Viisasten kerho – kysymyksiä ja vastauksia Lukosta

  • 627 483
  • 3 212

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilmeisesti onnistuin aktivoimaan tuon, mutta sekava systeemi. Tuleeko nyt siis lasku Elisalta vai meneekö suoraan luottokortilta Katsomon kautta?
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Ilmeisesti onnistuin aktivoimaan tuon, mutta sekava systeemi. Tuleeko nyt siis lasku Elisalta vai meneekö suoraan luottokortilta Katsomon kautta?
Hmm, eikös sen pitäisi näkyä tilausvahvistuksesta? Mie pyysin samaan laskuun kuin nettipiuhakin on. Samalla laskulla siis tulee ainakin minulle.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
On muuten melkoisesti keskustelua herättänyt tämä tarjous tuolla Liigan osiossa. Elisan chatti kuulemma ollut aika tukossa illan mittaan. Hinta erityisesti on herättänyt ihmettelyä, ja tilauksia on tehty aikas paljon. Ilmeisesti tuo markkinointi on ollut jotensakin valikoivaa (itse sain txtn, Omaelisassa ei tuota kyllä ollut).
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse en saanut tilattua. Huomasin asian täältä vasta klo 18 jolloin puhelinpalvelu oli jo kiinni ja chatista ei päässyt ollenkaan läpi illan aikana. Moderni tapa hoitaa tilauksia, vain aspan kautta. Not.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perhana, pitihän se käydä itsekin sitten perumassa tuo Telian tilaus ja napata Elisan tarjous. Voin vain kuvitella että siellä langat käyvät kuumina, kun ei asiakaspalvelun tyyppi edes yrittänyt myydä lisäpalveluita, vaan hoiti vain tilauksen nopeasti ja eteenpäin.
Itse myös peruin Telian sopimuksen ja otin tuon Elisan tarjouksen. Ilmeisesti Elisan kautta tulleita tunnuksia ei vielä pysty ottamaan käyttöön kun Telian sopimus on kesken(päättyy 17.9.) . Tai ainakin mtv katsomo herjasi että tällä sähköpostiosoitteella on jo käyttäjä. Käytin siis Telian kanssa samaa sähköpostiosoitetta.
 

Kepakko

Jäsen
Itse en saanut tilattua. Huomasin asian täältä vasta klo 18 jolloin puhelinpalvelu oli jo kiinni ja chatista ei päässyt ollenkaan läpi illan aikana. Moderni tapa hoitaa tilauksia, vain aspan kautta. Not.
Kannattaa koittaa vielä huomenna. Aspa-alalla tullut tehtyä nuorena poikana töitä ja silloin ainakin silloisen työnantajan linjaus oli että jos tarjouspäivänä on yrittänyt, niin voidaan vielä seuraavana päivänä tarjota diili.

En tietenkään tiedä mikä tuolla Elisalla on linja.
 
Viimeksi muokattu:

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kannattaa koittaa vielä huomenna. Aspa-alalla tullut tehtyä nuorena poikana töitä ja silloin ainakin silloisen työnantajan linjaus oli että jos tarjouspäivänä on yrittänyt, niin voidaan vielä seuraavana päivänä tarjota diili.

En tietenkään tiedä mikä tuolla Elisalla on linja.
Ja sainkin tänään vielä tuolla samalla diilillä.
 

iluktov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, 49ers
Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!

Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?

Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.
 

Raasta&Runno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Satakuntalainen juniorikiekkoilu
Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!

Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?

Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.

Me on jätetty Lukko-Ässät peleissä aina Pick N Payn tai sitten sen toisessa suunnassa olevan K-supermarketin pihaan auto. Molemmissa yleensä hyvin tilaa, eikä ole ainakaan aiemmin ollut vaatimuksena kiekkoa tai mitään. Molemmista myös lyhyt kävelymatka hallille.
Raumalaiset osaa kertoa, mikäli tilanne on muuttunut näissä esim parkkikiekon osalta.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!

Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?

Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.
Me on jätetty Lukko-Ässät peleissä aina Pick N Payn tai sitten sen toisessa suunnassa olevan K-supermarketin pihaan auto. Molemmissa yleensä hyvin tilaa, eikä ole ainakaan aiemmin ollut vaatimuksena kiekkoa tai mitään. Molemmista myös lyhyt kävelymatka hallille.
Raumalaiset osaa kertoa, mikäli tilanne on muuttunut näissä esim parkkikiekon osalta.
Pick'n'Payn takana oleva parkkipaikka on tosiaan hyvä paikka. Harvoin täynnä. Kävelymatka sieltä hallin ovelle noin 5 min.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!

Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?

Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.
No kyllä mä itse veisin harjoitushallin/jalkapallohallin isolle parkkipaikalle. Ikinä ei ole ollut täynnä edes loppuun myydyissä peleissä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No kyllä mä itse veisin harjoitushallin/jalkapallohallin isolle parkkipaikalle. Ikinä ei ole ollut täynnä edes loppuun myydyissä peleissä.
Kyllä on ollut täynnä, viime kaudellakin pari kertaa.

Morjestaa ja mukavaa kauden ensimmäistä pelipäivää!

Oltaisiin tulossa ekaa kertaa Raumalle matsia katsomaan. Mihinköhän kannattaisi yrittää saada auto parkkiin?

