Victoria synnytti tytön 23.2.2012 n. klo 5.30

  • 17 454
  • 142

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Heh. En kiusaa enää, mutta nähtävästi on, kun sitä rumuutta niin kovasti kiistetään.

Oli helpotus saada vastaus kysymykseeni. Eipä tule sanottua, että onpa muuten ruma tuo Estelle, jopa vauvaksi! Olenhan hienotunteinen, diskreetti nykyaikainen mies.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Eipä tuo Estelle tule mikään kaunokainen olemaan aikuisenkakaan, mikäli on luottamista SVT:n kuvamanipulaatioihin. Ei sitten yhtään miehekkäämmän näköisiä kuvia enää saaneet...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaikki vauvat ovat suht rumia ja samannäköisiä (rodulliset seikat huomioiden) aluksi, mutta kyllä niistä ankanpoikasista vielä joutsenia tulee. Veikkaisin, että Estellestä tulee kutakuinkin äitinsä, sisarensa ja isoäitinsä näköinen nainen. Victoriallahan on melko vahva leuka, mutta Danielilla ei, joten tämä saattaa tasoittua vauvan eduksi.

Sen lisäksi, että vain miehet uskaltavat tunnustaa vastasyntyneiden vauvojen näyttävän suht samannäköisiltä ja suht rujoilta niin miesten ja naisten välinen ero vauva-asioissa korostuu myös painon ja pituuden merkityksessä. Ketään miespuolista ei havaintojeni mukaan kiinnosta pätkääkään vauvan syntymäpaino ja -pituus, ellei kyse ole esim. keskosesta tai sitten jostain jättivauvasta. Joka ainoa tapaamani nainen taas hössöttää painosta ja pituudesta ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä lapsen aikuisiän koon kannalta. Kyllä se vain niin on, että suht pienestäkin vauvasta voi kasvaa ruma karvainen läski juomaan kaljaa sohvan perukoille ja kookkaammasta vauvasta voi kasvaa sopusuhtaisen siro kaunotar.

Itse kuulun siihen miesryhmään, jota ei kauheasti muitten (ystävät, tuttavat, kylänmiehet, ei-lähisukulaiset) jälkikasvu kiinnosta. Eräällä lapsuudenaikaisella ystävälläni on kolme lasta, vanhin taitaa täyttää jo kymmenen. Näiden lasten nimet aikoinaan kirjoitin kaukaa viisaasti ylös, muuten en niitä muista tavattaessa. Jos laitan jostain reissusta postikortin, lisään kortin nimiriville taktisen "+lapset"-merkinnän kuitatakseni lasten olemassaolon vaikken nimiä muista.

Eräs pitkäaikainen mutta hieman etäisempi pelituttavani on myös hankkinut vuosien varrella puolison ja kaksi lasta. En vieläkään tiedä puolison nimeä, vaikka olen tämän nähnytkin useasti. Hän ei koskaan itseään esitellyt enkä minä lähtenyt nimeä tivaamaan jälkikäteenkään. Tämän pariskunnan lapsista muistan toisen nimen, toisesta ei hajuakaan. Serkkujen yms. ei-lähisukulaisten moninaisista lapsista en tiedä juuri mitään, en edes tarkkaa lukumäärää. Enpä kyllä varmaan äkkiseltään osaisi luetella edes serkkujeni lukumäärää, kaikki ovat niin paljon minua vanhempia ettei minulla ole koskaan ollut mitään yhteistä kosketuspintaa heihin. Sukujuhlissa (lähinnä nykyään jonkun hautajaisissa) voi joskus nähdä.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Kovasti näyttää olevan oletetun ukkinsa näköinen tämä Estrella Siwa Elvis. Korkea otsa ja suupielet alaspäin niinkuin Kallella on viimeaikoina pruukannut olla.

Ei mulla muuta, tuskin palaan tähän ketjuun ennen Esmeraldan ensimmäisiä kännisekoiluja.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

scholl

Jäsen
Katsokaapa kuka on kuningas tässä kuvassa. (linkki vie hs.fi uutiseen prinsessa Estellestä). Yksi kuningas ja monta demaria. Tekisi mieli närkästyä ja vaatia Carl Philipia kuninkaaksi, mutta kansankodissahan demarointi on normaalia.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tekisi mieli närkästyä ja vaatia Carl Philipia kuninkaaksi ...

Carl Philip kuninkaana tekisi kyllä hyvää Ruotsin imagolle, ei ehkä älynsä tai tekojensa saralla, mutta olisi karismaattisen näköinen pr-mies. Sellaista Ruotsi tarvitsee, ei mitään hevosen näköistä Vickania tai tuota vanhaa pappa betalaria.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carl Philip kuninkaana tekisi kyllä hyvää Ruotsin imagolle, ei ehkä älynsä tai tekojensa saralla, mutta olisi karismaattisen näköinen pr-mies. Sellaista Ruotsi tarvitsee, ei mitään hevosen näköistä Vickania tai tuota vanhaa pappa betalaria.

