Videoita

  • 584 588
  • 1 385

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Setämies kirjoitti:
Kuunnelkaas tarkasti 11 sekunnin kohdalla...

NHL.com:n highlightseistä sen verran, että kaataako muilla tuo EA NHL 2K7 -mainos selaimen? Itsellä kaatuu Opera ja Firefox aina noihin highlighteihin, mutta IE:llä toimii. Hagmania lainatakseni, voi jumalauta...
Tais nakertaa aika hyvin....
Mulla ainakin on toiminut moitteettomasti.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Setämies kirjoitti:
Kuunnelkaas tarkasti 11 sekunnin kohdalla...

NHL.com:n highlightseistä sen verran, että kaataako muilla tuo EA NHL 2K7 -mainos selaimen? Itsellä kaatuu Opera ja Firefox aina noihin highlighteihin, mutta IE:llä toimii. Hagmania lainatakseni, voi jumalauta...
Heh, enpä huomannut/kuullut tuota kun ekan kerran katsoin pätkät. Mulla oli sama ongelma noiden kaatumisien suhteen viime viikolla. Lähes aina kun yritti katsoa niin selain kaatui. Nyt ei mitään ongelmaa ja mitään en ole tehnyt. Käytän Mozillaa.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Onko jossakin ladattavana Sidney Crosbyn viime yön maalia. (DECEMBER.5.2006) Olis hyvä saada koneelle.
 

Leuka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, FBK, HIFK
NHL.comin Highlightit

En tiiä onko oikee ketju kysyä apua mut en tiedä mikä on ku en pysty kattomaan NHL. comin highlighteja ollenkaan, kaataa koko selaimen.. oon kokeillu exploreria, opera ja modzillaa.. päivitin mediaplayerinki, mut ei auttanu.. alkaa pikku hiljaa mennä hermot..

Ps. Auttakaa turistia..
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Leuka kirjoitti:
En tiiä onko oikee ketju kysyä apua mut en tiedä mikä on ku en pysty kattomaan NHL. comin highlighteja ollenkaan, kaataa koko selaimen.. oon kokeillu exploreria, opera ja modzillaa.. päivitin mediaplayerinki, mut ei auttanu.. alkaa pikku hiljaa mennä hermot..

Ps. Auttakaa turistia..
Minunkin Mozillani kaatuilee aika ajoin highlightseja katsellessa. Pukkaa jonkinlaista virheraporttia. Kaatuilu alkoi noin pari viikkoa sitten, sitä ennen on toiminut ilman ongelmia.
 

Ferris

Jäsen
Amphora kirjoitti:
No empä nyt tiiä ainakaan tällä kaudella ;)

No kyllä minä tuon videon olen nähnyt, mutta haluaisin LADATA sen koneelle! :D

Katoppas vaan, jäi tuo lataamiskohta jotenkin huomioimatta tekstistäsi. Sorry!

Jottei mene off-topikiksi niin tässä videoclippi tilanteesta, jossa Heward sai Modanon luistimesta naamaansa. Ihme takapotkuhypähdys kyllä Modanolta. Sata tikkiä sai Heward naamaansa siitä hyvästä.

http://www.youtube.com/watch?v=J0soTmCIWDw
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Al Lafrate kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Mozillaa kokeilin, mutta vasta codec-päivitys toi ratkaisun pulmaan. ffdshow:n latasin ja nyt pyörii highlight-pätkät taas.

Jo on ihmeellistä settiä, mulla taas alko Firefoxilla kusemaan toi videopalvelu, mutta IE:llä toimii.
 

Mr.Goalie

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS,HIFK,New Jersey Devils
Pojan nimi on Alexandre Bresse ja hän on vuosimallia 92- eli on varauskelpoinen vuonna 2010.
 

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
Mr.Goalie kirjoitti:
Pojan nimi on Alexandre Bresse ja hän on vuosimallia 92- eli on varauskelpoinen vuonna 2010.

Täytyypä pistää nimi korvan taa. Tiedä vaikka jonakin päivänä vielä kuulis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös