Videoita

  • 585 039
  • 1 385

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ovechkin Hole In One

Tässä oli juttua pari päivää sitten kun Capitalsien pelaajat olivat golffaamassa ja Ovechkin täräytti sitten kaikkien ihmetykseksi holarin. 146-metrinen lyönti meni yhdellä sisään ! Onko jotain mitä hän ei osaa tehdä? http://www.youtube.com/watch?v=voEiQco4KX0
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ovetskinista on tulossa vakavasti otettava kilpailija Pohjois-Korean Kim Jong-Ilille.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
On kellään antaa linkkejä Jeremy Roenickin tappeluista, jotta voisin tallentaa niitä koneelleni...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
FinJeevel_86 kirjoitti:
Myös tänne vinkkinä, että NHL:ää voi katsoa ilmaiseksi yahoon streamista. http://myp2p.eu/NHL.htm

Elikkäs homma menee jotenkin näin:

Valitsee tuolta jonkun noista linkeistä, yhteydelle sopivimman. Mulla ainakin winamp aukee mutta mitään ei tapahdu. Laita winamp kiinni. Avaa koneesi Temporary Internet Files ja sieltä etsi tuohon otteluun sopiva "playlist". Se alkaa päivämäärällä esim 20061008... Klikkaa siinä päällä oikeeta hiirennapukkaa, valitse ominaisuudet, sieltä ylhäältä maalaat sen linkin kopiot sen. Käynnistät Windows Media Playerin ja avaat sen urlin sillä. PITÄISI toimia! Itse kikkailin puolituntia äsken ja en ole ihan satavarma ohjeista mutta kokeilkaa! Col-Van näkyy!
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Tällä kaudella on nämä nhl.comin "hailaitit" leikattu vähän miten sattuu. Erityisen paska näytös oli tämä viime yön ottelu Kings-Stars. Hidastukset tulee tilanteista ja ne lopetetaan kesken kaiken, Miettinen pääsi yksin läpi ja pätkä katkaistiin ennen kuin ratkaisu tuli, Jokisen maali -ehtikö kiekko edes mennä verkkoon yhdessäkään hidastuksessa? Morrow maali jne jne...Vähän saisi petrata.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ettei vaan olisi Päiviö Pyysalo vaihtanut NHL:n listoille, sen verran perseestä nuo clipit ovat olleet

Lisäksi clippien ilmestyminen kestää helvetin kauan, ja pahimmillaan ei edes saada kaikista matseista matskua.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Daespoo kirjoitti:
Ettei vaan olisi Päiviö Pyysalo vaihtanut NHL:n listoille, sen verran perseestä nuo clipit ovat olleet

Lisäksi clippien ilmestyminen kestää helvetin kauan, ja pahimmillaan ei edes saada kaikista matseista matskua.

Mä olenkin suosinut sitä että menen haluamani seuran kotisivulle ja katson sitä kautta nuo highlightit. Siinä kestää tietenkin kauemmin, kun kaikki videot eivät ole samalla sivulla, mutta jos haluaa hieman parannusta noihin clippieihin, niin se kannattaa.

Tietenkin niissä painotetaan oman seuran videoita, eli vastustajan maalit eivät ole kovin pitkiä clippejä, mutta omanseuran torjunnoista näkee useimmin zoomauksia ym. pikku hienouksia muutenkin.

Syynä tuohon clippien ihmeellisiin katkeamisiin ym. lienee se että he saivat varmaan joltain valituksia viimevuonna kun kaikki maalit näytettiin lähetys kuvakulmasta, jolloin niitä ei tarkkaan nähnyt, mutta näissä uusissa ollaan kyllä menty jo liiallisuuksiin, jos clipit loppuvat ennenkuin tilanteessa on ehtinyt edes tapahtua mitään :S
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Yö-Orava kirjoitti:
Doanerin selvitys ei kyllä auennu.

ESIM. haluan nähdä vaikkapa Phoenixin pelin highlightit. Menen PHX:n kotisivuille ja sieltä menen multimedia osioon ja katson sitä kautta highlightit. En ole aivan satavarma, mutta PHX:n ja NHL.comin koosteet ovat erilaisia?? NHL.comin koosteet ovat objektiivisempia, siis Phoenixin sivuilla näen enemmän oman seuran videoita, taklauksia ja uusintoja.

Menen siis mielummin: http://phoenixcoyotes.com/news/story_details.php?ID=5345

En tykkää katsella näitä NHL.comin highlighteja: http://www.nhl.com/nhl/app?service=page&page=Video

Jos ei auennut, niin ei voi mitään. Paremmin en osaa selittää
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Niin siis lähes kaikilla joukkueilla on highlightit omilla kotisivuillaan mutta jos haluaa nähdä kaikki maalit tuota kautta joutuu surffaan aika homona varsinkin isojen lauantaikierrosten jälkeen. NHL.comista näkee suurimman osan tosin.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Daespoo kirjoitti:
Niin siis lähes kaikilla joukkueilla on highlightit omilla kotisivuillaan mutta jos haluaa nähdä kaikki maalit tuota kautta joutuu surffaan aika homona varsinkin isojen lauantaikierrosten jälkeen. NHL.comista näkee suurimman osan tosin.
Niinpä niin. Siitä mainitsinkin tuolla ylempänä, mutta jos haluaa esim. lempijoukkueensa koosteet katsella niin ei välttämättä kannata niitä nhl.comista katsella
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Amphora kirjoitti:
Tuossa etusivulla on Flames-TV. Klikkaa se päälle, niin se lataa vähän aikaa ja lähtee käyntiin. Heti Bonkin maalin jälkeen.
http://www.calgaryflames.com/

En tiedä kyllä mikä mulla mättää kun avaan tuon flames tv:n ja painan mitä tahansa koostetta aina ruutuun pomppaa koala ja alkaa soimaan vastenmielinen "YEAH BABY, YEAH BABY, YEAH BABY ! " musiikki ??? no eipä tuo taklaus minulle nyt niin tärkeä ole :D
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Doaner kirjoitti:
En tiedä kyllä mikä mulla mättää kun avaan tuon flames tv:n ja painan mitä tahansa koostetta aina ruutuun pomppaa koala ja alkaa soimaan vastenmielinen "YEAH BABY, YEAH BABY, YEAH BABY ! " musiikki ??? no eipä tuo taklaus minulle nyt niin tärkeä ole :D
Se näyttää sen "mainoksen" aluksi. Paina sitä play nappia vielä varmuudenvuoksi sen mainoksen jälkeen uudestaan niin toimii. Tai ainakin minulla toimi :D
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ihmetyttää taas niin perkeleesti. Phoenix Coyotes on voittanut tasan kaksi ottelua tällä kaudella ja kummastakaan voitto ottelusta ei ole tullut highlighteja NHL.comiin saatika kojoottien omille sivuille. Ei näin. Toivottavasti tuosta Coyotes vs Blues ottelusta tulisi maalikooste vielä tänään. Kerrankin kun saisi katsella oman joukkueen menestystä, eikä nöyryytystä
 
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Amphora kirjoitti:
Se näyttää sen "mainoksen" aluksi. Paina sitä play nappia vielä varmuudenvuoksi sen mainoksen jälkeen uudestaan niin toimii. Tai ainakin minulla toimi :D
Kokeilin, minulle ei toimi :D , se tulee aina vaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, kunnes pinna palaa siihen musiikkiin ja suljen sen ....
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös