Vieraspelireissut ja kimppakyydit

  • 42 377
  • 227

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jollain muullakin joukkueilla näyttää olevan tällainen kollektiivinen ketju pysyvänä oman joukkueen osiossa, joten haluaisin avata tällaisen myös Bluesin puolelle.

Ketjussa siis voi keskustella sekä Fan Clubin tai muun instanssin järjestelemistä vieraspelireissuista että yksittäisen taistelijan autossa mahdollisesti olevista vapaista paikoista vieraspeleihin.

Ensimmäisenä tässä ilmoittaisin, että Blues Fan Club lähtee Poriin ensi lauantaina kahdella bussilla. Paikkoja matkalle on vielä niillekin, jotka eivät ole ilmoittautuneet. Nyt kuitenkin porukkaa on sen verran mukana, että odotettavissa olisi taas todella upea reissu, jolla jokainen halukas saa varmasti äänensä käheäksi. Lisätietoja aiheesta sekä tulevista reissuista löytää Blues Fan Clubin nettisivuilta osoitteesta www.bluesfanclub.net

Itsehän olen taas pitkästä aikaa mukana huutamassa Bluesia voittoon. Porin Isomäen jäähälli on askeettisempi kuin vanha Matinkylä, kotiyleisö on kuuleman mukaan "hullua" ja ainakin tällä kaudella porilaiset ovat aiheuttaneet hämminkiä muutamillä nyrkkihipoilla. Hieno ottelu siis luvassa, kaikki vaan mukaan.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
E kirjoitti:
Ensimmäisenä tässä ilmoittaisin, että Blues Fan Club lähtee Poriin ensi lauantaina kahdella bussilla.

Messiin olis tarkoitus lähteä tai siis mukaan olen ilmoittautunut. Vähän ongelmana on vaan tentti, joka alkaa samana aamuna klo 10 ja lähtö Matinkylästä on käsittääkseni 11.45(?). Voi olla, että tulee vähän kiire. Onneks menee Areenan kautta niin on edes pienet mahdollisuudet.

No, asiat tärkeysjärjestykseen: tentit voi aina uusia...
 

Bandana

Jäsen
Poriin, Poriin

Jääkuutio kirjoitti:
Voi olla, että tulee vähän kiire..

Kiire tulee täälläkin kun pitäisi filosofian kurssikokeesta ehtiä hypätä bandwagoniin. Pakko painaa, ei voi mitään. Varaukseton :center: opetushallitukselle.

Edellisiin kimppakyyti-topiceihin viitaten haluaisin kysyä, että missä on 90-luvun tuotos, nimimerkki Länäri? Cosmo, saatanan vanha patu, taisi käydä hakemassa pojun Tanhuhovin edestä kyytiin? Jotain elonmerkkejä olisi kyllä nyt huojentavaa kuulla, tai muuten voi olla niin että Daespoon pitää lähteä lätkäkassin kanssa metsään etsimään Blues-paitaista torsoa.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Bandana kirjoitti:
Edellisiin kimppakyyti-topiceihin viitaten haluaisin kysyä, että missä on 90-luvun tuotos, nimimerkki Länäri?

Eikös tuo Lukko-matsin otteluketjussa kommentoinut?
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Bandana kirjoitti:
Edellisiin kimppakyyti-topiceihin viitaten haluaisin kysyä, että missä on 90-luvun tuotos, nimimerkki Länäri? Cosmo, saatanan vanha patu, taisi käydä hakemassa pojun Tanhuhovin edestä kyytiin? Jotain elonmerkkejä olisi kyllä nyt huojentavaa kuulla, tai muuten voi olla niin että Daespoon pitää lähteä lätkäkassin kanssa metsään etsimään Blues-paitaista torsoa.

Täällähän minä. En ole Cosmon kyydissä peleihin matkannut. Mutta jokaisessa kotimatsissa on tullut käytyä. Edellisiin viesteihin sen verran, että tulen Poriin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Länäri kirjoitti:
Täällähän minä. En ole Cosmon kyydissä peleihin matkannut. Mutta jokaisessa kotimatsissa on tullut käytyä. Edellisiin viesteihin sen verran, että tulen Poriin.

Hupsista. Kukahan se sitten oli, jonka paloittelin tuonne Ämmässuon kaatopaikalle? Siis sinäkö et sitten hakenut niitä tikkejäkään perseeseen maajoukkuetauon päätteksi? Huh, kaikkea sitä on.

Itse topikkiin, mun kyydillä pääsee kyllä ainakin Ämmässuolle asti yhtenä kappaleena. Olen myös Porin bussissa, ja jos samaan bussiin meinaa tulla, niin halutessaan pääsee pois molemmissa busseissa ja vaikka minigrip-pusseissa.

(no en ole tulossa, älkää lapsukaiset peljätkö, pöö)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minähän kun en tunnetusti mistään mitään tiedä, niin kysynpä täällä sitten; onko sellaisia parin vuoden takaisia Rauma-Turku-settejä tulossa tällä tai seuraavilla kausilla? Meinaan vain, että tämänkin raihnaisen perseen voisi raahata mukaan jos sen saisi motivoitumaan riittävän kovilla alkupanoksilla.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juhaht kirjoitti:
Minähän kun en tunnetusti mistään mitään tiedä, niin kysynpä täällä sitten; onko sellaisia parin vuoden takaisia Rauma-Turku-settejä tulossa tällä tai seuraavilla kausilla? Meinaan vain, että tämänkin raihnaisen perseen voisi raahata mukaan jos sen saisi motivoitumaan riittävän kovilla alkupanoksilla.

Tällä kaudella ei ole tulossa.

Tulevilla mahdollisesti, jos sattuu sopiva ottelupari. Kyllä sitä viime kesänäkin sadateltiin, ettei tämän kauden ohjelmassa ollut sellaista sopivaa paria, että olisi voitu tuollainen reissu järjestää. Parin vuoden takainen Rauma - Turku -reissu kuitenkin oli legendaarinen ja sellainen hyvin mielellään järjestetään jatkossakin.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hieno reissu oli Poriin. Hyvä tunnelma alusta loppuun eikä hallin puolella paljon hiljaisia hetkiä ollut.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Torstaina 5.1. olisi taas reissu tiedossa, nyt BFC suuntaa (jälleen kahdella bussilla!) Tampereelle. Perjantai on pyhäpäivä, joten pitkä viikonloppu on hieno aloittaa hyvässä seurassa.

Bussi lähtee Matinkylästä klo 15.00. Ilmoittautuneita oli ennen vuodenvaihdetta noin 80.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
E kirjoitti:
Torstaina 5.1. olisi taas reissu tiedossa, nyt BFC suuntaa (jälleen kahdella bussilla!) Tampereelle. Perjantai on pyhäpäivä, joten pitkä viikonloppu on hieno aloittaa hyvässä seurassa.

Bussi lähtee Matinkylästä klo 15.00. Ilmoittautuneita oli ennen vuodenvaihdetta noin 80.
Fan Club on vissiin ennenkin tehnyt reissuja Tampereelle joten varmaan joku sielä käyneistä osaa kertoa mihin vastustajan fanit yleensä sijoitetaan. Olen itse menossa omalla kyydillä joten olis kiva tietää missä oman joukkueen faneja on ettei tarvisi yksin kyyhöttää jossakin tamperelaisten seassa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
mazapp kirjoitti:
Fan Club on vissiin ennenkin tehnyt reissuja Tampereelle joten varmaan joku sielä käyneistä osaa kertoa mihin vastustajan fanit yleensä sijoitetaan. Olen itse menossa omalla kyydillä joten olis kiva tietää missä oman joukkueen faneja on ettei tarvisi yksin kyyhöttää jossakin tamperelaisten seassa.

Bluesin hyökkäyspäätykatsomossa on yleensä ollut paikat. Sehän vaihtelee sen mukaan, onko peli Ilvestä vai Tapparaa vastaan. Kerran tosin paikat olivat yläparvella.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
E kirjoitti:
Torstaina 5.1. olisi taas reissu tiedossa, nyt BFC suuntaa (jälleen kahdella bussilla!) Tampereelle. Perjantai on pyhäpäivä, joten pitkä viikonloppu on hieno aloittaa hyvässä seurassa.

Bussi lähtee Matinkylästä klo 15.00. Ilmoittautuneita oli ennen vuodenvaihdetta noin 80.

Ei jumalauta, hyvä että muistutit. Pitääkin lähteä jälleen mukaan...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jes, kahdella bussilla! Tämähän näyttää todella hyvältä. Itse lähden tietysti.
Voi olla, että Tampereelle saapuu 100 Blues fania. Jos 80 oli jo ilmoittautunut ja se määrä saattaa kasvaa vielä muutamalla + omilla autoilla tulevat. Saadaan vamasti kunnon meteliä aikaan. Kaikki vaan mukaan jotka pääsevät.
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jes jes, mukaan tulos! Saadaan sinne (melko) aneemiseen Hakametsäänkin vähän tunnelmaa... Korhosen Jari oli muuten todennu olikos se nyt Länsiväylässä vai HS:ssä, että eipä ole Espoossa ennen näin hyvää fiilinkiä ollut. Hyvä näin!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
TheTuoppi kirjoitti:
Tampereelle lähden muutaman kaverini kanssa. Omalla autolla kuljetaan, joten olisi kiva tietää missä BFC istuu.

Yleensä ollaan oltu muistaakseni D-päädyssä Tapparaa vastaan, kannattaa varmistaa huomisessa Ässä-pelissä Tuulalta, mihin liput nyt on.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
E kirjoitti:
Yleensä ollaan oltu muistaakseni D-päädyssä Tapparaa vastaan, kannattaa varmistaa huomisessa Ässä-pelissä Tuulalta, mihin liput nyt on.
Täytyypä käydä varmistamassa. Kiitoksia nyt E:lle ja Espoon Siniset:lle vastauksista.
 

Tacco

Jäsen
Kyllä se itsekkin täytyy lähteä reisulle mukaan. Huomenna pitääpi sitten ilmoittautua. Kellään mitään havaintoa paljon tällä kertaa jengiä mukana?

Edit. Sori tuo jäätymiseni, huomasin kun vähän ylempää lukasin, mutta hienoa jos tuon verran porukkaa lähtee! Toivotaan, että n. 100 Blegifania lähtisi ja Hakametsä hallintaan. Toivottavasti.
 

sammyc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tacco kirjoitti:
Kyllä se itsekkin täytyy lähteä reisulle mukaan. Huomenna pitääpi sitten ilmoittautua. Kellään mitään havaintoa paljon tällä kertaa jengiä mukana?

Edit. Sori tuo jäätymiseni, huomasin kun vähän ylempää lukasin, mutta hienoa jos tuon verran porukkaa lähtee! Toivotaan, että n. 100 Blegifania lähtisi ja Hakametsä hallintaan. Toivottavasti.

Onko meillä muka 100 fania yhteensä? Mukana ollaan itsekkin jos koulu antaa myötä. Huomenna pitäisi matka myös maksaa, että mattimyöhäset jotka eivät ole ilmottautuneet niin huomenna sitten rahaa mukaan. Matkan hintahan oli 20/25€ jos oikein muistan. Hieno matka kyllä tulossa kerta noin moni on mukaan lähdössä!
 

Tacco

Jäsen
LLL kirjoitti:
Onko meillä muka 100 fania yhteensä?

Kyllähän tuo Länäri niin sanoi, että olisi 80 matkaajaa jo koossa Kärppä -pelissä. Joten yleensä vikassa pelissä ilmoittautuu mukaan paljon porukkaa, eli todennäköisesti saamme sitten sadan täyteen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Toisella erätauolla oli eilen 98 ilmoittautunutta BFC:n kahden bussin reissulle. Lisäksi nämä muutamat omilla autoilla tulevat - meillä on kirkkaasti yli sadan hengen fanikatsomo Hakametsän päädyssä.

Kiitos kaikille mukaan lähteville, pidetään lippu korkealla ja ylilyönnit jätetään muille.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ihan tiedotusmielessä muistuttaisin arvon palstalaisia, että seuraava reissu on jo ensi lauantaina 14. päivä Raumalle. Itse en mukaan pääse henkilökohtaisten syiden vuoksi, mutta toivottavasti porukka jaksaa innostua taas kerran.
 

Tacco

Jäsen
Juu, kiitos torstain matkasta, hyvä meno oli ja tällaisia matkoja lisää. Kiitos siis matkanjärjestäjille, mikäli luette tämän. Kaikin puolin onnistunut matka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös