Viimeisin ostamasi kirja?

  • 43 328
  • 284

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Christian ”Flake” Lorenzin Kosketinrunkkari. Lahjaksi, tuskin maltan odottaa, että pääsen itse käsiksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä, Marokon Kauhu tuli poistettua tänään SPR:n kirpputorilta ja luin sen melkein yhdellä istumalla läpi. Värikäs hahmo tuo Aarne Juutilainen kyllä oli. Hyvä että tuli tuokin kirja luettua viimein ja sen voinee pistää hyllyyn sille sopivalle paikalle.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Fernando Pessoa: Anarkistipankkiiri
Vladimir Nabokov: Kalvas hehku.

Ensimmäistä en ole lukenut, mutta tunnen teoksen ja tiedän mistä se on all about.
Toisen olen lukenut aikaisemmin kerran. Onhan se veikeä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan loistavien sotakirjailijoiden, Adam Makosin ja Marcus Brothertonin, The voices of the Pacific on viimeisin ostos. Lukematta vielä mutta herrojen aikaisempia teoksia lukeneena odotukset tason suhteen on tämänkin kohdalla korkealla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli ihan pakko ostaa Suomalaisesta kirjakaupasta kirja Saksan jalkapallon viritetty kone, kun oli tarjouksessa 9,95€. Jos sitä virittäytyisi kesän jalkapallon kisoja varten itsekin tunnelmaan sitä lukiessa. Harmittaa tosin, että kisat pelataan Venäjällä. Jos Saksalla menisi siellä paremmin kuin 1941-1945.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei ole vielä saapunut, mutta Leonard Nimoyn "I Am Spock"-elämäkerta on jo matkalla Book Depositorysta, samoin CDONin kautta tilaamani William Shatnerin "Leonard", jossa Shatner kertoo 50 vuoden ystävyydestään Leonard Nimoyn kanssa. Nyt on ns. Spock-vaihde päällä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viimeksi ostin avovaimolle lahjaksi Winston Grahamin romaanin Poldark - Musta kuu. Viimeksi saamani kirja taitaa olla Cristina Sandun Romanian kommunismiaikaa löyhästi kuvaava Valas nimeltä Goliat. Oli muuten loistava esikoisromaani, etten sanoisi. Viimeisin itse itselleni ostama kirja taitaa olla divarista halvalla löytynyt hyväkuntoinen Ernest Hemingwayn Kenelle kellot soivat?. Tuo klassikko oli minulla lukematta, ja asia on nyt korjauksessa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös