Mielestäni Isomäessä vihelletään edelleen, mutta pariin vuoteen en ole kuin viitisen kertaa hallilla käynyt.Eikö muka enää edes Isomäessä?
Vähenemään päin taitaa valitettavasti olla kuitenkin myös Porissa.
Mielestäni Isomäessä vihelletään edelleen, mutta pariin vuoteen en ole kuin viitisen kertaa hallilla käynyt.Eikö muka enää edes Isomäessä?
Takavuosina katsomosta heitettiin usein jäälle tavaraa ja rytmikkäät ”nuija”-huudot värittivät ottelutapahtumaa. Tuo on kadonnut luonnonvara. Kolikoita taisi jäälle vielä aikanaan Boikien taskusta lentää, mutta ei enää.
Saavat vielä kuulla kunniansa. Vihellyskonsertti muutamalla "kiitos" sanalla perään. Ei läheskään sitä mitä ennen, mutta ei se ihan kuolluttakaan ole. Onhan nuo huutelut pelaajillekin aika lempeitä nykypäivänä.Eikö muka enää edes Isomäessä?
Taisi vaihtua nykykäytäntöön jossain vaiheessa 90-luvun lopulla(?). Kieltoon kai syynä se, että tuuletukset eivät kestäisi niin kauan ja "tehoton" aika vähentyisi. Sen jälkeen toki tullut pari mainoskatkoa per erä...Ei nyt yksistään Lukkoon liity, mutta tulipa mieleen kun tässäkin ketjussa nyt mainittu useasti, että vielä ysärillä koko joukkue (pl. Korinek) meni kentälle onnittelemaan maalintekijää, niin milloin tuo tapa lopetettiin / kiellettiinkö se? Oliko tuo tapa käytössä jo ihan ammoisina aikoina vai mikä sen historia on?
Mä olin tuon pelin kyttäämässä kun tikka lensi ja pilliin vihellettiin katsomosta. Oli peli poikki hetken ennenkuin syyllinen löydettiin.Mikähän siinä muuten on että silloin se kuului asiaan että tuomareille vihellettiin ja buuattiin kun he ennen peliä kaukaloon luistelivat, eikä sellaista nykypäivänä enää kuule eikä näe?
Kaikenlaisen kaman jäälle heitosta. Se oli kaiken huippu kun keväällä 2000 puolivälieräsarjassa Jokereita vastaan joku epatto heitti hiekkaa jäälle sen jälkeen kun Sean Gagnonin maila osui Zdenek Nedvedin naamaan.
Ja seuraavalla kaudella joku viskoi tikan HIFKin vaihtopenkille ja samassa pelissä katsomossa joku puhalsi pilliin kuin tuomari ja juuri passelisti kesken HIFKin hyökkäyksen niin että pelaajatkin lopettivat pelaamisen.
Ok. Uusi tieto että syyllinenkin saatiin esille.Mä olin tuon pelin kyttäämässä kun tikka lensi ja pilliin vihellettiin katsomosta. Oli peli poikki hetken ennenkuin syyllinen löydettiin.