Vieraspelireissut ja kimppakyydit

  • 42 538
  • 227

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Juhaht kirjoitti:
Taidanpa minäkin lähteä tuonne Hämeenlinnaan. Piti viime pelissä jo ilmoittautua, mutta sitten se unohtui siinä Favorin-shouta ihmetellessä...

Minä taas kuulin toisen käden tietona, että olisit jo lauantaina ilmoittautunut?
Elmerin ja mun nimet on listassa, mutta matkaan pääsemiseksi pitäisi saada se kolmaskin bussi. Mitenkäs Nikke? Mukana vai ei?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
msg kirjoitti:
Minä taas kuulin toisen käden tietona, että olisit jo lauantaina ilmoittautunut?
Elmerin ja mun nimet on listassa, mutta matkaan pääsemiseksi pitäisi saada se kolmaskin bussi. Mitenkäs Nikke? Mukana vai ei?

Joo en mä vielä ehtinyt. Vei bisse voiton ilmottautumisesta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
msg kirjoitti:
Elmerin ja mun nimet on listassa, mutta matkaan pääsemiseksi pitäisi saada se kolmaskin bussi. Mitenkäs Nikke? Mukana vai ei?
Mun pitäisi olla ilmoitettu Jokeri-pelissä, tulin eilen vasta ulkomaan reissuilta. Mutta lähdössä olen kyllä. Paljonkos tuosta 3:sta bussista nyt puuttuu porukkaa?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
TheTuoppi kirjoitti:
Onko myöhäistä ilmottautua Kärpät pelissä?
Ei ole, ainakin BFC:n sivujen mukaan Kärpät-pelissä voi ilmoittautua. Joitakin paikkoja jäljellä, 3 bussia lähtee. Hienoa!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Erittäin hienoa, että saadaan kaikki kolme bussia matkaan! Nyt vielä vähän lisää väkeä, jotta saataisin se kolmaskin bussi täyteen.
 
Yhdelläkään fanimatkalla en ole mukana ollut. Tarkoitus on ollut mukaan tulla jo niin kauan kuin jaksan muistaa. Juuri nyt päätin, että mikäli tilaa vielä löytyy niin Kärpät-ottelussa ilmoittaudun mukaan. Onko ilmoittautumispiste siinä pääovien edessä? Maksetaanko reissu saman tien?

Onko paluuajankohdasta hajua? Olis kolmekymppiskemut tiedossa. Kenties samat kuin Cosmolla? Ja onko jatkiksen kirjoittajat sisäsiittoista porukkaa vai sopiiko tulla jutustelemaan?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Bluesbrother kirjoitti:
Yhdelläkään fanimatkalla en ole mukana ollut. Tarkoitus on ollut mukaan tulla jo niin kauan kuin jaksan muistaa. Juuri nyt päätin, että mikäli tilaa vielä löytyy niin Kärpät-ottelussa ilmoittaudun mukaan. Onko ilmoittautumispiste siinä pääovien edessä? Maksetaanko reissu saman tien?

Onko paluuajankohdasta hajua? Olis kolmekymppiskemut tiedossa. Kenties samat kuin Cosmolla? Ja onko jatkiksen kirjoittajat sisäsiittoista porukkaa vai sopiiko tulla jutustelemaan?
Tilaa on vielä, ilmoittautumispiste on pääovien kohdalla, maksa samantien. Paluu varmaan joskus klo 21(?), pelihän päättyy siinä ennen puoli kasia.

Niin ja me kaikki kirjoittajat ollaan tietty ihan mulkkuja. Älä mulle rupea.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Bluesbrother kirjoitti:
Ja onko jatkiksen kirjoittajat sisäsiittoista porukkaa vai sopiiko tulla jutustelemaan?

Hienoa, että päätit lähteä mukaan. Taitaa olla Bluesin kaikkien aikojen suosituin fanimatka nyt tosiasia. Eiköhän hoideta, että sikakatsomon punaniskat näyttää metelillä mitattuna kolmelta pieneltä porsaalta. Täytyy kuitenkin varoa, ettei puhalleta Rinkelinmäkeä nurin.

Itselläni on ainakin tapana ollut bussissa yksin murjottaen lipitellä sitä lähikaupan halvinta mäyräkoiraa. Eli siis kääntäen ilmaistuna varmasti kaikista mukana olleista saa seuraa. Ainakin minulle saa tulla haastelemaan. Jokaisella reissulla toistaiseksi tunnelma on ollut erittäin loistava, ihmiset ovat pitäneet hauskaa, mutta osanneet käyttäytyä. Yhtä perhettähän sitä noilla reissuilla kaikki ollaan.
 
Nimi on listassa, joten mukaan tullaan. Kannattaako vääntäytyä ihan Matinkylään asti vai vieläkö Länkkärillä jaetaan paikkoja viileiden jätkien bussiin? Onko omien nestemäisten eväiden nauttiminen sallittua/yleinen tapa bussissa? Jos pelipaidan omistaa niin taitaa olla suotavaa laittaa sellainen päälle fanimatkalle?
Sorry vaan että kysymykseni ovat laatua basic, eka kerta on eka kerta myös näissä hommissa.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Bluesbrother kirjoitti:
Onko omien nestemäisten eväiden nauttiminen sallittua/yleinen tapa bussissa? Jos pelipaidan omistaa niin taitaa olla suotavaa laittaa sellainen päälle fanimatkalle?
Sorry vaan että kysymykseni ovat laatua basic, eka kerta on eka kerta myös näissä hommissa.
Kyllä on ja sitä harrastetaan ainakin HIFK:n puolella hyvin paljon. Ihan yleinen tapa, kun halutaan saada hiukan enemmän energiaa kannustukseen.
Aina fani/pelipaidat mukaan, koska faniporukka on aina yhtenäinen.
Onnea matkaan!
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hämeenlinnaan sitten ilmeisesti lähdössä 120-125 fania fanclubin kautta, joten varmasti hyvä meteli saadaan aikaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Bluesbrother kirjoitti:
Nimi on listassa, joten mukaan tullaan. Kannattaako vääntäytyä ihan Matinkylään asti vai vieläkö Länkkärillä jaetaan paikkoja viileiden jätkien bussiin? Onko omien nestemäisten eväiden nauttiminen sallittua/yleinen tapa bussissa? Jos pelipaidan omistaa niin taitaa olla suotavaa laittaa sellainen päälle fanimatkalle?
Sorry vaan että kysymykseni ovat laatua basic, eka kerta on eka kerta myös näissä hommissa.

Joo, dösässä vedetään aina (käsittääkseni, mukana olen ollut vain muutaman hassun kerran) miestä väkevämpää. Ehdottomastihan se kuuluu asiaan, ei niitä äänijänteitä kokiksella avata.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Juhaht kirjoitti:
Joo, dösässä vedetään aina (käsittääkseni, mukana olen ollut vain muutaman hassun kerran) miestä väkevämpää. Ehdottomastihan se kuuluu asiaan, ei niitä äänijänteitä kokiksella avata.

Varsinkaan jos se on liian hapokasta.

Katotaan jos pääsis omalla autolla tulemaan, voisi olla jopa ihan hyvä peli.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ihan hyvinhän sinne on tulossa porukkaa. Odotin matkaan lähtijöitten määrän jäävän siihen 100 hengen tienoille, mutta tuo 120+ on jo melko hyvin.

Mukavaa nähdä, että fanimatkat kiinnostaa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
mazapp kirjoitti:
Ihan hyvinhän sinne on tulossa porukkaa. Odotin matkaan lähtijöitten määrän jäävän siihen 100 hengen tienoille, mutta tuo 120+ on jo melko hyvin.

Mukavaa nähdä, että fanimatkat kiinnostaa.

Aika monta potentiaalista jäi vielä poiskin, että tuohon 120+ voi kyllä olla enemmän kuin tyytyväinen. Taitaa olla todellakin Bluesin historian suurin fanimatka.

Ja kyllä, ääni avataan oluella tai jollain muulla, mutta muuten osataan tietysti käyttäytyä ihan kuten sivistyneet espoolaiset yleensäkin. Porukkaa pitäisi nyt olla sen verran takana, että ääntä saa aikaiseksikin ihan tosissan... lauantaita odotellaan jo innolla.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Hieno reissu tulossa!

Ihan hyvä saavutus tuo määrä on The matkalle. 130 on vielä mahdollinen luku rikottavaksi. Ainakin lähelle mennään. Kuten E kirjoitti monta empijää jäi vielä tulematta.

Jos tuo matka vielä kiinnostaa kannattaa soittaa Tuulalle ja kysyä paikoista. Tuulan nro on 040 572 3553. Mutama paikka saattaa edelleen löytyä.

Nyt täytyy kuitenkin toimia nopeasti!


Hämeenlinnan matkalla tehdään todella Bluesin ajan ennätys.

Ei taidettu kuitenkaan ihan rikkoa Porin matkan lukuja. Sinne oli se tarjoushinta silloin. Onko muita matkoja, jolla on ollut enemmän väkeä kuin nyt kokoon saatu 126? Siis K-Espoo ajalta? Kaksi bussia on ollut monesti, mutta kolmen bussin keikat ovat olleet harvinaisuuksia Espoon liigahistoriassa.

Toivottavasti fanimatkat vetävät porukkaa myös jatkossa. Ai, jai kyllä tämä viikon viimeinen työpäivä kuluu jo matkaa odottavissa tunnelmissa. Varmasti hyvä reissu tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Niin, jo pari sivua sitten yritin sitä sanoa, että olisi hyvä, jos saataisiin Jatkoajasta mahdollisimman moni tulemaan samaan bussiin. Matinkylästä mukaan tuleville se onnistuisi varmaankin hyvin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Espoon Siniset kirjoitti:
Niin, jo pari sivua sitten yritin sitä sanoa, että olisi hyvä, jos saataisiin Jatkoajasta mahdollisimman moni tulemaan samaan bussiin. Matinkylästä mukaan tuleville se onnistuisi varmaankin hyvin.

Mä luotan siihen, että Elmeri tuo Piiskan (koukkaa Rannan kautta jos on tarvis) ja msg bisset. Mä sitten vaan seuraan niitä. Ja istun nurkassa.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Meikkis ilmoittautui just mukaan!

Ja E:tä kompaten: reissuilla on hyvä meininki paljolti senkin takia, että porukka osaa käyttäytyä!

Odotan kanssa huomista innolla, pistetään laulu raikaamaan.


... ja pieni lisäys: bussissa oli muutama paikka vielä vapaana, lippujen suhteen Tuula tekee mitä on tehtävissä - aikaisemmin varattu kiintiö on täynnä mutta joustovaraa (Hämeenlinnan suunnasta) mahdollisesti olisi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Juhaht kirjoitti:
Mä luotan siihen, että Elmeri tuo Piiskan (koukkaa Rannan kautta jos on tarvis) ja msg bisset. Mä sitten vaan seuraan niitä. Ja istun nurkassa.

Mä leikin trendikästä ja kittaan sidukkaa.
Tajusin, että mähän ramppaan alituiseen näillä matkoilla. Edellisestä on vain kuusi vuotta...
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Juhaht kirjoitti:
Mä luotan siihen, että Elmeri tuo Piiskan (koukkaa Rannan kautta jos on tarvis) ja msg bisset. Mä sitten vaan seuraan niitä. Ja istun nurkassa.

Kyllähän sitä Piiska tarvitaan, ei se ilman sitä ole reissu eikä mikään. Jos aitoa ja alkuperäistä ei löydy niin etsitään vaikka joku paikallinen korvaava tuote.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
msg kirjoitti:
Mä leikin trendikästä ja kittaan sidukkaa.
Tajusin, että mähän ramppaan alituiseen näillä matkoilla. Edellisestä on vain kuusi vuotta...
Mähän oon tosi vakiokalustoa, taitaa olla kolmas reissu viimeisen viiden vuoden aikana. Mökäöljyt reppuun. Ja muistakaa laittaa lämmintä päälle (tai vatsaan), Rinkelinmäellä on kylmä.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hieno reissu hämeeseen! Kiitos kaikille. Saatiin paljon positiivista palautetta niin henkilökunnalta, että myös paikallisilta kannattajilta...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyvin saatiin meteliä aikaiseksi! Kiitokset täältäkin kaikille mukana olleille. Ensi lauantaina taas reissataan Lappeenrantaan. Kenelläkään mitään tietoa paljonko on porukkaa lähdössä?

Tälläisen suuremman reissun voisi jälleen ensi vuonna järjestää ja silloin voisi tavoitteeksi ottaa vaikka neljä bussia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös