Ilmeisesti se Kesler on uransa lopettamassa, ainakin Elitessä oli linkki tällaisella sivulle: https://www.rds.ca/hockey/lnh/lnh-nhl-la-carriere-de-ryan-kesler-est-menacee-1.6728023
Ilmeisesti joku ranskankanadalainen sivusto, uutinen toki on ranskaksi.
Exit-haastattelussa oli todennut, että lonkkavaivat vaikuttavat aamulla sukan laittamiseen jalkaan. Ei kai Kaliforniassa semmosia tarvitse jalkaan laittaa?.
Kunnioitettavan uran Niemi ehti "myöhäisheränneenä" pelaamaan. Vaikka mies onkin saanut jonkin verran rapaa niskaansa uran aikana, niin parhaimmillaan Niemi oli ihan riittävä ykköskassari NHL:ssä.
Millon on viimeksi jollain pelaajalla loppunut ura lääketieteellisiin syihin vedoten tilanteessa, jossa pelaaja EI ole muuttunut rasitteeksi palkkakattoon? Tuntuu että näitä ihottumia sun muita pukkaa itse kullakin vanhuksella.
Tampaa ei varmaan haittaa jos ton Callahanin caphit-ongelman saa korjattua työterveydessä.
Millon on viimeksi jollain pelaajalla loppunut ura lääketieteellisiin syihin vedoten tilanteessa, jossa pelaaja EI ole muuttunut rasitteeksi palkkakattoon? Tuntuu että näitä ihottumia sun muita pukkaa itse kullakin vanhuksella.
Tampaa ei varmaan haittaa jos ton Callahanin caphit-ongelman saa korjattua työterveydessä.
Brian Rafalski on edelleen maailman kovin äijä, kun lopetti jättämällä 6M pöydälle. Ei halunnut mennä mihinkään LTIR:ään nostamaan palkkaa, vaikka olisi sen viimeiseltä kaudelta saanutkin.
VAN will get hit with a cap recapture penalty of slightly more than $3M in each of the next three seasons. FLA cap recapture penalty will be slightly more than $1M in each of next three seasons.
Onkos Kärppä Lehtonen ilmoittanut vieläkään virallisesti uransa loppuneen? Kaveri oli ollut valmentamassa Starsien kehitysleirillä tulevia maalivahti-lupauksia
Onhan LTIR:ssä se etu että vakuutusyhtiö maksanee osan palkasta. Muuten seurat valitsevat jonkun muun vaihtoehdon, kaupat, eläkkeet.Reilu eläköityminen on piristävä poikkeus niiden ainaisten LTIR-kikkailujen sijaan. Vaikka Luongon kroppa olisi varmasti LTIR-listallekin oikeuttanut...