Tästä kommentista tuomitsen ervatsalolle 30 päivää eristysselliä. Juomaksi Valion maitoa, ruuaksi karjalanpiirakoita ja hapankaalia. TV:stä ei tulisi muuta kuin aikuisviihdesaippuasarja, jossa menestyvä arkkitehti käy hoitelemassa rakennusmestareiden naisia.ervatsalo kirjoitti:Niin, itse olen sitä mieltä, että vihta on vihta ja kaikki muut sanonnat ovat ryssien ja muiden karjalaisten kielellistä epäterveyttä.
Täältä tähän
Realcowboy kirjoitti:Juomaksi Valion maitoa, ruuaksi karjalanpiirakoita ja hapankaalia. TV:stä ei tulisi muuta kuin aikuisviihdesaippuasarja, jossa menestyvä arkkitehti käy hoitelemassa rakennusmestareiden naisia.
ervatsalo kirjoitti:Volgonaya votkaa ja Sovjetskoje skumppaa olisi myös voinut laittaa ko. listalle. On nähkääs kivanpi olla sellissä seilissä.
Täältä tähän
Henkka kirjoitti:Idästä kun olen, niin vasta.
Miten niin? Kyllähän sekoittumista on niin sukutaustojen kuin asuinpaikkojen suhteen on tullut vuosien varrella enemmän kuin riittävästi, joten jopa oleellinen asia jääkö vihta vai vasta sanana näissä tapauksissa voimaan. Valtamediahan suosii vihtaa, joten vastan näinkin suuri kannatus on yllättävä.Tää on melko typerä gallup, kun noudattelee murrerajoja, jollei suoraan asuinpaikan mukaan niin sitten sukutaustan mukaan.