestä kuunnella. Se kerta kaikkiaan riipii. Piti vaihtaa kanavaa. Tähän on tultu. Hö.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedoksi ihan vaan siltä varalta että joku elättelee toiveita:
Viivi ja tämä potkupalloilija bongattu Stadin yössä viikonloppuna. Kohtuullisen läheisiä tuntuivat olevan...:(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös