Luulisin, että Elisalta. En tullut kysyneeksi, kun sieltä soittivat ja tilasin kanavat näkyviin.Ilmeisesti onnistuin aktivoimaan tuon, mutta sekava systeemi. Tuleeko nyt siis lasku Elisalta vai meneekö suoraan luottokortilta Katsomon kautta?
Hmm, eikös sen pitäisi näkyä tilausvahvistuksesta? Mie pyysin samaan laskuun kuin nettipiuhakin on. Samalla laskulla siis tulee ainakin minulle.Ilmeisesti onnistuin aktivoimaan tuon, mutta sekava systeemi. Tuleeko nyt siis lasku Elisalta vai meneekö suoraan luottokortilta Katsomon kautta?
Hmm, eikös sen pitäisi näkyä tilausvahvistuksesta?
Itse myös peruin Telian sopimuksen ja otin tuon Elisan tarjouksen. Ilmeisesti Elisan kautta tulleita tunnuksia ei vielä pysty ottamaan käyttöön kun Telian sopimus on kesken(päättyy 17.9.) . Tai ainakin mtv katsomo herjasi että tällä sähköpostiosoitteella on jo käyttäjä. Käytin siis Telian kanssa samaa sähköpostiosoitetta.Perhana, pitihän se käydä itsekin sitten perumassa tuo Telian tilaus ja napata Elisan tarjous. Voin vain kuvitella että siellä langat käyvät kuumina, kun ei asiakaspalvelun tyyppi edes yrittänyt myydä lisäpalveluita, vaan hoiti vain tilauksen nopeasti ja eteenpäin.
Kannattaa koittaa vielä huomenna. Aspa-alalla tullut tehtyä nuorena poikana töitä ja silloin ainakin silloisen työnantajan linjaus oli että jos tarjouspäivänä on yrittänyt, niin voidaan vielä seuraavana päivänä tarjota diili.Itse en saanut tilattua. Huomasin asian täältä vasta klo 18 jolloin puhelinpalvelu oli jo kiinni ja chatista ei päässyt ollenkaan läpi illan aikana. Moderni tapa hoitaa tilauksia, vain aspan kautta. Not.
Ja sainkin tänään vielä tuolla samalla diilillä.Kannattaa koittaa vielä huomenna. Aspa-alalla tullut tehtyä nuorena poikana töitä ja silloin ainakin silloisen työnantajan linjaus oli että jos tarjouspäivänä on yrittänyt, niin voidaan vielä seuraavana päivänä tarjota diili.
En tietenkään tiedä mikä tuolla Elisalla on linja.
Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!
Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?
Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.
Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!
Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?
Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.
Pick'n'Payn takana oleva parkkipaikka on tosiaan hyvä paikka. Harvoin täynnä. Kävelymatka sieltä hallin ovelle noin 5 min.Me on jätetty Lukko-Ässät peleissä aina Pick N Payn tai sitten sen toisessa suunnassa olevan K-supermarketin pihaan auto. Molemmissa yleensä hyvin tilaa, eikä ole ainakaan aiemmin ollut vaatimuksena kiekkoa tai mitään. Molemmista myös lyhyt kävelymatka hallille.
Raumalaiset osaa kertoa, mikäli tilanne on muuttunut näissä esim parkkikiekon osalta.
No kyllä mä itse veisin harjoitushallin/jalkapallohallin isolle parkkipaikalle. Ikinä ei ole ollut täynnä edes loppuun myydyissä peleissä.Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!
Kyllä on ollut täynnä, viime kaudellakin pari kertaa.No kyllä mä itse veisin harjoitushallin/jalkapallohallin isolle parkkipaikalle. Ikinä ei ole ollut täynnä edes loppuun myydyissä peleissä.
Pick'n Pay'n takaparkkikselle vaan. K-Supermarket Arenan pihalle ei nykyään autoa enää saa, vaan siinä on järkkäri heilumassa.Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!
Mun mielestä siellä takapihallakin tehdään tällä hetkellä jotain, niin ei ole ihan varmaa sinnekkään pääseminen.K-Supermarket Arenan takapihalle on auton saanut viedä vielä viime kauden lopulla ainakin. Etupihalla järkkäri heilumassa ja paikat pyhitetty kaupan asiakkaille.
Ajettua sinne saa mutta paikkoja on todella vähän alapihalla Areenan remontin vuoksi.Mun mielestä siellä takapihallakin tehdään tällä hetkellä jotain, niin ei ole ihan varmaa sinnekkään pääseminen.
Hyviä parkkeja kaikki. Kuvassa oikealla olevasta hiekkakentässä sellainen huomio, että sen "pussinpohja" on nyt aidattu ja varattu kaapelikeloille jne. ja taitaa siellä jotain työkoneitakin olla. Eli ne hieman pienentävät nyt tuota pysäköintitilaa.Punaisella merkitty pysäköintipaikat hallin lähettyvillä. Punainen viiva on tienvierus keskustan suuntaan.
Noita kannattaa kokeilla. Toki Raumalla keskustan alueella lähes kaikkialle pääsee alle vartissa kävellenkin.
Ok. Hyvä tieto! En tuota tiennytkään, sillä en vaikuta Rauman suunnalla, kuin siellä vieraillessani.Hyviä parkkeja kaikki. Kuvassa oikealla olevasta hiekkakentässä sellainen huomio, että sen "pussinpohja" on nyt aidattu ja varattu kaapelikeloille jne. ja taitaa siellä jotain työkoneitakin olla. Eli ne hieman pienentävät nyt tuota pysäköintitilaa.
Ite oisin laittanut tuon paljon kauemmas - jonnekin 90-luvun alkupuolella päättyneeksi. Vaan ihan mutua tämä.Eilen kauden avausmatsissa muisteltiin yhden tutun kanssa, että milloin areenan jäällä mainoistettiin erätauoilla paikallisten autokauppojen uutuusmalleja. Eli sieltä päätyovista ajeli yksi tai kaksi henkilöautoa ja kurvailivat hissukseen kaukalon ympäri. Arveltiin jotain vuosituhannen vaihteen tienoota, että olisi silloin loppunut. Onko kellään tarkempaa muistikuvaa?
Mua pyydettiin vuonna 1999 tai 2000 ajamaan jäälle mainosautoa. Varma tieto kun kun pyytäjä oli noina vuosina samassa työpaikassa. Taisi olla viimeisiä aikoja kun tätä erätauko-ohjelmaa oli.Ite oisin laittanut tuon paljon kauemmas - jonnekin 90-luvun alkupuolella päättyneeksi. Vaan ihan mutua tämä.
Eilen kauden avausmatsissa muisteltiin yhden tutun kanssa, että milloin areenan jäällä mainoistettiin erätauoilla paikallisten autokauppojen uutuusmalleja. Eli sieltä päätyovista ajeli yksi tai kaksi henkilöautoa ja kurvailivat hissukseen kaukalon ympäri. Arveltiin jotain vuosituhannen vaihteen tienoota, että olisi silloin loppunut. Onko kellään tarkempaa muistikuvaa?
Ei kai tuosta voi noin kauan mitenkään olla? Äkkiseltään väittäisin että liki 2010 vielä ollutMua pyydettiin vuonna 1999 tai 2000 ajamaan jäälle mainosautoa. Varma tieto kun kun pyytäjä oli noina vuosina samassa työpaikassa. Taisi olla viimeisiä aikoja kun tätä erätauko-ohjelmaa oli.