Eristysnauha
Jäsen
Viitsisikö joku pistää yksityisviestillä kuvan tämän päivän Länskäristä Joppe Vehmasen haastattelusta? Arvostaisin kovasti.
edit. Eipä taida onnistuakkaan kuvan lähettäminen?
Viitsisikö joku pistää yksityisviestillä kuvan tämän päivän Länskäristä Joppe Vehmasen haastattelusta? Arvostaisin kovasti.
edit. Eipä taida onnistuakkaan kuvan lähettäminen?
Tällä tavalla minä havaitsin myös jossain vaiheessa.Olin Ilves-pelissä näkevinäni, että hyökkäyspäässä Repo aloitti oikealla ja PaWe vasemmalla.
En tiedä, näinkö väärin, ei tuota tullut aktiivisesti seurattua.
Onko jollain jotain komeaa, Lukko-aiheista taustakuvaa mobiilille? Ottaisin mielelläni vastaan.
Hataria muistikuvia on Bödkerin ja muiden työsulkuäijien ajalta. Aloin tosin toden teolla seurata jääkiekkoa varsin myöhään, joskus 15-vuotiaana. On kyllä legendaarinen maalinsylkijä Mikkel, maali per peli. Ja hieno kuva, talteen.Yksi parhaista kuvista, jota itsekin taustakuvana olen mm. tietokoneessa sekä kännykässä käyttänyt on Mikkel Bödkerin tuuletus seisomakatsomolle, joka ennen sijaitsi hetken aikaa nykyisessä C-katsomossa. Siinä on sitä tunnetta mukana, sekä samalla mainittakoon kun hieman nuorempaa sukupolvea olet, niin yksi parhaimmista maalintekijöistä ikinä, joka Lukon paitaa on kantanut.
Muistaakseni tämä kuva oli vielä jäähyväisottelusta, ennen takaisinlähtöä NHL:ään. Teki muuten viimeisessä ottelussakin muistaakseni 2 maalia.
Yksi ehdottomista suosikeista, jota olisi ilo vielä joskus Lukossa katsella.
Suomessa käytetään suomalaisia kirjaimia, eli ihan oikein tuo nimi on kirjoitettu.Vielä kun nimensä olisi Lukon pelipaidassa ollut oikein.
Tanskalaisittan Bødker, eikä yleisimmin käytetty Bödker. Uskomattoman hieno pelimies kyllä.
Silloin -76 tai -77 kun minä ensimmäisiä kertoja Lukon pelissä kävin isän kanssa, Äijänsuon kapasiteetti oli 7200 katsojaa ja näistä istumaan pääsi joku 140-170 katsojaa, en minä enää tarkkaan muista sitä istumapaikkojen määrää vaikka varmasti paljon olen tällekin palstalle samasta aiheesta vuosien saatossa tarinoinut. Ihmettelin vaan isälle että "mitä noi on?" johon äijä tietysti kovana kommunistina vastasi että "ne on niitä parempia ihmisiä kun menevät istumaan" ja minä katsoin että "voi jehna kunpa minäkin joskus jonain päivänä noille paikoille pääsisin".70-luvulla oli muutama istumapaikka yhdessä katsomossa. Niillä olleita pidettiin ihmeellisinä tyyppeinä.
Tunnelmaa oli tosiaan ja tiivistä, varsinkin Ässät-matseissa, jolloin hallissa oli se 7200 ellei enemmänkin. Jos erätauolla lähti lihpiirakkajonoon tai tupakalle niin sen tungoksen läpi ei enää päässyt takaisin samalle paikalle. Tunnelmaa oli varmaan enemmän siihen aikaan, mutta pelin taso on niistä ajoista kyllä parantunut.Osaako joku kertoa, että koska Äijänsuo on "penkitetty"? Vähän kateellisena olen kuunnellut äidin muisteluita ajasta jolloin kaikki seisoi, kaikki huusi ja tarinoiden mukaan hallissa oli aina mukavasti tunnelmaa.