Videot

  • 435 477
  • 1 049

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Jeps.
Video valmistuu pikku hiljaa, mutta ongelmana on se että videoita maaleista puuttuu vielä, eikä niitä tahdo millään löytyä.
Jos jollain on yksittäisiä maalivideoita maaleista, niin ei muuta kuin laittaa tänne.Tarkoituksena olisi saada kaikki Leijonien tekemät maalit, ja tehdä niistä "Leijonat Torinossa 2006"-video.Tarkoituksena tehdä pätkästä mahdollisimman täydellinen.
Kannattaako muuten lisätä pätkään Suomea vastaan tehdyt maalit?Ne kyllä lisäisivät videon kokoa.
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Konnamuori kirjoitti:
Jeps.
Video valmistuu pikku hiljaa, mutta ongelmana on se että videoita maaleista puuttuu vielä, eikä niitä tahdo millään löytyä.
Jos jollain on yksittäisiä maalivideoita maaleista, niin ei muuta kuin laittaa tänne.Tarkoituksena olisi saada kaikki Leijonien tekemät maalit, ja tehdä niistä "Leijonat Torinossa 2006"-video.Tarkoituksena tehdä pätkästä mahdollisimman täydellinen.
Kannattaako muuten lisätä pätkään Suomea vastaan tehdyt maalit?Ne kyllä lisäisivät videon kokoa.

YLEn videot saa imuroituu koneelleen http://keepvid.com :illa. Ne on kyllä aika lyhyitä pätkiä, mutta kaikki maalit löytyy kyllä.
 

Teltsuk1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Dallas Stars
Jeps.
Video valmistuu pikku hiljaa, mutta ongelmana on se että videoita maaleista puuttuu vielä, eikä niitä tahdo millään löytyä.
Jos jollain on yksittäisiä maalivideoita maaleista, niin ei muuta kuin laittaa tänne.Tarkoituksena olisi saada kaikki Leijonien tekemät maalit, ja tehdä niistä "Leijonat Torinossa 2006"-video.Tarkoituksena tehdä pätkästä mahdollisimman täydellinen.
Kannattaako muuten lisätä pätkään Suomea vastaan tehdyt maalit?Ne kyllä lisäisivät videon kokoa.

Laita vaan suomea vastaan tehdyt maalit.. mutta laita vasta sitte tänne ku oot saanu kaikki maalit ja sitteku se on täysin valmis. niin tulee huippuhyvä. Kiitos paljon.:D toivotaan että löytyy ne kaikki maalit..
 

abc

Jäsen
Bluesfan kirjoitti:
YLEn videot saa imuroituu koneelleen http://keepvid.com :illa. Ne on kyllä aika lyhyitä pätkiä, mutta kaikki maalit löytyy kyllä.
Äh, mä en vieläkään tajua, miten toi toimii oikeestaan? Tai siis, sehän latautuu johonkin aivan outoon (.flv?) muotoon ja että miten sen saa vaihdetuksi esim. mpg / avi :ksi?

Ja toinen kysymys ois tälläinen windows movie makerissa, kun suurinta osaa WMM ei suostu tuomaan. Eli en voi tehdä niistä mitään pätkiä yms.
 

emz1

Jäsen
Bluesfan kirjoitti:
YLEn videot saa imuroituu koneelleen http://keepvid.com :illa. Ne on kyllä aika lyhyitä pätkiä, mutta kaikki maalit löytyy kyllä.

Miten sait ne ladattua tuolla?

Minulla ei ainakaan onnistu, latauslinkkiä ei vaan ilmesty :/
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
EmZ kirjoitti:
Miten sait ne ladattua tuolla?

Minulla ei ainakaan onnistu, latauslinkkiä ei vaan ilmesty :/

Mullakaan se ei välillä onnistu, en oo keksiny mitään syytä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Selänteen niitti...

Tuli tuossa mieleen sattuuko kellään olemaan Selänteen Prongeriin kohdistunutta niittiä Salt Lake Cityn kisoista? Oli ensimmäinen taklaus, jonka Selänteeltä koskaan näin ja oli aikamoinen pommi. Nosti osakkeita silmissäni huomattavasti.
 

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nagano 1998

Pariinkin kertaan oli Buren Naganon maaleja kyselty ja ainakaan pikaisella selauksella en huomannut, että niitä olisi tänne laitettu kenenkään toimesta.

