Itselle pisti sama homma silmään välittömästi. Ja varsinkin kun tietää sen että kyseinen homma on Ripaa vituttanut jo pidemmän aikaa. Suurimpana syynä tähän lienee jatkuva reissaaminen, joka on todellista myrkkyä perheelliselle.
Tämäpä on uutta tietoa meikäläiselle. Mutta ihan ymmärrettävä asia tietenkin jos näin on, ei siinä mitään.
Sen tiedän että Turun suunnalta Ristoa on koetettu ennenkin houkutella, ja nyt keväälläkin hän huusi Mestiksen TuTon play offit ulos. Kaipa ne houkutukset Turun ja Tepsin suunnalta ovat nytkin tulleet, jos sellaisia on.
Kyllä mä olen Ripan selostuksista tykännyt. Ei hän nyt mikään varsinainen jääkiekkoasiantuntija ole koskaan ollutkaan mutta vetää kyllä tunteella, harmi vaan kun kolme kautta on jo mennyt putkeen niin ettei Lukko ole tarjonnut sen enempää Ristolle kuin kannattajillekaan kovin isoja ilon hetkiä.
Sekin lienee selvää että ei Ramona tuohon hommaan ketään uutta miestä palkkaa, kun tuskinpa Pekka Wallenius enää eläkkeeltään ryhtyy siihen rumbaan. Joten Anteroisen lässytykseen saavat radionkuuntelijat ensi kaudella tottua, pelkään mä.