Mun mielestäni tuo suhtautuminen on aika huvittavaa. En minä puolustele sitä, että tätä syntymää pitäisi sen enempää hehkutella, ja tiedän kyllä hänen valtansa luonteen, mutta eipä tuo uutisointi ole sen räiskyvämpää ollut ainakaan niissä lähteissä, mitä minä yleensä seuraan. Edelleen, ihan uutisoinnin arvoinen asia, koska nykyjärjestelmälle me emme kuitenkaan mitään mahda. Uutisointia sinänsä on aika turha lähteä kitisemään pois ja kategorisesti suhtautua tuohon muksuun suurimpana perkeleenä. Ylilyönnit sitten erikseen, niitä varmasti riittää jo heti tuoreeltaan, mutta kuten jo muutaman kerran olen todennut, luulisi näiden vuosien aikana jengille kehittyneen jo jonkinlainen filtteri ip-lehdille.No jaa, minusta on kuitenkin ihan legitiimiä kommentoida sitä, että ihan ilman mitään reaalista valtaa olevan "hallitsijan" syntyminen herättää meillä läpi median täysin suhteettoman hysteerisen reaktion.
Tästäpä olen samaa mieltä.Kautta vuoden tulee olemaan reaalisesti meille hyvin tärkeitä vaaleja, joiden lopputuloksesta Suomessa kirjoitetaan ehkä tuhannes- tai sadasosa siitä, minkä tämä kohtalaisen merkityksetön vauva nyt saa osakseen. Onhan se nyt ihan oikeasti täysin arkaainen systeemi, eikä edes meidän omamme vaan aivan vaan naapurimaan. Puhtaasti sirkushuvia kansalle.