Tottakai isolla pakulla ja keritään paikanpäälle vasta 18 jälkeen eli helpoimmalla tyylillä tietty.
Pick'n Pay'n takaparkkikselle vaan. K-Supermarket Arenan pihalle ei nykyään autoa enää saa, vaan siinä on järkkäri heilumassa.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
K-Supermarket Arenan takapihalle on auton saanut viedä vielä viime kauden lopulla ainakin. Etupihalla järkkäri heilumassa ja paikat pyhitetty kaupan asiakkaille.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
K-Supermarket Arenan takapihalle on auton saanut viedä vielä viime kauden lopulla ainakin. Etupihalla järkkäri heilumassa ja paikat pyhitetty kaupan asiakkaille.
Mun mielestä siellä takapihallakin tehdään tällä hetkellä jotain, niin ei ole ihan varmaa sinnekkään pääseminen.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mun mielestä siellä takapihallakin tehdään tällä hetkellä jotain, niin ei ole ihan varmaa sinnekkään pääseminen.
Ajettua sinne saa mutta paikkoja on todella vähän alapihalla Areenan remontin vuoksi.
Sama homma Töyryntien montussa, eli valokuitumiehet ovat varanneet 1/3 parkkipaikasta omaksi varastokseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen kauden avausmatsissa muisteltiin yhden tutun kanssa, että milloin areenan jäällä mainoistettiin erätauoilla paikallisten autokauppojen uutuusmalleja. Eli sieltä päätyovista ajeli yksi tai kaksi henkilöautoa ja kurvailivat hissukseen kaukalon ympäri. Arveltiin jotain vuosituhannen vaihteen tienoota, että olisi silloin loppunut. Onko kellään tarkempaa muistikuvaa?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Punaisella merkitty pysäköintipaikat hallin lähettyvillä. Punainen viiva on tienvierus keskustan suuntaan.

Noita kannattaa kokeilla. Toki Raumalla keskustan alueella lähes kaikkialle pääsee alle vartissa kävellenkin.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-09-11-19-14-28-92_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2024-09-11-19-14-28-92_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    755,2 KB · kertaa luettu: 102

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Punaisella merkitty pysäköintipaikat hallin lähettyvillä. Punainen viiva on tienvierus keskustan suuntaan.

Noita kannattaa kokeilla. Toki Raumalla keskustan alueella lähes kaikkialle pääsee alle vartissa kävellenkin.
Hyviä parkkeja kaikki. Kuvassa oikealla olevasta hiekkakentässä sellainen huomio, että sen "pussinpohja" on nyt aidattu ja varattu kaapelikeloille jne. ja taitaa siellä jotain työkoneitakin olla. Eli ne hieman pienentävät nyt tuota pysäköintitilaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Hyviä parkkeja kaikki. Kuvassa oikealla olevasta hiekkakentässä sellainen huomio, että sen "pussinpohja" on nyt aidattu ja varattu kaapelikeloille jne. ja taitaa siellä jotain työkoneitakin olla. Eli ne hieman pienentävät nyt tuota pysäköintitilaa.
Ok. Hyvä tieto! En tuota tiennytkään, sillä en vaikuta Rauman suunnalla, kuin siellä vieraillessani.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Eilen kauden avausmatsissa muisteltiin yhden tutun kanssa, että milloin areenan jäällä mainoistettiin erätauoilla paikallisten autokauppojen uutuusmalleja. Eli sieltä päätyovista ajeli yksi tai kaksi henkilöautoa ja kurvailivat hissukseen kaukalon ympäri. Arveltiin jotain vuosituhannen vaihteen tienoota, että olisi silloin loppunut. Onko kellään tarkempaa muistikuvaa?
Ite oisin laittanut tuon paljon kauemmas - jonnekin 90-luvun alkupuolella päättyneeksi. Vaan ihan mutua tämä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ite oisin laittanut tuon paljon kauemmas - jonnekin 90-luvun alkupuolella päättyneeksi. Vaan ihan mutua tämä.
Mua pyydettiin vuonna 1999 tai 2000 ajamaan jäälle mainosautoa. Varma tieto kun kun pyytäjä oli noina vuosina samassa työpaikassa. Taisi olla viimeisiä aikoja kun tätä erätauko-ohjelmaa oli.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Eilen kauden avausmatsissa muisteltiin yhden tutun kanssa, että milloin areenan jäällä mainoistettiin erätauoilla paikallisten autokauppojen uutuusmalleja. Eli sieltä päätyovista ajeli yksi tai kaksi henkilöautoa ja kurvailivat hissukseen kaukalon ympäri. Arveltiin jotain vuosituhannen vaihteen tienoota, että olisi silloin loppunut. Onko kellään tarkempaa muistikuvaa?
Mua pyydettiin vuonna 1999 tai 2000 ajamaan jäälle mainosautoa. Varma tieto kun kun pyytäjä oli noina vuosina samassa työpaikassa. Taisi olla viimeisiä aikoja kun tätä erätauko-ohjelmaa oli.
Ei kai tuosta voi noin kauan mitenkään olla? Äkkiseltään väittäisin että liki 2010 vielä ollut
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä nuo esittelyt muistan mutta en millään osaa yhdistää niitä joihinkin tiettyihin vuosiin.

Ja autojahan on senkin jälkeen ollut esillä mm. Ylätorilla. Näistä esittelyistä lienee joku 10 vuotta aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös