Onko näissä nyt niin, että tilatessa esim Discandoolta ja Alkostorelta mistään Tullin lähetyksen pysäyttämisestä tai lisäverojen/mätkyjen maksamisesta ei nyt tarvitse huolehtia? Vai onko jollain kokemuksia että tullut jotain lisämaksuja vastaan?
Itselläni ei ainakaan ole koskaan tullut vastaan mitään ongelmia tullin kanssa. Pari kertaa tullut joku toinen tuote, kuin se mikä on tullut tilattua.Onko näissä nyt niin, että tilatessa esim Discandoolta ja Alkostorelta mistään Tullin lähetyksen pysäyttämisestä tai lisäverojen/mätkyjen maksamisesta ei nyt tarvitse huolehtia? Vai onko jollain kokemuksia että tullut jotain lisämaksuja vastaan?
Discandoollakin tuotteiden oston jälkeen sivu vie shippiin kuljetuspalvelun sivulle, josta sitten ostaa kuljetuksen. Siellä myyjän sivulla nyt voi lukea mitä tahansa, mutta olen melko varma siitä, että, kun myyjä ohjaa kuljettajan sivuille, on kyse etäostosta, ja myyjä on silloin verovelvollinen, enkä minä.Ok, käyttämäsi Diskandoo itseasiassa sälyttää valmisteveron sun niskoille, koska tuollahan mainitaan ehdoissa Suomen, Ruotsin ja Tanskan osalta huolintayhtiön vastaavan kuljetuksesta. Eli tällöin asiakas jää verovelvolliseksi.
Discandoollakin tuotteiden oston jälkeen sivu vie shippiin kuljetuspalvelun sivulle, josta sitten ostaa kuljetuksen. Siellä myyjän sivulla nyt voi lukea mitä tahansa, mutta olen melko varma siitä, että, kun myyjä ohjaa kuljettajan sivuille, on kyse etäostosta, ja myyjä on silloin verovelvollinen, enkä minä.
Miksi? onko tuossa toiminnassa jotain laitonta?
Paljon pidemmällä aika välillä nämä lopettelut, kuin vuoden otoksella. Useampi vuosi kulunut esim. Shlenkernan lopetettua. Hitokseenkaan en muista noiden muiden kauppojen nimiä, mistä tilailin.
Nyt viime ajat tosiaan olen Discandoota käyttänyt. Alkostoressa tilaus nyt tuloillaan. Perjantaina tilasin, ja tänään jo tuli postilta viestiä, että kohta olisi pakettia tulossa. Nopeaa toimintaa!
Tarkoittaako tuo PostNord Collect että tuotteet maksetaan vasta kun toimitettaessa? eli Collect on Delivery (CoD)?
Juu. Gourmondonsta tilailin itsekin joskus vuosia sitten.Gourmondosta tuli aikanaan tilattua isojakin eriä olutta ja muuta alkoholia, mutta se lopetti toimitukset Suomeen jo jokunen vuosi sitten.
Viime perjantaina tilasin, ja tänään miesoletettu toi juomat kotiovelle.Perjantaina tilasin, ja tänään jo tuli postilta viestiä, että kohta olisi pakettia tulossa. Nopeaa toimintaa!
Tilasin 6.7. viiniä Netpris.netistä ja laatikko saapui tänään. Kaikki pullot tulivat ehjänä perile.
Kahden viikon toimitusaika melko pitkä. Netprisistä tilannut vain toukokuussa, kun muissa oli ruuhkaa. Kalliit postikulut.Tilasin 6.7. viiniä Netpris.netistä ja laatikko saapui tänään. Kaikki pullot tulivat ehjänä perile.
Kahden viikon toimitusaika melko pitkä. Netprisistä tilannut vain toukokuussa, kun muissa oli ruuhkaa. Kalliit postikulut.
Alhaalla Delivery & Shipping kertoo, että "Delivery to other countries is currently not possible", eli eipä onnistu. Mutta en kyllä tiedä, miksi juuri tuolta pitäisi tilata, kun onhan noita Suomeen toimittavia kauppoja pilvin pimein. Riippuu tietysti, että mitä on hakemassa.S-hop - Speciaal bier & gifts webshop
Bestel speciaal bier van o.a. CORNET en Rodenbach en de perfecte cadeaus op S-hop.be. Ontdek het hier.s-hop.be
Onko kukaan tilannut täältä jotain? En ole aiemmin tilannut mistään, mutta panimon oma kauppa. En oikein saa selvää siitä miten tuolta toimitetaan Belgian ja Alankomaiden ulkopuolelle. Kun kysyvät osoitteita Maa vaihtoehdoissa on vain Alankomaat ja Belgia.
Alhaalla Delivery & Shipping kertoo, että "Delivery to other countries is currently not possible", eli eipä onnistu. Mutta en kyllä tiedä, miksi juuri tuolta pitäisi tilata, kun onhan noita Suomeen toimittavia kauppoja pilvin pimein. Riippuu tietysti, että mitä on hakemassa.
Nyt kun ketju on pinnalla, niin kertokaahan viisaammat mistä juuri nyt kannattaisi esimerkiksi vähän erikoisempia eurooppalaisia oluita tilailla? Belgiuminabox on testattu ja toimivaksi havaittu, mutta vaihtoehtoisia lähteitä otetaan vastaan, otetaan vastaan. Noissa viinakaupoissa on vähän köykäiset olutvalikoimat, eli jäänevät nyt väliin.
Nimenomaan Palmia olin ostamassa ja näytti olevan melko nihkeästi saatavilla mistään. Belgium In a Box sivustolta näköjään löytyy myös, niin tilaanpa sieltä.Alhaalla Delivery & Shipping kertoo, että "Delivery to other countries is currently not possible", eli eipä onnistu. Mutta en kyllä tiedä, miksi juuri tuolta pitäisi tilata, kun onhan noita Suomeen toimittavia kauppoja pilvin pimein. Riippuu tietysti, että mitä on hakemassa.
Kappas, hämäännyin kun oli 2018 päiväys mutta listahan onkin päivitetty just! Kiitämme!Oluen tilaaminen netistä Suomeen – Olutverkkokaupat
Tuolla on listaus olutkaupoista, jotka toimittavat Suomeen.