No joo, monta kertaa jo vuosien ajan olen sanonut homostelumaineesta välittämättä, että Vickan nyt on mitä on, Madeleine puolestaan on ihan kaunis nainen kenen kanssa voisi puuhatsella vaikka mitä mutta pakko se on myöntää että Carl Philip on aina vaan tuon lapsikatraan ylivoimaisesti parhaimman näköinen tapaus.

Olisi kyllä aika edustavan näköinen kuningas, ei voi muuta sanoa.
 

scholl

Jäsen
Olisi kyllä aika edustavan näköinen kuningas, ei voi muuta sanoa.

Niin ja tykkää ajella Porscheilla kuten faijansa.

Mitä tulee homosteluun niin viime la kun olimme juhlimassa niin sattumalta törmäsin baarissa keski-eurooppalaisiin, joka tarkoittaa sitä, että oli mahdollisuus vaihtaa saksan kieleen. No ihmettelivät, kun en yritä pokailla ketään ja se yksi kysyi, että pidänkö edes naisista. Kysyi joku pari kertaa, kun halusin vain juoda viinaa, enkä yrittää mitään naisia. No lopputulos oli se, että minulle se osui kuitenkin varmaan parhaimmannäköinen nainen seuraksi. Näen Carl Philipissä samoja piirteitä, on turha mielistellä tai yrittää mitään, vaan tekee omia juttuja ja siitä seuraa ihan hyviä asioita.

Oikeassa ympäristössä Carl Philip olisi hyvä öykkäri. Joku Monacon hallitsija voisi olla hänelle hyvä homma.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä tulee homosteluun niin viime la kun olimme juhlimassa niin sattumalta törmäsin baarissa keski-eurooppalaisiin
Jännitys on suorastaan käsin kosketeltava!
No lopputulos oli se, että minulle se osui kuitenkin varmaan parhaimmannäköinen nainen seuraksi.
Aina ei voi onnistua. Parempi tuuri ensi kerralla sitten.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oikeassa ympäristössä Carl Philip olisi hyvä öykkäri. Joku Monacon hallitsija voisi olla hänelle hyvä homma.
Saksan valtakunnankansleri voisi olla myös ihan jees.
 

scholl

Jäsen
Mikä juttu tämä on, että järjestetään kastejuhlat? Siis kunkkuhan ilmoitti nimen jo ajat sitten. Miksei se voinut olla sillä selvä? Ruotsista tehdään kaikesta huuhaasta kekkerit. Siis aivan käsittämätöntä pelleilyä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Köyhän uutispäivän ehdottomasti köyhin äänestys:

Äänestä ihanin Estelle-kuva á la Ilta-Sanomat

Vaikea vieläkään sanoa, millainen tuosta skidistä tulee, mutta huonolla tuurilla hänestä saattaa tulla tyhmempi ja narsistisempi kuin molemmat vanhempansa yhteensä. Mitään maata mullistavaa en odota hänen tekevän aikuiseksi vartuttuaan, mutta kaipa hänellekin joku rooli jostain hyväntekeväisyysjärjestöstä löytyy.

En muuten osallistunut äänestykseen, koska tuo lapsi on ruma. Sorry sampio.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En muuten osallistunut äänestykseen, koska tuo lapsi on ruma. Sorry sampio.
Turha multa on mitään anteeksi pyytää, vaikken Estellea erityisen rumana pidä. Ihan normimuksu. Sen sijaan pidän kyllä kaikkia ihan pikkuvauvoja rumina, enkä ymmärrä tippaakaan jengin lässytystä niiden ympärillä. Mua ei juuri estellet tai muidenkaan tuntemattomien ihmisten lapset lähtökohtaisesti kiinnosta, vaikka lapsia symppaankin noin yleisesti.

Tuon plikan vikahan ei sinänsä ole se, että saa liikaa huomiota. En tiedä, kuinka paljon Victoria pystyy asiaan vaikuttamaan, mutta tuskin tyttöä saisi missään tapauksessa täysin julkisuudelta varjeltua. Nämä lehtien äänestyksethän ei heidän vikansa kuitenkaan taida olla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En muuten osallistunut äänestykseen, koska tuo lapsi on ruma. Sorry sampio.

Hm. Mun mielestä tuo on ihana lapsi! Muistuttaa paljon erästä ihanaa sukulaistyttöäni, joka on juuri samanikäinen.

Tuon ikäisten lasten tekemisiä seuratessa, ei voi kun hymyillä ja nauraa.
Aitoa iloa ja rakkautta.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kuvista päätellen kultalus... lapio on saatu kaivattua vauvan perseestä ulos ja ilmeisesti leikkausoperaatio on ollut onnistunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös