Vieraspelireissut ja kimppakyydit

  • 42 572
  • 227

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
HPK peliin 6.1.2007 on tulossa ainakin aika mukava invaasio. On totta, että nykyään ei kaikille matkoille ehdi lähtemään.

Ehdotan lauantaita 6.1.2007 The matkaksi. Perusteluina: Hämeenlinnassa on aina ollut kiihkeä tunnelma. Matka-aika on juuri sopiva ja ottelun ajankohta on täydellinen. Juuri joululomat vietetty ja kaikilla sopivasti energiaa. Mikä sen mukavampaa kuin lähteä loppiaisen aikaan fanimatkalle.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos työkiireet helpottavat sopivissa määrin (muttei liikaa, ettei tule takalistoon mononpohjan valumallia), voisin olla kyllä messissä. Periaatteessa mitä kauemmas, sen parempi. Joku kahden päivän setti, mallia muutaman vuoden takaa, olisi oikein bueno, mutta näitä kai ei liiemmin ole mahdollisuus järjestää.

Noille "tavallisille" fanimatkoille ei ole oikein kiinnostusta lähteä kun himamatseissakin käyminen on jäänyt vähän vähille viime aikoina.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Juhaht kirjoitti:
Joku kahden päivän setti, mallia muutaman vuoden takaa, olisi oikein bueno, mutta näitä kai ei liiemmin ole mahdollisuus järjestää.

Otteluohjelmastahan tuo yhdistelmäreissu on aika pitkälti kiinni. Ei ole pe-la-vieraspeliparia ollut Rauma-Turun jälkeen. Oli kyllä hieno reissu se juu.

Tuo 6.1. Hämeenlinnaan sopisi varmaan ihan hyvin, ainakin jos sinne on oikeasti tulossa porukkaa jo valmiiksi enemmänkin. Omasta puolestani se siis sopii loistavasti.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Rupeaako Hämeenlinnassa pikkuhiljaa viihtymään?

Mitenkään toimintaa kritisoimatta olen hieman ihmetellyt sitä ettei ns megamatkoja tjsp ole markkinoitu tai mainostettu. Vähän sama vika mullakin on ollut kuin Juhaht:lla, työt painaa päälle, viikonloput ovat yleensä täynnä ohjelmaa eikä edes kaikissa kotimatseissa ehdi käymään. Toisaalta taas juuri "meille" tällainen pidemmällä aikavälillä sovittu juttu olisi mitä mainion, ainakin minulle. Kehitettävää; Jussi sponsoroimaan lentokonetta Oulun reissulle ;-)

Ääni täältäkin tuolle Hämeenlinnan reissulle, sopivan lähellä (saa siis nukkua aamulla) ja pelin jälkeen ehti hyvin baariin.

Omalta osaltani toivon että jo ketjuun kirjoittaneiden lisäksi ainakin Blågula ja msg olisivat mukana. Meitä jotka ihailemme Marwinin "väärin" tehtyjä maaleja ei koskaan ole liikaa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Hamelinna kuulostaa hyvältä. Ajomatka on juuri sopiva, jne. Ainoana miinuksena on vaan se, että tuohon 6.1. on niin pitkä aika. Itse olen lähdössä, tietysti.

Niin ja pitää kiittää kaikkia Oulussa olleita, v*tun hieno tunnelma saatiin aikaiseksi, vaikka meitä oli alle 50.

Mistä saataisiin kotiotteluihin samanlainen tunnelma kuin fanimatkoille? Onko se oikeasti niin, että se vaatii sen mäyriksen alle ennenkuin kehtaa/viitsii huutaa?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
JuVii kirjoitti:
Mistä saataisiin kotiotteluihin samanlainen tunnelma kuin fanimatkoille? Onko se oikeasti niin, että se vaatii sen mäyriksen alle ennenkuin kehtaa/viitsii huutaa?

Vieraspeleihin valmistautuminen on aina jotenkin erilaista, kun saman porukan kanssa kitataan olutta ja avataan ääntä parhaimmillaan useampi tunti ennen peliä yhdessä. Samoin oma vastuu joukkueen kannustamisesta kasvaa, ryhmäpaine velvoittaa huutamaan jne jne. Kotipeleihin taas liian usein tullaan se vartti ennen pelin alkua, jolloin tunnelmaan ei ole ehtinyt vielä virittäytyä ja pää on liian selvä - kyllä ne muut täällä huutaa kuitenkin.

Tuo Hämeenlinna lienee sitten sovittu rasti. Eli tammikuun kuudes päivä KAIKKI kynnelle kykenevät mukaan reissuun. Epävirallinen megamatka - mainostakaa kavereillekin.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Erittäin hyvä idea E! Minulle se oikeastaan on ihan sama milloin tämä tehdään, koska käyn kuitenkin kaikilla fanimatkoilla. Hämeenlinna kuitenkin kuulostaa hyvältä. Oli tosiaan hieno Oulun reissu, täältäkin kiitokset mukana olleille.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Hämeenliinan fanimatka kuuluu varmaan suunnitelmiin, ei ole tullut käytyä siellä muutamaan vuoteen. Näin tänne kirjoittavien kesken voisi yrittää suunnitella samanlaista "tapaamista" kuin joskus Tampereen reissulla (playoffit?), että yritettäisiin kaikki samaan bussiin, jos siis busseja lähtee useampia.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Harmi kun matka on niin lyhyt, eihän siinä kerkeä edes mäyräkoiraa sanoa, kun ollaan jo tarunhohtoisessa Hämeenlinassa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Cosmo kirjoitti:
Harmi kun matka on niin lyhyt, eihän siinä kerkeä edes mäyräkoiraa sanoa, kun ollaan jo tarunhohtoisessa Hämeenlinassa.

Täh? Kerkeää, kerkeää. Aina kerkeää, jos ei muuten niin aamulla aloittamalla. Itse tosin olen humalassa jo yhdestä oluesta, joten minen nauti väkijuomia näillä matkoilla kylddyyrin kehtoon.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Cosmo kirjoitti:
Harmi kun matka on niin lyhyt, eihän siinä kerkeä edes mäyräkoiraa sanoa, kun ollaan jo tarunhohtoisessa Hämeenlinassa.

Täytyy toivoa, että M on kuskina, silloin mennee vähintään kolme tuntia. Tuo on ainoa heikko puoli Hämeenlinnan reissussa, mutta toisaalta eipä tarvitse kukonlaulun aikaan kyntää itseään ylös sängystä, joten tekosyyt vässyköiden poisjäännille vähenee huomattavasti.

Jatkismiitti pelin yhteydessä olisi ihan hyvä idea. Toisaalta melkein kaikki nickit osaa jo yhdistääkin kasvoihin, mutta jokunen musta aukko sivistyksessä on edelleen.

Eli siis kaikki joukolla mukaan Hämeenlinnaan. Pitänee varoittaa Tuulaakin asiasta, koska voi olla yllätys, jos oikeasti tarvitaan kolmaskin bussi... Sitä voisi pitää hyvänä tavoitteena.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
E kirjoitti:
Eli siis kaikki joukolla mukaan Hämeenlinnaan. Pitänee varoittaa Tuulaakin asiasta, koska voi olla yllätys, jos oikeasti tarvitaan kolmaskin bussi... Sitä voisi pitää hyvänä tavoitteena.

Tuosta on ollutkin puhetta, että olisi kaikkien kannalta hyvä, mikäli ilmoittautuisi fanimatkoille heti, kun tietää pääsevänsä. Silloin on helpompi varailla näitä lisäbusseja ym.

Tällaisen käsityksen olen ainakin itse saanut.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Juhaht kirjoitti:
Täh? Kerkeää, kerkeää. Aina kerkeää, jos ei muuten niin aamulla aloittamalla. Itse tosin olen humalassa jo yhdestä oluesta, joten minen nauti väkijuomia näillä matkoilla kylddyyrin kehtoon.

Kuulemma jotkut aloittelee jo monta päivää aikaisemmin. Yhen kamun kolmekybäset samana iltana, mutta olisipahan hyvä syy aloitella vähän aikasemmin. Monelta se Sportti aukeaa? Sori kun mä jo pilasin teidän retken.

Varaisin Shaynen viereeni ja Bandanan alle. Ja mäyrän sisääni. Haetaan Länäri Lohjalta, pidempi matka. Mä voin kans ajaa. Tai Pasi.

EDIT: jutut konditionaaliin, sillä jos nyt totta puhutaan, niin onhan tämä nyt melko huono ajankohta. Seuraava olisi kyllä parempi. Mutta yhtä kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

JJ IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland
Parempaa topicia en tähän jaksanut etsiä, anteeksi jos meni väärään paikkaan.

Elikkä, onko jollain tietoa, että kuinka iso tuo seisomakatsomo 212 on, ja kuinka paljon irtolippulaisia sinne mahtunee? Tällä hetkellä ollaan kasaamasssa 20-50 hengen porukkaa nuorempaa IFK-sukupolvea ja tuonne olisi tarkoitus mennä, joten mahtuuko sinne (jos tietenkin hankkii liput ajoissa)? Koskaan aiemmin en ole Espoo Areenassa käynyt, joten ei oikein mitään kuvaa tuosta katsomosta ole.

Kiitos jo etukäteen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
JJ IFK kirjoitti:
Parempaa topicia en tähän jaksanut etsiä, anteeksi jos meni väärään paikkaan.

...

Kiitos jo etukäteen.

Vähän erikoinen ketju kieltämättä, kun meidän areenastakin on oma ketjunsa. Tämä on kuitenkin Bluesin vieraspelejä käsittelevä ketju.

Ei sinne myydä lippuja enempää kuin ihmisiä mahtuu. Jos kaikille saa liput ostettua, kaikki varmaan mahtuukin. Kyllä sinne nyt satakunta ainakin mahtuu (enkä tarkoita Satakuntaa vaan yli sataa ihmistä).
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ennen Hamelinnan reissua olisi kinkunsulattelumatka Lahteen 28.12. Eilen oli 45 ilmoittautunutta, väh. 70 tarvitaan, että toinen dösä lähtee.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onko jollain mahdollisesti tietoa, että kuinka moni tuonne Hämeenlinnaan on jo tähän mennessä ilmoittautunut?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Länäri kirjoitti:
Onko jollain mahdollisesti tietoa, että kuinka moni tuonne Hämeenlinnaan on jo tähän mennessä ilmoittautunut?

Eipä noita ilmoittautumisia ole vielä mitenkään ylenmäärin, olisiko Ässät-peliä ennen ollut joku nelisenkymmentä. Toisaalta ilmoittautuneissa ei ollut mukana lähellekään kaikkia niitä, jotka ovat itselleni sanoneet tulevansa. Käykää nyt kaikki mukaan haluavat ilmoittautumassa hyvissä ajoin, vaikka lauantain JYP-pelissä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vieläkö The Matka 6.1 elää ja voi hyvin?

Niin, nythän oli puhetta josko "JA-köörin" tyyppisellä köörillä lähdettäisiin Hämptoniin la 6.1. Mikäs sen suhteen on tilanne? Ainakin itse on kyllä paikan päälle päästävä, jollei muuten niin crazy-Billy Tibbetts on nähtävä. Seuraava Blues-HPK kun on vasta helmikuun lopussa niin en näe takeita sille että tämä sankari enää silloin Suomessa pelaa...

Eihän tässä sinänsä ole kiire mutta ajattelin vaan tiedustella mikä täällä kiinnostuksensa ilmaisseilla nimimerkeillä (ja miksei muillakin) on tilanne. E oli vissiin jo ilmoittautunut josta pisteet.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Juu, ilmottauduttu on. Ja tiedän muutaman muunkin tähän ketjuun kirjoittaneen "semiaktiivin" ilmoittautuneen.

Paljon olen yrittänyt matkaa mainostaa, tieto oli Tuulankin korviin päässyt. Sata lippua on alustavasti varattuna Hämeenlinnasta. Lisääkin saa, jos on tarve. Ja eikös kaikken tavoitteena ole se, että tarvetta lisälipuillekin on?

Eli siis kaikki vähänkin empivät vaan mukaan Hämeenlinnaan lauantaina 6.1.
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
E kirjoitti:
Juu, ilmottauduttu on. Ja tiedän muutaman muunkin tähän ketjuun kirjoittaneen "semiaktiivin" ilmoittautuneen.

Paljon olen yrittänyt matkaa mainostaa, tieto oli Tuulankin korviin päässyt. Sata lippua on alustavasti varattuna Hämeenlinnasta. Lisääkin saa, jos on tarve. Ja eikös kaikken tavoitteena ole se, että tarvetta lisälipuillekin on?

Eli siis kaikki vähänkin empivät vaan mukaan Hämeenlinnaan lauantaina 6.1.

Juuri näin, kaikki nyt mukaan. 3 bussia olisi hienoa saada, Rinkelinmäki on sen verran pieni halli että saisi varmasti hyvän metelin aikaan. Vaikka sinne mahtuu aina myös niitä jotka lähtevät vain rellestämään..
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jooh, Hämeenlinnaan ollaan tulossa.

28.12. on Lahden reissu, yli 100 on jo ilmoittautunut. En tiedä onko enää dösissä vapaita paikkoja. Soittakaa fanimatkapuhelimeen jos kiinnostaa.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Hämeenlinnaan ollaan tulossa myös täältä. Kovasti olen myös koittanut reissua markkinoida.

Viimeisten tietojen mukaan on yli 103 lähtijää, eli enemmän kuin viime matkalla. Kolme bussia on tavoitteena. Lisää vain lähtijöitä matkaan ja ilmoitusta Tuulalle.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taidanpa minäkin lähteä tuonne Hämeenlinnaan. Piti viime pelissä jo ilmoittautua, mutta sitten se unohtui siinä Favorin-shouta ihmetellessä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös