Eipä tuosta Carolina-voitosta tosiaan mitään suurempaa tai edes toiveikkaampaa saatu liikkeelle, kun ensin otettiin totaalinen selkäsauna Montrealilta ja sitten Washingtonilta tämän kauden perinteeksi jo tässä vaiheessa muodostunut viimeisen erän nuukahtaminen. Ensimmäisen puolentoista erän aikana Islanders päästi Capitalsin laukomaan seitsemän kertaa maalia kohti, mutta johonkin tuo taisteleva ote aina lopussa vain katoaa. Surullista, sillä kuten aikaisemmin olen jo sanonut, pelit useimmiten voitetaan lopussa..
Tambellinin pirteät otteet alkavat vakuuttaa. Sanotaan vaan, ettei tuollaisella juoksentelulla tule mitään valmista, eikä ehkä tulekaan, mutta ainakin minä tahdon nähdä edes tuollaista tappelua, jos muuhun ei pystytä. Ei sitä Ovechkinia lähdetä hemmetti kumartelemaan ja nöyristelemään. Washingtonkin on vasta viime vuosina suosta noussut, eivät ne niin erikoisia ole.
Tämä alkaa olemaan todella pelottavaa. Kymmenkunta ottelua pelattuna ja luovuttaminen alkaa? Ja joo joo, syitä kotiin jäämiseen "on" ja niin edespäin, mutta perkele sentään! Ei tämä seura saarella - tai ainakaan tällä alueella ja historialla - pysy, jos paikalliset eivät edes yritä. Olenko minä sitten niin kova fani, etten voi ymmärtää jenkkifanien suhtautumista joukkueeseensa. Jos minä asuisin Long Islandilla, omistaisin kausikortin. Heräisivät tähän päivään ja tilanteeseen. Kohta se voi olla myöhäistä.
Tambellinin pirteät otteet alkavat vakuuttaa. Sanotaan vaan, ettei tuollaisella juoksentelulla tule mitään valmista, eikä ehkä tulekaan, mutta ainakin minä tahdon nähdä edes tuollaista tappelua, jos muuhun ei pystytä. Ei sitä Ovechkinia lähdetä hemmetti kumartelemaan ja nöyristelemään. Washingtonkin on vasta viime vuosina suosta noussut, eivät ne niin erikoisia ole.
Turns out the baseball game was rained out. That was one frightening crowd, announced as 11,541, for Ovechkin-Tavares on a Saturday night.
Not blaming the potential ticket-buyers - we all know the ticket prices and the 1-4-4 record - and sure as heck don’t want to hear it’s about the uncertainty of the Lighthouse Project. It just is what it is - brutal.
Tämä alkaa olemaan todella pelottavaa. Kymmenkunta ottelua pelattuna ja luovuttaminen alkaa? Ja joo joo, syitä kotiin jäämiseen "on" ja niin edespäin, mutta perkele sentään! Ei tämä seura saarella - tai ainakaan tällä alueella ja historialla - pysy, jos paikalliset eivät edes yritä. Olenko minä sitten niin kova fani, etten voi ymmärtää jenkkifanien suhtautumista joukkueeseensa. Jos minä asuisin Long Islandilla, omistaisin kausikortin. Heräisivät tähän päivään ja tilanteeseen. Kohta se voi olla myöhäistä.