Nagano 1998 (Right click & save target as)

Tuossa olisi pieni video Naganon kisoista. Buren maalit Suomea vastaan löytyy kaikki loppupuolelta, tosin eka ja vika vain yhdestä kuvakulmasta ja viimesestä nyt ei edes erota, että Bure se on joka sen tyhjiin laittaa.
Tehty joskus ehkä 2002 koulussa jotain multimediakurssia varten, ja siitä syystä pätkässä kaikenlaista kikkailua esiintyy, ja jotain turhia tekstejä, jotka näin monen vuoden jälkeen itseäni ihmetyttää ja kummastuttaa.

Tää on muistaakseni joskus aikoja sitten tänne foorumille jonnekin linkitetty, mutta tässäpä se taas on. :P
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Virginialainen kirjoitti:
Tuli tuossa mieleen sattuuko kellään olemaan Selänteen Prongeriin kohdistunutta niittiä Salt Lake Cityn kisoista? Oli ensimmäinen taklaus, jonka Selänteeltä koskaan näin ja oli aikamoinen pommi. Nosti osakkeita silmissäni huomattavasti.

Sittenpä et ole paljoa pelejä nähnyt. Kannattaa katsoa pari pätkää Winnipegin vuosilta, samassa vaihdossa Teme taklasi pari San Josen itikkaa täysin levyksi.

Prongeriin kohdistuneen taklauksen puhtaudesta voidaan toki olla monta mieltä, mutta hyvä jos arvostus nousi entisestään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
rico kirjoitti:
Kannattaa katsoa pari pätkää Winnipegin vuosilta, samassa vaihdossa Teme taklasi pari San Josen itikkaa täysin levyksi.

Prongeriin kohdistuneen taklauksen puhtaudesta voidaan toki olla monta mieltä, mutta hyvä jos arvostus nousi entisestään.

Kyllä. Sivistyksestäni löytyy suuria aukkoja. Winnipegin vuosilta en paljoa pelejä nähnyt, koska olin tuolloin vielä pojankoltiainen. Nuorempana en osannut arvostaa Selännettä juuri ollenkaan, mutta pikku hiljaa iän karttuessa sitä on alkanut arvostaa erilaisia pelaajia.

Eihän taklaus välttämättä puhtain mahdollinen ollut, mutta siinä tilanteessa se sai syttymään peliin paljon paremmin.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Joo elikkä tuota samaa Salt lake cityn selänne taklaa prongeria epäpuhtaasti videota kyselisin olisi mahtavaa jos sen saisi koneelle.

Ja sitten kysyisin että sattuisko jollain olemaan yhtään Jordin Tootoon taklausta koneella?
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Jos jollakin olisi linkittää Lauris Darzinsin maalit MM-kisoissa, niin olisin kiitollinen!
 
Viimeksi muokattu:

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkos kellään Pavel Buresta jotain videota missä olisi maaleja koko hänen uraltaan? Mulla oli ittellä joskus semmonen hyvä video jossa oli koko Pavelin uran ajalta maaleja ja muuta sälää, mutta se on kadonnut mun koneelta. :( Olisin eritääin kiitollinen jos joku viitsisi laittaa rapidshareen tai johonkin..
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Nickerson#50 kirjoitti:
Onkos kellään Pavel Buresta jotain videota missä olisi maaleja koko hänen uraltaan? Mulla oli ittellä joskus semmonen hyvä video jossa oli koko Pavelin uran ajalta maaleja ja muuta sälää, mutta se on kadonnut mun koneelta. :( Olisin eritääin kiitollinen jos joku viitsisi laittaa rapidshareen tai johonkin..

Tässä ois YouTuben pätkiä, jos yhtään auttaa. :)
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nickerson#50 kirjoitti:
Onkos kellään Pavel Buresta jotain videota missä olisi maaleja koko hänen uraltaan? Mulla oli ittellä joskus semmonen hyvä video jossa oli koko Pavelin uran ajalta maaleja ja muuta sälää, mutta se on kadonnut mun koneelta. :( Olisin eritääin kiitollinen jos joku viitsisi laittaa rapidshareen tai johonkin..
Tässä jotain, valitettavasti vain Canucksin paidassa: http://rapidshare.ro/download.php?id=k7rgPC2i3xOUu14FBCZp
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Väänsin tossa Children Of Bodomin - Everytime I Die musavideon höysteeksi muutaman Mertarannan aika legendaarisen huudon (kiitos niille jotka ovat niitä täällä antaneet jakoon!). Katselkaa ja kuunnelkaa ja antakaa palautetta !

http://rapidshare.de/files/30582556/Suomi.wmv.html
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös